quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind dit mooi. Sorry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso, Amsterdam wint want al die andere steden hebben geen Jordaan en geen Westertoren
quote:
gehuchtenquote:
Ik ga denk ik ook verhuizen naar Heveadorp of Heelsum.quote:
Leg uit, want Wikipedia doet royale niets hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook verhuizen naar Heveadorp of Heelsum.
quote:
Dan kan ze beter op gitaarles gaan, dat gaat sneller.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Otis2.0 het volgende:
haha wat is dit. Een meisje wil dat ik haar gitaar leer spelen () en dan wil ze mij leren PAARDRIJDEN
!!
[ afbeelding ]
Wat moet ik uitleggen? Het zijn gewoon kleine rustige gehuchten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Leg uit, want Wikipedia doet royale niets hier.
Oh okay.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? Het zijn gewoon kleine rustige gehuchten.
Heb je dan ook een achtertuin zo groot als een voetbalveld?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? Het zijn gewoon kleine rustige gehuchten.
quote:
Liever niet. En zo ja, dan asfalteer ik hem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb je dan ook een achtertuin zo groot als een voetbalveld?
quote:
watquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liever niet. En zo ja, dan asfalteer ik hem.
Teveel werk gras maaien, tuin onderhouden dit dat alles.quote:
Don't worry je hoeft nog maar 6 uurtjes. ZES UUR.quote:
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Teveel werk gras maaien, tuin onderhouden dit dat alles.
eerlijk die anonieme kk fagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu![]()
echt zo'n kkloser die stoer doet over internet maar geen foto laten zien want hij is in het echt gewoon kk lelijk
![]()
. Altijd grote bek alsof hij een baas is maar hij is gewoon Emimich2.0
![]()
.
En dan nog 2 uur met de trein naar huis. En dan nog naar de stad met kankerveel spullen, dan nog naar een verjaardag. En dan morgen weer om 6 uur opstaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Don't worry je hoeft nog maar 6 uurtjes. ZES UUR.
ZES FUCKING UUR.
echt he en dan hier op internet stoer doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
eerlijk die anonieme kk fag![]()
doen alsof ie alle chika's playt maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
heb je misgien schouder nodig om uit te huile? :pquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dan nog 2 uur met de trein naar huis. En dan nog naar de stad met kankerveel spullen, dan nog naar een verjaardag. En dan morgen weer om 6 uur opstaan![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |