quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:54 schreef reetveter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zo_kan_het_ook_.html
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh kolere, vanavond ik trouwens ook niet
You know you want me.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die 's nachts dronken op teh internets zitten.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
Op foto's staat ie niet zo sexy op Hyves. Bovendien ben ik gekke henkie niet, want dan heb jij binnen een halve seconde zijn Hyves, mijn Hyves, iedereen z'n Hyvesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
Je moet even een hyvespicca van 'm sturen All, ik ben wel benieuwd op wat voor bois je valt. Naast negers dan.
Waarom mogen we je hyves niet dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op foto's staat ie niet zo sexy op Hyves. Bovendien ben ik gekke henkie niet, want dan heb jij binnen een halve seconde zijn Hyves, mijn Hyves, iedereen z'n Hyves.
Wat boeit het mij of ie sexy staat of niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op foto's staat ie niet zo sexy op Hyves. Bovendien ben ik gekke henkie niet, want dan heb jij binnen een halve seconde zijn Hyves, mijn Hyves, iedereen z'n Hyves.
Soms wordt ik gewoon 's ochtends als een mongool wakker in bed met me MacBook op schoot. Me rug en nek helemaal naar de kanker omdat ik in zo een gare houding heb geslapen en de Hyves van een lekker mokkel vol in beeld.quote:
of highquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
Zoek een leven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Soms wordt ik gewoon 's ochtends als een mongool wakker in bed met me MacBook op schoot. Me rug en nek helemaal naar de kanker omdat ik in zo een gare houding heb geslapen en de Hyves van een lekker mokkel vol in beeld.
Hij is lang, donker haar, donkere ogen. Mooi lichaam. Sexy swaggerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat boeit het mij of ie sexy staat of niet?Alleen ongeveer je type.
Plus je kan het tinypiccen he dushi. Doe ik ook altijd.
Je bedoelt Tineye, maar dat werkt niet met pics van Tinypic.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is lang, donker haar, donkere ogen. Mooi lichaam. Sexy swagger.
Ja, tinypic. Je hebt ook zo'n site waar je foto's kunt zoeken en op welke site ze staan.
Dat maakt niet uit. Dan kun je alsnog wel fatsoenlijk typen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Soms wordt ik gewoon 's ochtends als een mongool wakker in bed met me MacBook op schoot. Me rug en nek helemaal naar de kanker omdat ik in zo een gare houding heb geslapen en de Hyves van een lekker mokkel vol in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |