Mensen die de ghetto Kerkelanden in Almelo niet kennen en de hoeren van Jemig de Pemig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je vergeet De Bijlmer en de hoeren als argument.
dat hebben Rotterdammers, Groningers, Utrechters en Limburgers ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Amsterdam:
- Zeikaccent.
- Ze hebben een enorm ego.
- Vieze stad.
- Ajax.
Historie heb ik hier ook. Al veel langer dan Amsterdam. En grachten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
- Prachtige architectuur
- Mooie historie
- Ajax
- Grachten
Enorm ego is logisch met zo'n schitterende stad. En de mensen met een echt onvervalst Amsterdams accent sterven uit helaas.
Die hebben geen van allen Ajax.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef wise het volgende:
[..]
dat hebben Rotterdammers, Groningers, Utrechters en Limburgers ook
Luurtje, niet zo chago.quote:
De enige echte lijpe achterbuurt die ik hier in de buurt ken is De Donderberg. Daar word elke avond geschoten ongeveer. Gelukkig is het 20 kilometer hier vandaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mensen die de ghetto Kerkelanden in Almelo niet kennen en de hoeren van Jemig de Pemig.
Dat is dan ook hun enige pluspunt.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Amsterdam:
- Zeikaccent. (1)
- Ze hebben een enorm ego. (2)
- Vieze stad. (3)
- Ajax. (4)
- Ze hebben een enorm ego. (5)
- Ze hebben een enorm ego. (6)
Je hebt 2 keer 4 en 6 mist.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Madridista het volgende:
[..]
(1) Niet waar. Prima accent
(2) Terecht
(3) Nee hoor.
(4) Terecht
(4) Terecht.
Dat is niet anders bij de Kerkelanden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De enige echte lijpe achterbuurt die ik hier in de buurt ken is De Donderberg. Daar word elke avond geschoten ongeveer. Gelukkig is het 20 kilometer hier vandaan.
Mijn penis is 21 centimeter in erecte toestand.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, dat moet je maar negeren vandaag.
Maar dat geouwehoer over steden vind ik boring.
Wil je een knuffel van mij dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, dat moet je maar negeren vandaag.
Maar dat geouwehoer over steden vind ik boring.
Inderdaad, TheKC in de eerste aflevering, dit, dat, alles.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef WillFerrell het volgende:
Nieuwe afleveringen van Probleemwijken. Dat moet er komen.
Van boring naar boren. Je weet het mooi te brengen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn penis is 21 centimeter in erecte toestand.
Altijd.quote:
Pics.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn penis is 21 centimeter in erecte toestand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van boring naar boren. Je weet het mooi te brengen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, TheKC in de eerste aflevering, dit, dat, alles.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pics.Je mag hem wel een keer meten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |