Huh maar ik ken jou toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:04 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ja Rick... die ene... die hyperactief is. Die ken jij.
maar wanneer gaan we nou daten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Deceit het volgende:
Ik weet niet wat mensen hebben vandaag, ze vragen en vragen en vragen me dingen, onzinnige dingen.. iets waar ik vandaag 0,0 zin in heb!
Laat me met rust, ik ben aan het fokkenwerken!!
of PhalanX of Kugari-Ken of Indigo-II of Zwarte_Spiegel Broeder-Strijd en nog een paar anderen...quote:
Duhquote:
Why?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:22 schreef Dosadi het volgende:
[..]
of PhalanX of Kugari-Ken of Indigo-II of Zwarte_Spiegel Broeder-Strijd en nog een paar anderen...
Waar zijn de foto's?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik bezit een pak ja
En ik moest het aan omdat het Gala was
They loooooove you!quote:En nu krijg ik van leerlingen te horen dat ik er goed uitzag op het Gala en dat ik vaker nette kleren aan moet trekken...
quote:en nu heb ik me over laten halen tot een make-over
Ligt aan het colbertjequote:Let wel... de laatste keer dat ik gewoon een net colbertje aan had getrokken vroegen leerlingen of ik de verkleedkist open had getrokken, en of ik naar een begrafenis moest na school... waarom zou ik anders een colbertje dragen
Bullquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Omdat ik soms wel eens de wachtwoorden kwijtraak...
Great-Expectations = Oinaru-Isanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Deceit het volgende:
Weet ik veel dat mensen hier klonen gebruiken
Dat is omdat ik de wachtwoorden weer terug vind...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BullJe post vaka met meerdere accounts tegelijk in 1 periode
Dus: Why?
Foto?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
Hoi allemaal. Ik kwam mij hier even voorstellen, mijn naam is Potloodvis. Jullie mogen PV zeggen. Ik heb een vriendin en ben niet homoseksueel, maar volgens Otis hoorde ik hier thuis, vandaar deze post. Zouden jullie mij accepteren binnen de groep? Groetjes.
I find it hard to believe, aangezien Phalanx en Dosadi tegeljkertijd zaten te posten. En Phalanx destijds ook. Maar goed. Ik geef je het voordeel vd twijfelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dat is omdat ik de wachtwoorden weer terug vind...
bijvoorbeeld Cairon kan ik niet meer inloggen, ww kwijt, en het e-mail dat ik heb opgegeven kan ik ook niet meer in...
Wij verwerpen je!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
Hoi allemaal. Ik kwam mij hier even voorstellen, mijn naam is Potloodvis. Jullie mogen PV zeggen. Ik heb een vriendin en ben niet homoseksueel, maar volgens Otis hoorde ik hier thuis, vandaar deze post. Zouden jullie mij accepteren binnen de groep? Groetjes.
Weet je zeker dat die Otis niet meer hier thuishoort, als ie er zoveel verstand van heeft?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
Maar Deceit werpt zich wel ff aan je voeten hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Wij verwerpen je!
Jij bent TE homoseksueel.
Ik zou het bijna gelovenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Deceit werpt zich wel ff aan je voeten hoor
och.. ik luister ook wel eens madonna hoor, of kylie, of britney...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Jij luistert toch altijd zoetsappige muziek?
Wat is de reden vandaag? In loooooovvvve?
Nou nou nou,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Deceit werpt zich wel ff aan je voeten hoor
Ik sinds ruim een jaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nou nou nou,
heb geen 1 date gehad hoor sinds..
Jij hebt een tijd geleden toch nog eens gedate met iemand die tegen een lantaarnpaal eindigde?quote:
You're not helpingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
och.. ik luister ook wel eens madonna hoor, of kylie, of britney...![]()
O sorry Tina, ik trok de verkeerde conclusiequote:love?
WHAAAATS LOVEEE GOT TO DOOO, GOT TO DOOO WITH IT...
WHAAAATS LOVEEE BUT A SECOND HAND EMOOOOTION
Ooow jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt een tijd geleden toch nog eens gedate met iemand die tegen een lantaarnpaal eindigde?
Nee dat dan weer niet. Da's minder dan een jaar geleden.quote:
kun je nagaan..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You're not helping
[..]
O sorry Tina, ik trok de verkeerde conclusie
Dan gebeurt er tenminste nog iets leuks in Tilburgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |