quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
Hoi allemaal. Ik kwam mij hier even voorstellen, mijn naam is Potloodvis. Jullie mogen PV zeggen. Ik heb een vriendin en ben niet homoseksueel, maar volgens Otis hoorde ik hier thuis, vandaar deze post. Zouden jullie mij accepteren binnen de groep? Groetjes.
Deze opmerking vind ik trouwens wel een beetje ziek.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die Otis niet meer hier thuishoort, als ie er zoveel verstand van heeft?
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:42 schreef Potloodvis het volgende:
Otis je krijgt backfire van de homoseksuelen.
[..]
[..]
Deze opmerking vind ik trouwens wel een beetje ziek.
[..]
Uiteraard. Team WF is sneller dan het licht, dus vecht als een man en geef je over of zwicht!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je was sneller dan Otis, hij quote mijn ninja-edit.
Hahaha. "Wat je zegt ben je zelluf!"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:42 schreef Potloodvis het volgende:
Otis je krijgt backfire van de homoseksuelen.
[..]
[..]
Deze opmerking vind ik trouwens wel een beetje ziek.
[..]
Nee, gewoon geen zin in. Anders vraag je Bio er een leuke TT van te maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Allure_ het volgende:
Is het nu zoveel moeite om een TT te bedenken?
Ogen dicht!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Uiteraard. Team WF is sneller dan het licht, dus vecht als een man en geef je over of zwicht!
Vind het op zich best een leuke stad, maar zou er nooit willen wonen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De aids onder de steden. Echt. Als kanker een stad was.
Amsterdam:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg
Onderbouw dit eens
Je vergeet De Bijlmer en de hoeren als argument.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Amsterdam:
- Zeikaccent.
- Ze hebben een enorm ego.
- Vieze stad.
- Ajax.
Luiwammesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen zin in. Anders vraag je Bio er een leuke TT van te maken.
- Prachtige architectuurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Amsterdam:
- Zeikaccent.
- Vieze stad.
- Ajax.
We hebben hier in Utrecht ook een Bijlmer en nog meer hoeren. Dus dat mag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je vergeet De Bijlmer en de hoeren als argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |