quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is best chill, dan zo'n epileptische pics kijken.
Na het uitgaan heb ik meestal gezelschap. Dan heb ik niet de drang om te computeren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
JIJ KOMT ER GEWOON NIET VOOR UIT, ZWAKKELING!
Auto kapot. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef reetveter het volgende:
Kut, kan het eind van de eerste wedstrijd niet af zien omdat ik mijn vriendin moet ophalen. /dagboekpost. Ik beloof te veel
OMGquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Soms wordt ik gewoon 's ochtends als een mongool wakker in bed met me MacBook op schoot. Me rug en nek helemaal naar de kanker omdat ik in zo een gare houding heb geslapen en de Hyves van een lekker mokkel vol in beeld.
Maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Na het uitgaan heb ik meestal gezelschap. Dan heb ik niet de drang om te computeren.
oki oki. En dat werkt niet met tinypic hoor, zelfs ik ben niet zo para hoor, ik geef tinypic de hele tijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is lang, donker haar, donkere ogen. Mooi lichaam. Sexy swagger.
Ja, tinypic. Je hebt ook zo'n site waar je foto's kunt zoeken en op welke site ze staan.
Toen ik deze post op page 4 zag dacht ik dat jij wat kreeg vannacht.quote:
Ik doe altijd alsof ik uitga. Maar stiekem ga ik dan op mijn kamer bier drinken in mijn eentje terwijl ik wow speel en er een opblaaspop van 15 jaar aan mijn penis zuigt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Na het uitgaan heb ik meestal gezelschap. Dan heb ik niet de drang om te computeren.
Dat is ook echt een moeilijke keuze. Openingswedstrijd of cockblocking.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe. Nee, kan der niet laten staan helaas
Gast dat zou je niet vertellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik uitga. Maar stiekem ga ik dan op mijn kamer bier drinken in mijn eentje terwijl ik wow speel en er een opblaaspop van 15 jaar aan mijn penis zuigt.
Net alsof diegene erachter komt dat jij het bent.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik geef gewoon altijd Hyveslinks. Ik vertrouw mijn mede fokkers.
WACHT WATquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Soms wordt ik gewoon 's ochtends als een mongool wakker in bed met me MacBook op schoot. Me rug en nek helemaal naar de kanker omdat ik in zo een gare houding heb geslapen en de Hyves van een lekker mokkel vol in beeld.
Op de pic zag ze inderdaad wat plastic uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik uitga. Maar stiekem ga ik dan op mijn kamer bier drinken in mijn eentje terwijl ik wow speel en er een opblaaspop van 15 jaar aan mijn penis zuigt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:14 schreef Potloodvis het volgende:
In die film speelde ook Anna Friel, een mooi meisje. Ze heeft wel iets weg van Evangeline Lilly.
quote:
quote:
Ja, dat die linkse erop lijkt. Anna Friel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef Bragi het volgende:
Ik hoorde iemand iets over Evangeline Lilly zeggen?
[..]
[ afbeelding ]
Ah, okéquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
oki oki. En dat werkt niet met tinypic hoor, zelfs ik ben niet zo para hoor, ik geef tinypic de hele tijd.
Waarom vraag je steeds picsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oké. Maar sowieso eerst een foto van jou, voordat ik ook maar 1 foto geef.
Je weet niet hoe Laki eruit ziet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oké. Maar sowieso eerst een foto van jou, voordat ik ook maar 1 foto geef.
Alsof ik ooit 's nachts wat krijgquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Toen ik deze post op page 4 zag dacht ik dat jij wat kreeg vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |