Huh maar ik ken jou toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:04 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ja Rick... die ene... die hyperactief is. Die ken jij.
maar wanneer gaan we nou daten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Deceit het volgende:
Ik weet niet wat mensen hebben vandaag, ze vragen en vragen en vragen me dingen, onzinnige dingen.. iets waar ik vandaag 0,0 zin in heb!
Laat me met rust, ik ben aan het fokkenwerken!!
of PhalanX of Kugari-Ken of Indigo-II of Zwarte_Spiegel Broeder-Strijd en nog een paar anderen...quote:
Duhquote:
Why?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:22 schreef Dosadi het volgende:
[..]
of PhalanX of Kugari-Ken of Indigo-II of Zwarte_Spiegel Broeder-Strijd en nog een paar anderen...
Waar zijn de foto's?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik bezit een pak ja
En ik moest het aan omdat het Gala was
They loooooove you!quote:En nu krijg ik van leerlingen te horen dat ik er goed uitzag op het Gala en dat ik vaker nette kleren aan moet trekken...
quote:en nu heb ik me over laten halen tot een make-over
Ligt aan het colbertjequote:Let wel... de laatste keer dat ik gewoon een net colbertje aan had getrokken vroegen leerlingen of ik de verkleedkist open had getrokken, en of ik naar een begrafenis moest na school... waarom zou ik anders een colbertje dragen
Bullquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Omdat ik soms wel eens de wachtwoorden kwijtraak...
Great-Expectations = Oinaru-Isanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Deceit het volgende:
Weet ik veel dat mensen hier klonen gebruiken
Dat is omdat ik de wachtwoorden weer terug vind...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BullJe post vaka met meerdere accounts tegelijk in 1 periode
Dus: Why?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |