Oud vuilquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij zijn.
dino's natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij zijn.
O ja, m'n raspberry twinquote:
Die leeft nog gewoon, in Utrechtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is daar verder mee gebeurd eigenlijk?
hij komt bij nacht en ontij nog wel eens op MSN voorbijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is daar verder mee gebeurd eigenlijk?
Ik wacht op mijn doorbraakquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig trek jij wel volle zalen.. hmm
quote:
Ben blij, mijn goed ogende collega's... oh wacht die heb ik geen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom komt een van mijn meest goeduitziende collega's nou in een net iets te strak truitje werken...
zo kan ik toch niet werken
Ik heb er best veelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:44 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ben blij, mijn goed ogende collega's... oh wacht die heb ik geen.
Die eer heeft Rotterdam al.quote:
And I second THAT.quote:
Ik heb alleen vrouwenquote:
tenzij je bij de sectie gym wil kiezen... ik vind ze er niet bepaald boeiend uitzien en al mijn leerlingen denken dat de gym-stagiares homo zijnquote:
May I have the honor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Dosadi het volgende:
ik moet echt weer eens een date ofzo hebben...
Jij werpt je wel heer erg voor een ieders voeten, niet?quote:
Als een deurmatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij werpt je wel heer erg voor een ieders voeten, niet?
Ja maar ik weet toch dat het nooit gebeurdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij werpt je wel heer erg voor een ieders voeten, niet?
Rdam ftw!quote:
Nog steeds in Tilburg snoesje... kunnen we samen een beetje roddelen over Rick... je weet wel die ene die jij ook kentquote:
Huh? Cairon?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Nog steeds in Tilburg snoesje... kunnen we samen een beetje roddelen over Rick... je weet wel die ene die jij ook kent
Ja dat weet ik verder niet, maar als je kijkt naar mooiheid en sfeer dan legt R'dam het driedubbeldwars af tegen Utrecht. Maar goed, we hebben al genoeg gerotterdambashed in diot topic. En de lelijkheid en kutsfeer spreken voor zich.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Rdam ftw!
Anyway vond Utrecht wel leuk maar mensen die er wonen (die ik ken) hebben voor mij Utrecht verpest!
Rick.. Rick..?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Nog steeds in Tilburg snoesje... kunnen we samen een beetje roddelen over Rick... je weet wel die ene die jij ook kent
Ik bezit een pak jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
In pak? Loop jij in pak dan?
Sterker nog.... bezit jij een pak dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |