quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
Hoi allemaal. Ik kwam mij hier even voorstellen, mijn naam is Potloodvis. Jullie mogen PV zeggen. Ik heb een vriendin en ben niet homoseksueel, maar volgens Otis hoorde ik hier thuis, vandaar deze post. Zouden jullie mij accepteren binnen de groep? Groetjes.
Deze opmerking vind ik trouwens wel een beetje ziek.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die Otis niet meer hier thuishoort, als ie er zoveel verstand van heeft?
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:42 schreef Potloodvis het volgende:
Otis je krijgt backfire van de homoseksuelen.
[..]
[..]
Deze opmerking vind ik trouwens wel een beetje ziek.
[..]
Uiteraard. Team WF is sneller dan het licht, dus vecht als een man en geef je over of zwicht!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je was sneller dan Otis, hij quote mijn ninja-edit.
Hahaha. "Wat je zegt ben je zelluf!"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:42 schreef Potloodvis het volgende:
Otis je krijgt backfire van de homoseksuelen.
[..]
[..]
Deze opmerking vind ik trouwens wel een beetje ziek.
[..]
Nee, gewoon geen zin in. Anders vraag je Bio er een leuke TT van te maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Allure_ het volgende:
Is het nu zoveel moeite om een TT te bedenken?
Ogen dicht!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Uiteraard. Team WF is sneller dan het licht, dus vecht als een man en geef je over of zwicht!
Vind het op zich best een leuke stad, maar zou er nooit willen wonen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De aids onder de steden. Echt. Als kanker een stad was.
Amsterdam:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg
Onderbouw dit eens
Je vergeet De Bijlmer en de hoeren als argument.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Amsterdam:
- Zeikaccent.
- Ze hebben een enorm ego.
- Vieze stad.
- Ajax.
Luiwammesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen zin in. Anders vraag je Bio er een leuke TT van te maken.
- Prachtige architectuurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Amsterdam:
- Zeikaccent.
- Vieze stad.
- Ajax.
We hebben hier in Utrecht ook een Bijlmer en nog meer hoeren. Dus dat mag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je vergeet De Bijlmer en de hoeren als argument.
Mensen die de ghetto Kerkelanden in Almelo niet kennen en de hoeren van Jemig de Pemig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je vergeet De Bijlmer en de hoeren als argument.
dat hebben Rotterdammers, Groningers, Utrechters en Limburgers ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Amsterdam:
- Zeikaccent.
- Vieze stad.
- Ajax.
Historie heb ik hier ook. Al veel langer dan Amsterdam. En grachten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
- Prachtige architectuur
- Mooie historie
- Ajax
- Grachten
Enorm ego is logisch met zo'n schitterende stad. En de mensen met een echt onvervalst Amsterdams accent sterven uit helaas.
Die hebben geen van allen Ajax.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef wise het volgende:
[..]
dat hebben Rotterdammers, Groningers, Utrechters en Limburgers ook
Luurtje, niet zo chago.quote:
De enige echte lijpe achterbuurt die ik hier in de buurt ken is De Donderberg. Daar word elke avond geschoten ongeveer. Gelukkig is het 20 kilometer hier vandaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mensen die de ghetto Kerkelanden in Almelo niet kennen en de hoeren van Jemig de Pemig.
Dat is dan ook hun enige pluspunt.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Amsterdam:
- Zeikaccent. (1)
- Ze hebben een enorm ego. (2)
- Vieze stad. (3)
- Ajax. (4)
- Ze hebben een enorm ego. (5)
- Ze hebben een enorm ego. (6)
Je hebt 2 keer 4 en 6 mist.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Madridista het volgende:
[..]
(1) Niet waar. Prima accent
(2) Terecht
(3) Nee hoor.
(4) Terecht
(4) Terecht.
Dat is niet anders bij de Kerkelanden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De enige echte lijpe achterbuurt die ik hier in de buurt ken is De Donderberg. Daar word elke avond geschoten ongeveer. Gelukkig is het 20 kilometer hier vandaan.
Mijn penis is 21 centimeter in erecte toestand.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, dat moet je maar negeren vandaag.
Maar dat geouwehoer over steden vind ik boring.
Wil je een knuffel van mij dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, dat moet je maar negeren vandaag.
Maar dat geouwehoer over steden vind ik boring.
Inderdaad, TheKC in de eerste aflevering, dit, dat, alles.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef WillFerrell het volgende:
Nieuwe afleveringen van Probleemwijken. Dat moet er komen.
Van boring naar boren. Je weet het mooi te brengen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn penis is 21 centimeter in erecte toestand.
Altijd.quote:
Pics.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn penis is 21 centimeter in erecte toestand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van boring naar boren. Je weet het mooi te brengen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, TheKC in de eerste aflevering, dit, dat, alles.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pics.Je mag hem wel een keer meten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind dit mooi. Sorry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso, Amsterdam wint want al die andere steden hebben geen Jordaan en geen Westertoren
quote:
gehuchtenquote:
Ik ga denk ik ook verhuizen naar Heveadorp of Heelsum.quote:
Leg uit, want Wikipedia doet royale niets hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook verhuizen naar Heveadorp of Heelsum.
quote:
Dan kan ze beter op gitaarles gaan, dat gaat sneller.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Otis2.0 het volgende:
haha wat is dit. Een meisje wil dat ik haar gitaar leer spelen () en dan wil ze mij leren PAARDRIJDEN
!!
[ afbeelding ]
Wat moet ik uitleggen? Het zijn gewoon kleine rustige gehuchten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Leg uit, want Wikipedia doet royale niets hier.
Oh okay.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? Het zijn gewoon kleine rustige gehuchten.
Heb je dan ook een achtertuin zo groot als een voetbalveld?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? Het zijn gewoon kleine rustige gehuchten.
quote:
Liever niet. En zo ja, dan asfalteer ik hem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb je dan ook een achtertuin zo groot als een voetbalveld?
quote:
watquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liever niet. En zo ja, dan asfalteer ik hem.
Teveel werk gras maaien, tuin onderhouden dit dat alles.quote:
Don't worry je hoeft nog maar 6 uurtjes. ZES UUR.quote:
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Teveel werk gras maaien, tuin onderhouden dit dat alles.
eerlijk die anonieme kk fagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu![]()
echt zo'n kkloser die stoer doet over internet maar geen foto laten zien want hij is in het echt gewoon kk lelijk
![]()
. Altijd grote bek alsof hij een baas is maar hij is gewoon Emimich2.0
![]()
.
En dan nog 2 uur met de trein naar huis. En dan nog naar de stad met kankerveel spullen, dan nog naar een verjaardag. En dan morgen weer om 6 uur opstaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Don't worry je hoeft nog maar 6 uurtjes. ZES UUR.
ZES FUCKING UUR.
echt he en dan hier op internet stoer doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
eerlijk die anonieme kk fag![]()
doen alsof ie alle chika's playt maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
heb je misgien schouder nodig om uit te huile? :pquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dan nog 2 uur met de trein naar huis. En dan nog naar de stad met kankerveel spullen, dan nog naar een verjaardag. En dan morgen weer om 6 uur opstaan![]()
!
Geld groeit me niet op de rug.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, anders gewoon een tuinman inhuren.
Koffiequote:
wacht maar tot ik m in het echt tegenkomquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
echt he en dan hier op internet stoer doen![]()
omdat hij in het echt leven niet meetelt en altijd alleen staat
![]()
wt seg jij bter prat je nie tegn mij haha sukkel stoer doen zuszo hahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
heb je misgien schouder nodig om uit te huile? :p
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Koffie![]()
![]()
Als kanker een drinkbare substantie was
![]()
![]()
echt jonge als ik die anonieme kksukkel kom lachen ik en mn vrienden hem kkhard uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wacht maar tot ik m in het echt tegenkom
whaha hoor deze :p je moet niet teveel prate chica bter kom je hierheenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wt seg jij bter prat je nie tegn mij haha sukkel stoer doen zuszo haha
Met appelkoeken loop je wel 1 procent in maar alsnog:quote:
Koffie men. Anders word ik sjaggiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met appelkoeken loop je wel 1 procent in maar alsnog:
koffie![]()
![]()
Inderdaad, thee is veel beter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met appelkoeken loop je wel 1 procent in maar alsnog:
koffie![]()
![]()
haha sowieso geen vmbo man hij is kknerdje, met zn uni. beter komt ie hierheen als ie geboste lippen wilquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
echt jonge als ik die anonieme kksukkel kom lachen ik en mn vrienden hem kkhard uit![]()
en dan geef ik hem wat kk klappen met zn grote bek.
ook echt pokemon spelen hewat een fag en dat moet uni doen
gewoon een vmbo-ertje man
Nu snap ik waarom je me bant, dan heb je te lang geen koffie gehad. =$quote:
ahaha niks damsco is vor sukkels kom mar hier sgatjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whaha hoor deze :p je moet niet teveel prate chica bter kom je hierheen
lol waarom haten :p k zal goed voor je zorge hier kom nou maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ahaha niks damsco is vor sukkels kom mar hier sgatje
mar jy houd tog van jongetjes ofnie?quote:
Ik hou maar van 1 jongetje, die het lichaam van een goddelijke man heeft.quote:
Niet zoveel denken danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Door deze uitspraak denk ik dat je houd van kalende mannen, inclusief snor en gele tanden.
Ey, land dat meeste kaarten pakt, wat denk jij?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan Bio's mening over mij nooit peilen. Wel heb ik vaak het idee dat hij me echt een kankerlijer vindt. Maarja.
Neuh, verre van. Heb soberzo over niemand een mening en sta er neutraal in. Sinds dag één.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan Bio's mening over mij nooit peilen. Wel heb ik vaak het idee dat hij me echt een kankerlijer vindt. Maarja.
Engeland.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ey, land dat meeste kaarten pakt, wat denk jij?
Kan ook ja. Ik zat zelf te denken aan Kameroen ofzo, maar die komen minder ver.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hou maar van 1 jongetje, die het lichaam van een goddelijke man heeft.
Verdediging, complete middenveld en Rooney pakken een kaart of 12, 13.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan ook ja. Ik zat zelf te denken aan Kameroen ofzo, maar die komen minder ver.
Doe niet zo obviousquote:
Haha. En waarom probeer jij hem steeds te hosselen? Je bent een chick.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo obvious. Jij dus duidelijk niet
.
MORGEN ZIEN IK HEM WEER. Dan zet ik mijn subtiele tactieken voort richting hem
.
Hmm ik denk dat Frankrijk er een hele zooi pakt maar er ook vroeg uit ligt. Dus ik zeg Argentinie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ey, land dat meeste kaarten pakt, wat denk jij?
Zie hem politiek correct zijn danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, verre van. Heb soberzo over niemand een mening en sta er neutraal in. Sinds dag één.
Per man?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verdediging, complete middenveld en Rooney pakken een kaart of 12, 13.
Omdat ik hem even wat hints moet geven, aangezien hij niet verwacht dat een chick als ik geinteresseerd in hem zou zijn. Hij moet uiteindelijk wel de move maken natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha. En waarom probeer jij hem steeds te hosselen? Je bent een chick.
Iscool, iscool. Wat voor hints ga je geven dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik hem even wat hints moet geven, aangezien hij niet verwacht dat een chick als ik geinteresseerd in hem zou zijn. Hij moet uiteindelijk wel de move maken natuurlijk.
Gewoon een keer flashen en tegen 'm aan rijden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iscool, iscool. Wat voor hints ga je geven dan?
Subtiel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon een keer flashen en tegen 'm aan rijden.
Jamaar dat is zo verwacht. Zo maak ik nooit geld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Gast het wordt gewoon 2-1 hoor. Frankrijk scoort wel 1 keertje.
Hopen dat ie de hints snapt dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon een keer flashen en tegen 'm aan rijden.
quote:
sletjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik flirt van nature al veel, dus als ik een klein beetje meer aandacht aan hem besteedt begrijpt ie het wel. Hij weet sowieso al dat ik 'm aan vind, en andersom geldt hetzelfde heb ik vernomen.
GETTIN SOME vannachtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik flirt van nature al veel, dus als ik een klein beetje meer aandacht aan hem besteedt begrijpt ie het wel. Hij weet sowieso al dat ik 'm aan vind, en andersom geldt hetzelfde heb ik vernomen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:54 schreef reetveter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zo_kan_het_ook_.html
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh kolere, vanavond ik trouwens ook niet
You know you want me.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die 's nachts dronken op teh internets zitten.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
Op foto's staat ie niet zo sexy op Hyves. Bovendien ben ik gekke henkie niet, want dan heb jij binnen een halve seconde zijn Hyves, mijn Hyves, iedereen z'n Hyvesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
Je moet even een hyvespicca van 'm sturen All, ik ben wel benieuwd op wat voor bois je valt. Naast negers dan.
Waarom mogen we je hyves niet dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op foto's staat ie niet zo sexy op Hyves. Bovendien ben ik gekke henkie niet, want dan heb jij binnen een halve seconde zijn Hyves, mijn Hyves, iedereen z'n Hyves.
Wat boeit het mij of ie sexy staat of niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op foto's staat ie niet zo sexy op Hyves. Bovendien ben ik gekke henkie niet, want dan heb jij binnen een halve seconde zijn Hyves, mijn Hyves, iedereen z'n Hyves.
Soms wordt ik gewoon 's ochtends als een mongool wakker in bed met me MacBook op schoot. Me rug en nek helemaal naar de kanker omdat ik in zo een gare houding heb geslapen en de Hyves van een lekker mokkel vol in beeld.quote:
of highquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
Zoek een leven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Soms wordt ik gewoon 's ochtends als een mongool wakker in bed met me MacBook op schoot. Me rug en nek helemaal naar de kanker omdat ik in zo een gare houding heb geslapen en de Hyves van een lekker mokkel vol in beeld.
Hij is lang, donker haar, donkere ogen. Mooi lichaam. Sexy swaggerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat boeit het mij of ie sexy staat of niet?Alleen ongeveer je type.
Plus je kan het tinypiccen he dushi. Doe ik ook altijd.
Je bedoelt Tineye, maar dat werkt niet met pics van Tinypic.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is lang, donker haar, donkere ogen. Mooi lichaam. Sexy swagger.
Ja, tinypic. Je hebt ook zo'n site waar je foto's kunt zoeken en op welke site ze staan.
Dat maakt niet uit. Dan kun je alsnog wel fatsoenlijk typen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Soms wordt ik gewoon 's ochtends als een mongool wakker in bed met me MacBook op schoot. Me rug en nek helemaal naar de kanker omdat ik in zo een gare houding heb geslapen en de Hyves van een lekker mokkel vol in beeld.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is best chill, dan zo'n epileptische pics kijken.
Na het uitgaan heb ik meestal gezelschap. Dan heb ik niet de drang om te computeren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
JIJ KOMT ER GEWOON NIET VOOR UIT, ZWAKKELING!
Auto kapot. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef reetveter het volgende:
Kut, kan het eind van de eerste wedstrijd niet af zien omdat ik mijn vriendin moet ophalen. /dagboekpost. Ik beloof te veel
OMGquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Na het uitgaan heb ik meestal gezelschap. Dan heb ik niet de drang om te computeren.
oki oki. En dat werkt niet met tinypic hoor, zelfs ik ben niet zo para hoor, ik geef tinypic de hele tijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is lang, donker haar, donkere ogen. Mooi lichaam. Sexy swagger.
Ja, tinypic. Je hebt ook zo'n site waar je foto's kunt zoeken en op welke site ze staan.
Toen ik deze post op page 4 zag dacht ik dat jij wat kreeg vannacht.quote:
Ik doe altijd alsof ik uitga. Maar stiekem ga ik dan op mijn kamer bier drinken in mijn eentje terwijl ik wow speel en er een opblaaspop van 15 jaar aan mijn penis zuigt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Na het uitgaan heb ik meestal gezelschap. Dan heb ik niet de drang om te computeren.
Dat is ook echt een moeilijke keuze. Openingswedstrijd of cockblocking.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe. Nee, kan der niet laten staan helaas
Gast dat zou je niet vertellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik uitga. Maar stiekem ga ik dan op mijn kamer bier drinken in mijn eentje terwijl ik wow speel en er een opblaaspop van 15 jaar aan mijn penis zuigt.
Net alsof diegene erachter komt dat jij het bent.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik geef gewoon altijd Hyveslinks. Ik vertrouw mijn mede fokkers.
WACHT WATquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Op de pic zag ze inderdaad wat plastic uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik uitga. Maar stiekem ga ik dan op mijn kamer bier drinken in mijn eentje terwijl ik wow speel en er een opblaaspop van 15 jaar aan mijn penis zuigt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:14 schreef Potloodvis het volgende:
In die film speelde ook Anna Friel, een mooi meisje. Ze heeft wel iets weg van Evangeline Lilly.
quote:
quote:
Ja, dat die linkse erop lijkt. Anna Friel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef Bragi het volgende:
Ik hoorde iemand iets over Evangeline Lilly zeggen?
[..]
[ afbeelding ]
Ah, okéquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
oki oki. En dat werkt niet met tinypic hoor, zelfs ik ben niet zo para hoor, ik geef tinypic de hele tijd.
Waarom vraag je steeds picsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oké. Maar sowieso eerst een foto van jou, voordat ik ook maar 1 foto geef.
Je weet niet hoe Laki eruit ziet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik ooit 's nachts wat krijgquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Toen ik deze post op page 4 zag dacht ik dat jij wat kreeg vannacht.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar vrouwen vallen niet op kuifjes, inderdaad.
Mijne pas 9 uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof ik ooit 's nachts wat krijg![]()
M'n bedpartners moeten om 8 uur naar bed gek
Haha wat. Heeft nog steeds niemand doorgegeven?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Knuffel langs het kussen en de schemerlamp aan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof ik ooit 's nachts wat krijg![]()
M'n bedpartners moeten om 8 uur naar bed gek
Da's ook echt onderdeel van de Franse keuken dit dat alles.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:12 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga eten, mami cula heeft een fruit gesneden, dit, dat, alles.
Ok blijf jij hem maar anonymous vinden dan.quote:
Oké stuur NU danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok blijf jij hem maar anonymous vinden dan.
9 uurquote:
Hij heeft beloofd niks te sturen.quote:
ik wacht tot 16:00quote:
ZO BAM vanuit het niets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Bragi is volgens mij echt zo'n gast als die dikke homo die altijd bij Albert Verlinde aan tafel zit om over prinsen en prinsessen te praten.
9 uur IN DE OCHTEND HAHAHHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
9 uur![]()
Ben je overgestapt op 13-jarigen ofzo?
![]()
Ik accentueer het even.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Trolling mode staat al de hele ochtend aan bij ons schatje.
Trolling mode staat 24/7 aan vriendinnetje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Trolling mode staat al de hele ochtend aan bij ons schatje.
wat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Heeft iemand voor mij die pic van Koeman die zijn reet afveegt met dat Duitsland-shirt in een maatje om als UI te gebruiken?
Gast!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Bragi is volgens mij echt zo'n gast als die dikke homo die altijd bij Albert Verlinde aan tafel zit om over prinsen en prinsessen te praten.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Heeft iemand voor mij die pic van Koeman die zijn reet afveegt met dat Duitsland-shirt in een maatje om als UI te gebruiken?
Echt nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Trolling mode staat 24/7 aan vriendinnetje.
Ja, maar sinds je me net dik noemde...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
We weten niet of we jou kunnen vertrouwen snapje. Jij bent ook anonymous, dat is gevaarlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is 't zo erg dan?
Sowieso, jullie lopen te bullshitten.
Leuke, maar totaal verkeerde karakterschets.quote:
Ja inderdaad jij bent niet zo van de koningshuizen sorry. Je bent meer Albert Verlinde himself, die zich bezighoudt met het wel en wee van iedereen die ooit ergens in een film heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Leuke, maar totaal verkeerde karakterschets.
In de 5 jaar dat ik hier zit hebben er minstens 500 foto's in mijn fobo gestaan. En dat ik na 2 jaar heb besloten om niet meer als een breezer overal m'n foto's neer te knallen, maakt het maar dat ik niet te vertrouwen benquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We weten niet of we jou kunnen vertrouwen snapje. Jij bent ook anonymous, dat is gevaarlijk.
oh. nou.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In de 5 jaar dat ik hier zit hebben er minstens 500 foto's in mijn fobo gestaan. En dat ik na 2 jaar heb besloten om niet meer als een breezer overal m'n foto's neer te knallen, maakt het maar dat ik niet te vertrouwen ben? Jij of all people zou dit moeten snappen
.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:25 schreef wolvendagen het volgende:
LETS HAVE SOME FUN, THIS BEAT IS SICK
I WANNA TAKE A RIDE ON YOUR DISCOSTICK
Geen idee, maar lekker is het wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's ook echt onderdeel van de Franse keuken dit dat alles.
quote:Johan, Wilfred en Rene imiteren Babel, Elia en Vorm.
jouw UIquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, maar lekker is het wel.
Waarom heb je hem niet gewoon van Yosander gejat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef Potloodvis het volgende:
Franse snor in mijn UI, alles. Dankjewel Bragi.
Geen idee dat hij hem ook heeft.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet gewoon van Yosander gejat?
Ik wil het wel even voor je proberen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
KANKERbenderconverter. KANKERding. Nooit lukt het bij mij
Wat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Die beschrijving bij dat filmpje van VI![]()
.
[..]
Last van een kort geheugen?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
BLACKCOCK GREG aanzien voor Michel fucking Vorm![]()
![]()
Blijkbaar, maar hij komt uit 1993. Wat wil hij me maken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Last van een kort geheugen?
[..]
[..]
[..]
Gifjes.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar hij komt uit 1993. Wat wil hij me maken?
Sowieso, Michel Vorm.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die denken dat Michel Vorm mee is
Jongen. Ik kijk series en films. Ik zie acteurs. Ik lees nieuwssites. Ik onthoud dingen. Zo simpel als dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja inderdaad jij bent niet zo van de koningshuizen sorry. Je bent meer Albert Verlinde himself, die zich bezighoudt met het wel en wee van iedereen die ooit ergens in een film heeft gespeeld.
Hap toch niet zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jongen. Ik kijk series en films. Ik zie acteurs. Ik lees nieuwssites. Ik onthoud dingen. Zo simpel als dat.
fixedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jongen. Ik kijk series en films. Ik zie acteurs. Ik lees nieuwssites Prive en Story. Ik onthoud dingen. Zo simpel als dat.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jongen. Ik kijk series en films. Ik zie acteurs. Ik lees nieuwssites. Ik onthoud dingen. Zo simpel als dat.
Imagoschade voorkomen, jeweets.quote:
Hé sinds wanneer post sjimzz in de sc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé sinds wanneer post yosander in de sc.
Mijn focus ligt niet bij ROEDI.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hé sinds wanneer post sjimzz in de sc.
Denk je serieus dat ik troll?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben niet meer voor Bragi als SC-woordvoerder. Hij herkent trolls totaal niet.
Sinds Indo's falen met een troll.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé sinds wanneer post yosander in de sc.
Nooit dus.quote:
Allure kan er ook wat van hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, jij kan niet anders. Het is als een positieve ziekte.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Allure kan er ook wat van hoor.
Bron: jouw sig.
Snap je het verschil niet tussen een UI en een sig? =Squote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N het geniaalst van je sig vind ik hoe Rijkaard weghobbelt als Rudi omkijkt
Oh wacht foutje <3quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Snap je het verschil niet tussen een UI en een sig? =S
Van zijn sig?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee man dat moment waar Roedi 2x spastisch omdraaitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Nelson Mandela verschijnt vanmiddag toch niet bij de openingsceremonie van het WK voetbal.
De oud-president van Zuid-Afrika (91) is te aangeslagen nadat deze ochtend zijn 13-jarige achterkleindochter bij een verkeersongeluk om het leven is gekomen.Ze was in een auto op weg naar huis nadat ze in het Orlando Stadium van Soweto het 'Kick-off Concert' voor het WK had bezocht.De chauffeur van de auto is opgepakt omdat hij gedronken zou hebben.
De openingsceremonie van het WK begint om 14.00 uur in het Soccer City Stadium in Johannesburg.Daarna vindt het duel van Zuid-Afrika met Mexico plaats.
QUE PASA dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Allure kan er ook wat van hoor.
Bron: jouw sig.
Doe niet alsof Zuid-Afrika tegen Mexico je iets kan interesseren alsjeblieft.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik mis het hele begin van het WK tenzij ik Pascal over kan halen om naar de skihut te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |