Jezus is niet homoseksueel. Niet op de paal dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:52 schreef Japsnars het volgende:
Weer 2855?
JEZUS OP DE PAAL, dat was mijn tientje
Goh, bij strakke broeken die doorschijnen bijvoorbeeld. Heb je nu alleen hipsters of wat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Smart_ass het volgende:
Dus ik bijna al mijn strings weggegooid omdat ik dat toch meer voor 15-jarigen vind. Kom ik erachter dat die dingen soms toch ook best praktisch zijn.
Bij sommige rokjes en jurkjes zijn strings echt noodzakelijk iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Smart_ass het volgende:
Dus ik bijna al mijn strings weggegooid omdat ik dat toch meer voor 15-jarigen vind. Kom ik erachter dat die dingen soms toch ook best praktisch zijn.
Je had mij op zijn minst nog wel pics kunnen sturen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Smart_ass het volgende:
Dan nog mag het niet. Trollen mogen gewoon helemaal niet meer.quote:
Hahaha ja bijna. Ik heb nog 1 string gevonden. Denk dat ik de rest weg heb gegooid, of misschien ligt er nog wat bij m'n ouders.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goh, bij strakke broeken die doorschijnen bijvoorbeeld. Heb je nu alleen hipsters of wat?
Het woord mag nog genoemd worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog mag het niet. Trollen mogen gewoon helemaal niet meer. [ afbeelding ]
Joah echt. Maar ik heb zo'n jurkje ook waar je eigenlijk helemaal niets onder aan kunt omdat je echt álles ziet zitten. Das ook zo stom.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bij sommige rokjes en jurkjes zijn strings echt noodzakelijk idd
Hipsters zijn wel mooier, maar strings soms ook. Mits bijpassende beha, dit, dat, alles.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha ja bijna. Ik heb nog 1 string gevonden. Denk dat ik de rest weg heb gegooid, of misschien ligt er nog wat bij m'n ouders.
Kom m'n nieuwe doorschijnende broek maar bewonderen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je had mij op zijn minst nog wel pics kunnen sturen.
Ik had 2-1 voor Zuid-Afrika met 2 kaarten. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef Lakitu het volgende:
JAAA BITCH WAT GA JE ERAAN DOEN DAN
1-1 MET 4 KAARTEN VOORSPELD
NOU GUESS WHAT
Ja ligt er ook een beetje aan. Bij weinig kont vind ik string meestal niet zo mooi. Hipsters wel. Bij veel kont vind ik strings vaak mooier. Maar ach.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hipsters zijn wel mooier, maar strings soms ook. Mits bijpassende beha, dit, dat, alles.
Hahaha GET REALquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
Vanavond 2-0 voor Frankrijk zonder kaarten.
Haha, ik had Z-Afrika - Mexico lekker wel goed.quote:
Je kunt er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:58 schreef Chai het volgende:
Ik vind strings ook niet fijn. Sowieso moet ik met paardrijden iets anders aan, omdat dat kut zit, letterlijk.En ik rijd bijna elke dag paard. Ook slapen er in vind ik naar. Onder sommige kleding is het mooier, maar het blijft onhandig.
Nee, vallen wel kaarten en Frankrijk verliest met 1-0.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
Vind je? Toen ik zo 15-16-17 droeg ik alleen maar strings. Moet je ook maar aan wennen denk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:58 schreef Chai het volgende:
Ik vind strings ook niet fijn. Sowieso moet ik met paardrijden iets anders aan, omdat dat kut zit, letterlijk.En ik rijd bijna elke dag paard. Ook slapen er in vind ik naar. Onder sommige kleding is het mooier, maar het blijft onhandig.
Ja, ik heb ook een paar van dat soort strakke lang-shirt-achtige jurkjes, heel leuk, maar je ziet alles iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah echt. Maar ik heb zo'n jurkje ook waar je eigenlijk helemaal niets onder aan kunt omdat je echt álles ziet zitten. Das ook zo stom.
Wanneer en waarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kom m'n nieuwe doorschijnende broek maar bewonderen.

Kaarten betwijfel ik inderdaad ook ten zeerste, maar de uitslag die heb ik goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, vallen wel kaarten en Frankrijk verliest met 1-0.
Ik heb net met moeite in kunnen loggen op mijn PC (on-screen toetsenbordquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind je? Toen ik zo 15-16-17 droeg ik alleen maar strings. Moet je ook maar aan wennen denk ik.
Oh en Jap, Darwin Deez is echt verslavend.
Toen de 1-0 eenmaal viel werd het wel leuker.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Skylark. het volgende:
Hmm, ik vond de wedstrijd niet bijster interessant.
Ja, maar voor paardrijden moet ik sws altijd opletten wat ik aantrek. Ook gewoon hipsters enzo kunnen nogal kut zitten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind je? Toen ik zo 15-16-17 droeg ik alleen maar strings. Moet je ook maar aan wennen denk ik.
Oh en Jap, Darwin Deez is echt verslavend.
Klopt, maar ik vond dat er echt veel mislukte passes waren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toen de 1-0 eenmaal viel werd het wel leuker.
Frankrijk gaat dit hele toernooi niet met meer dan 1 goal verschil winnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kaarten betwijfel ik inderdaad ook ten zeerste, maar de uitslag die heb ik goed.
Not. gonna. happen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:01 schreef Bragi het volgende:
Mijn voorspellingen voor vandaag:
[ afbeelding ]
Eerste punten zijn binnen. De rest komt vanavond, als ik L0t.. mag geloven.En dat mag ik.
shit homie hij was gayquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serieus wat de fuck heeft die keeper van Mexic?![]()
Ohh ja. Maar ik heb zelf ook best veel "gewone" slips hoor Voor bepaalde dagen in de maand enzo. Echt niet alleen maar hipsters en strings.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar voor paardrijden moet ik sws altijd opletten wat ik aantrek. Ook gewoon hipsters enzo kunnen nogal kut zitten.En wennen doet dat gewoon niet echt.
Dat mag jij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:01 schreef Bragi het volgende:
Mijn voorspellingen voor vandaag:
[ afbeelding ]
Eerste punten zijn binnen. De rest komt vanavond, als ik L0t.. mag geloven.En dat mag ik.
Pulease.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
Voor paardrijden draag ik wel hipsters maar dan die eigenlijk echt veeeels te groot zijn dus die zitten half losquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar voor paardrijden moet ik sws altijd opletten wat ik aantrek. Ook gewoon hipsters enzo kunnen nogal kut zitten.En wennen doet dat gewoon niet echt.
Dat dus, ik heb die onzichtbaar gemaakt. Helaas kan ik hem nu niet terugvinden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kan je op Hyves zien wat je hebt ingevuld?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:01 schreef L0t.. het volgende:
Vanavond 2-1 Frankrijk. Maar beter knalt Suarez er 3 in
En het zijn niet echt hipsters maar meer een kruising tussen een onderbroek en een hipster maar het gaat toch meer naar een onderbroek.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor paardrijden draag ik wel hipsters maar dan die eigenlijk echt veeeels te groot zijn dus die zitten half los. Maar zit wel het fijnste vind ik
.
Die is alleen om mensen in te wrijven wat voor een BAUS ik ben. De rest is voor monnie.quote:
Hij staat in de OP, alles.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serieus wat de fuck heeft die keeper van Mexic?![]()
Oui.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die denken dat Frankrijk vanavond gaat winnen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:04 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kan er niet tegen, dat geneuzel over strings en hipsters en dan niets gaan posten. Vrouwen zijn me toch een potje verwerpelijk.
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:04 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kan er niet tegen, dat geneuzel over strings en hipsters en dan niets gaan posten. Vrouwen zijn me toch een potje verwerpelijk.
quote:
quote:
Die 3e van links.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijke site, maar wel fascinerend om te zien wat voor wanhopige meisjes erop zitten. Ik heb dat ook in mijn profiel gezet, ben benieuwd of er te manipuleren dames te vinden zijn
. Puur sociologisch expirementje, wat van pas komt bij mijn carrière als model.
TR.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijke site, maar wel fascinerend om te zien wat voor wanhopige meisjes erop zitten. Ik heb dat ook in mijn profiel gezet, ben benieuwd of er te manipuleren dames te vinden zijn
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik tietenpics van je als ik gelijk heb?quote:
Doe 's niet zo trollen. Uitlokking kan ook leiden tot ban, hè...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
3e van links zeggen terwijl je 2e van rechts kan zeggenquote:
Wat is er vreemd aan? Ik zie alleen lekkere tieten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die foto zag ik ook een keer in SEX. Wtf dat ziet er echt vreemd uit.
Inderdaad, haar punani loopt door tot aan haar mosterdpot.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die foto zag ik ook een keer in SEX. Wtf dat ziet er echt vreemd uit.
Ja precies. Wel vrij uniek moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, haar punani loopt door tot aan haar mosterdpot.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan? Ik zie alleen lekkere tieten?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, haar punani loopt door tot aan haar mosterdpot.
Ik heb je gemaakt als SC-aanvoerder, ga me nu niet stabben in de back.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doe 's niet zo trollen. Uitlokking kan ook leiden tot ban, hè...
Link naar hyves poule?quote:
TR gedaan, dit is pure L.. imitatie en dus provocatie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doe 's niet zo trollen. Uitlokking kan ook leiden tot ban, hè...
Misschien kun je haar met 1 vinger zowel anaal als vaginaal stimuleren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies. Wel vrij uniek moet ik zeggen.
Doe ook, als 3 mensen het doen gaat hij sws tijdelijk dicht. En dit mag niet, stel je voor dat kleine kinderen dit zien.quote:
Alleen als NL wereldkampioen wordt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Krijg ik tietenpics van je als ik gelijk heb?
Neu, ik vind het wel sexy.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe ook, als 3 mensen het doen gaat hij sws tijdelijk dicht. En dit mag niet, stel je voor dat kleine kinderen dit zien.
Laat me dan ook m'n SC-aanvoerderschap uitoefenen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:09 schreef Skylark. het volgende:
Ey wat is er wrong met dat meisje buiten haar pose?![]()
[..]
Ik heb je gemaakt als SC-aanvoerder, ga me nu niet stabben in de back.![]()
QFTquote:
Misschien heb je dan aanstaan dat je alle profielen in een standaard opmaak weergeeft. Zonder achtergrond van diegene zelf.quote:
Als er weer iemand zou gaan trollen in SC, dan zou hij een ban krijgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:10 schreef Skylark. het volgende:
Waarom hebben jullie problemen met mijn chatstyle hier? De KLB SC is voor iedereen en dus mag ik er ook komen en ik typ zoals ik wil
.
QFTquote:
Jahaa, tegen ánderen. /rolleyesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Laat me dan ook m'n SC-aanvoerderschap uitoefenen.
Jij wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien kun je haar met 1 vinger zowel anaal als vaginaal stimuleren.
Dat ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien heb je dan aanstaan dat je alle profielen in een standaard opmaak weergeeft. Zonder achtergrond van diegene zelf.
Je lokt het nu alleen maar uit...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:10 schreef Skylark. het volgende:
Waarom hebben jullie problemen met mijn chatstyle hier? De KLB SC is voor iedereen en dus mag ik er ook komen en ik typ zoals ik wil
.
Gisteren het gedoe niet meegekregen of zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Woow mensen zijn hier sharp on the edge![]()
. S0rry h00r.
Haha kijk 'm terugkrabbelen. PIJNLIJKquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef Skylark. het volgende:
. S0rry h00r.
THE EAGLE HAS LANDED, I REPEAT THE EAGLE HAS LANDEDquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je lokt het nu alleen maar uit...
Lamon. doet momenteel normaal. Dat kan veranderen als hij jouw posts ziet. En dan begint het gedoe weer helemaal opnieuw. En dan gaan er dus wél bans vallen...
Wij niet, de huilies in FB, de mods en de admins wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef Skylark. het volgende:
. S0rry h00r.
Waar vink ik dat aanquote:
Het waren niet alleen de smileys.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik gebruik drie niet-common-used smileys en het is meteen trollen.
Doe niet zo schijnheilig, pubertje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
En z'n mededelingen en taalgebruik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Die lamon-stylo posts en smileys zijn niet grappigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Kut man ik probeer me nu echt in te houden maar ik weet nog 4 grappige replies.
DE ZEE-AREND IS IN DE LUCHT, PLAN FOXTROT B GAAT INquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
THE EAGLE HAS LANDED, I REPEAT THE EAGLE HAS LANDED
DOE HETquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Kut man ik probeer me nu echt in te houden maar ik weet nog 4 grappige replies.
Vind ik wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die lamon-stylo posts en smileys zijn niet grappig
PM maar, ik heb verstand van zaken. Hoeven niet pics te zijn, omschrijving is ook toppie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef Smart_ass het volgende:
Oke ik heb iets aan maar ik weet niet of het staat.
Toen zo die goal van Mexic viel was er even geeneen vuvuzela te horenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:15 schreef Bragi het volgende:
En nu gaat het weer over hem en het gedoe, thanks to Sky.
NEXT SUBJECT: VOETBAAAAAAAL!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:15 schreef Bragi het volgende:
En nu gaat het weer over hem en het gedoe, thanks to Sky.
NEXT SUBJECT: VOETBAAAAAAAL!
Deze is na 2 posts irritant. Doe je eigen stijl of kanker een eind op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
ok mensen ik ga wel gwn caccia style :p is tog veel leuker dan die kk shit
Ja nou. Bruinachtige broek, zwart hemdje en roze vestje. En nagellak die bij mijn roze vestje kleurt. En zwarte schoenen. Ja omschrijving klinkt sowieso super lelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
PM maar, ik heb verstand van zaken. Hoeven niet pics te zijn, omschrijving is ook toppie.
admins en mods zeien anders dat je users moest negeren dus als je haat boven is kruisjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze is na 2 posts irritant. Doe je eigen stijl of kanker een eind op.
Dat geldt ook voor jou, wil je een beetje inbinden met je taalgebruik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze is na 2 posts irritant. Doe je eigen stijl of kanker een eind op.
Inderdaad, doe dat roze vestje weg en verwijder je nagellak. Sowieso je haren los en stijl bij deze outfit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja nou. Bruinachtige broek, zwart hemdje en roze vestje. En nagellak die bij mijn roze vestje kleurt. En zwarte schoenen. Ja omschrijving klinkt sowieso super lelijk.
Ik glimlachte.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, doe dat roze vestje weg en verwijder je nagellak. Sowieso je haren los en stijl bij deze outfit.
GA NU NIET DOEN ALSOF JE DE BAAS BENT WANT DAT IS BRAGI DAT WEET JE GOED JIJ VLEGEL!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor jou, wil je een beetje inbinden met je taalgebruik.
whaha kk nerdje gaat hij hoofdletter in het begin van zin gebruiken :p is niet stoer mattie jwtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind die caccia stYlO wel chill ;p
Het was enkel een verzoek. 'Kanker' wordt hier nu eenmaal niet op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
GA NU NIET DOEN ALSOF JE DE BAAS BENT WANT DAT IS BRAGI DAT WEET JE GOED JIJ VLEGEL!
ik maak alle meisjes aan t lache met me grapjes haha :p als je je msn ff geeft chiki dan is t spang voor onsquote:
En dan cammeh? xD xDquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
ik maak alle meisjes aan t lache met me grapjes haha :p als je je msn ff geeft chiki dan is t spang voor ons
Je gezicht is vervelend.quote:
ja ik ga toch met me matties chille over uurtje of zo kk dikke jonko klappe dus diss is al weg :pquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
admins en mods zeien anders dat je users moest negeren dus als je haat boven is kruisjewhaha gedist
Pubertje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was enkel een verzoek. 'Kanker' wordt hier nu eenmaal niet op prijs gesteld.
Waar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:22 schreef Skylark. het volgende:
Hee nieuwe Poké's voor Black & White geleaked. Sommige zijn niet eens kankerlelijk.
Die website gebruik ik ook altijd voor informatie over gymleaders en voor de Pokédex.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://serebii.net/blackwhite/pokemon.shtml
Beste site idd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die website gebruik ik ook altijd voor informatie over gymleaders en voor de Pokédex.
ojaa hehe jatogg xDquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
haha deze chiki snapt t helemaal haha :p nee ik moet eerst je nr probere te vrage.
Ja die bedoelde ik. Er zijn nooit teveel vuur + elektrische Pokémon.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:27 schreef Potloodvis het volgende:
Alleen de laatste 3 zijn trouwens wel mooi.
Wtf?quote:
quote:
Die Munna. Wtf.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://serebii.net/blackwhite/pokemon.shtml
In Firefox gaat dat niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf?Rechtermuisknop en dan kopiëren, hoezo?
Bij mij reageert hij daar niet op de rechtermuisknop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf?Rechtermuisknop en dan kopiëren, hoezo?
Waarom weet ik hier niks vanafquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef Lakitu het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
WHADYAGONNADO
quote:
Mensen die geen Opera gebruikenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij reageert hij daar niet op de rechtermuisknop.
Beter opletten.quote:
Of Pidgy.quote:
Net alsof je daar het hele WK blijft staan. Get real.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef Lakitu het volgende:
WHADYAGONNADO
DAT IS PECH VOOR JOU DAN HE VAL JE NU LEKKER MET JE NEUS IN DE BOTER NIET MOEILIJK MET JE NEUS!quote:
Kun je zien dat ik te weinig Pokémon heb gedaan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat het Pidgeotto is.
Ja dankjj vor je love.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
nee maar grapje schatje weet je tochalles staat goed bij jouw lichaam :p
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
DAT IS PECH VOOR JOU DAN HE VAL JE NU LEKKER MET JE NEUS IN DE BOTER NIET MOEILIJK MET JE NEUS!
quote:Met de neus in de boter vallen: ergens onverwacht voordeel van hebben.
Je hebt het nooit gespeeld, want dit soort dingen vergeet je niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kun je zien dat ik te weinig Pokémon heb gedaan de laatste tijd.
we'll seequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof je daar het hele WK blijft staan. Get real.
Laster. Ik klaag je aan hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt het nooit gespeeld, want dit soort dingen vergeet je niet.
Stuur mij picsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef Smart_ass het volgende:
Oke ik heb iets aan maar ik weet niet of het staat.
Oh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:33 schreef Skylark. het volgende:
Niet om op te scheppen ofzo, maar dit is sinds best een tijdje dat ik gegaan ben met een chick en dat je de dag erna hetzelfde sms-contact als ervoor hebt.
Team?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb trouwens Pokémon League verslagen op Soul Silver. Ben net in Kanto.
Lance was knap lastig met z'n outrage Dragonite.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is trouwens beter, zwart met roze of wit met roze?
Wit met roze met dit weer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
Zwart.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
Wit met roze = liefquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
Besteed het uit aan Skylak Utd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb geen tijd voor een hyvesspeurtocht, ik moet zo weg, maar ik moet even zoeen chick vinden![]()
Dat wist je niet nee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het was meer om hem te dissen, net alsof ik dat niet weet.
Nah, ik ben op een spoortje.quote:
Inderdaad, hangt er van om wat voor kledingstukken het gaat, de textuur er van etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hoe moeten wij dat in godsnaam zo zeggen.
Waarom heb ik zo weinig punten? Alleen omdat ik het aantal kaarten niet goed had?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef Lakitu het volgende:
WHADYAGONNADO
Wat valt daar aan op te scheppen. Dat hoort toch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:33 schreef Skylark. het volgende:
Niet om op te scheppen ofzo, maar dit is sinds best een tijdje dat ik gegaan ben met een chick en dat je de dag erna hetzelfde sms-contact als ervoor hebt.
Dragonair lvl 43quote:
Nee, kennelijk heb je alles verkeerd voorspeld, maar wel dat 1 van de 2 één doelpunt zou scoren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo weinig punten? Alleen omdat ik het aantal kaarten niet goed had?![]()
!!!
Ja weet ik maar ik had geen zin in dat gehuil om hosselverhaalpost blabla verkapte ik heb geregeld gezeur altijd hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat valt daar aan op te scheppen. Dat hoort toch.
Zo zwak en dan al de Pokémon League aangaan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dragonair lvl 43
Typhlosion lvl 49 (nu 50)
Ampharos lvl 49 (nu 50)
Starmie lvl 47 (nu 48)
Mamoswine lvl 37 (nu 40)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik had geen zin in dat gehuil om hosselverhaalpost blabla verkapte ik heb geregeld gezeur altijd hier.
Noh man, als ik met een chick gegaan ben STOPT het sms-contact, verander ik mn nummer, en block ik dr op msnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat valt daar aan op te scheppen. Dat hoort toch.
suck on itquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
DAT IS PECH VOOR JOU DAN HE VAL JE NU LEKKER MET JE NEUS IN DE BOTER NIET MOEILIJK MET JE NEUS!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, kennelijk heb je alles verkeerd voorspeld, maar wel dat 1 van de 2 één doelpunt zou scoren.
En All met dr het is alleen maar hosselen als het sex isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik had geen zin in dat gehuil om hosselverhaalpost blabla verkapte ik heb geregeld gezeur altijd hier.
Lance hoogste Dragonite is lvl 50 hè, in Silver en Gold lagen die levels altijd lager.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo zwak en dan al de Pokémon League aangaan?
Daar gaat het fout bij jou.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, als ik met een chick gegaan ben STOPT het sms-contact, verander ik mn nummer, en block ik dr op msnTrue story.
Ja iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En All met dr het is alleen maar hosselen als het sex is![]()
Hosselen is gewoon als ze aan je onzichtbare ketting ligt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En All met dr het is alleen maar hosselen als het sex is![]()
Ik hou wel van voetbal... lekker commercieel enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
Ik hou niet zo van voetbal...beetje te commercieel enzo..
Het voetbal zelf toch niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
Ik hou niet zo van voetbal...beetje te commercieel enzo..
Ik heb al pics gemaakt, wacht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wit met roze = lief
Zwart met roze = meer chique
Gaan met een chick is gewoon ook hosselen. Punt uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hosselen is gewoon als ze aan je onzichtbare ketting ligt.
Waar heb je het over?quote:
Komt goed, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Bragi het volgende:
Kut, op FOK! had ik ook 0-2 bij URU-FRA voorspeld.
Wow, voor het eerst gekregen of zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
Geheime aanbidder op Hyves...
Fijn gevoel hè, als iemand een crush op je heeft? Jij bent aan iemands crushlist toegevoegd. Ik mag alleen niet zeggen wie het is. En wees eerlijk: zelf raden is toch veel spannender?
Als je weet wie er een oogje op je heeft, voeg hem of haar dan toe aan je crushlist. Wederzijdse crushes krijgen bericht van mij.
Veel succes! Hyves' Cupido
Denk eraan dat je crushes pas na een maand kunt verwijderen en je een maximum hebt van 7 crushes. Polygamie is als drank- geniet met mate
WAT IS DIT.
Kun je niet lezen ofzo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
Fijn gevoel hè, als iemand een crush op je heeft? Jij bent aan iemands crushlist toegevoegd. Ik mag alleen niet zeggen wie het is. En wees eerlijk: zelf raden is toch veel spannender?
Als je weet wie er een oogje op je heeft, voeg hem of haar dan toe aan je crushlist. Wederzijdse crushes krijgen bericht van mij.
Denk eraan dat je crushes pas na een maand kunt verwijderen en je een maximum hebt van 7 crushes. Polygamie is als drank- geniet met mate
WAT IS DIT.
Grote mondquote:
Definieer 'gaan'.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaan met een chick is gewoon ook hosselen. Punt uit.
Gaan shoppen.quote:
Kussen, in de Randstad ook wel 'zoenen' genoemd.quote:
Jij krijgt ze wel vaker?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wow, voor het eerst gekregen of zo?
Zo nee, dan weet je wat het is.
HAHAHAquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
WAT IS DIT.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:58 schreef reetveter het volgende:
Waar kan je trouwens zien hoeveel crushes je gezet hebt op hyves? Want ik heb vanacht in mijn dronken bui volgens mij moeilijk veel aangeklikt.
Randstad? Heel Nederland bedoel je.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kussen, in de Randstad ook wel 'zoenen' genoemd.
Ik heb er nooit emails van gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wow, voor het eerst gekregen of zo?
Zo nee, dan weet je wat het is.
Mijn god, uit welk deel van Nederland kom je?quote:
Overal, behalve in het zuiden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, een sport waar maandelijks ME voor nodig is, is niet iets waar ik me teveel mee bezig wil houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het voetbal zelf toch niet?Het gedoe eromheen misschien, maar dat doet niks af aan de schoonheid van het spelletje.
Ja echt he wtfquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Randstad? Heel Nederland bedoel je.
vrijdag 11 juni 2010 2:52:16quote:
Dan heb ik flink wat gehosseld en versleten in mijn jonge jaren. Vorig jaar en zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vrijdag 11 juni 2010 2:52:16yep must have been him.
kussenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die kussen zeggen hier worden in elkaar gebost.
Nee man.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Randstad? Heel Nederland bedoel je.
Add zoenen daarbij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik blijf die crushes maar verwijderen, is een dagtaak. /thug life.
yeahquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vrijdag 11 juni 2010 2:52:16yep must have been him.
Kussen. Kom maar kiddo, groot en breed tegenover je.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ok. Ik kom eraan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kussen. Kom maar kiddo, groot en breed tegenover je.
Als ik 'm terug crush hebben we een match............quote:
Dat is minder erg.quote:
DEZE KANS MOET JE NIET LATEN SCHIETEN JE ENIGE KANS OM HEM TE REGELEN DIT DAT ALLES!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik 'm terug crush hebben we een match............
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
eten met du nigga's + voetbal kijken + uit/aan @ overal & nergens [ afbeelding ][ afbeelding ]
Je eet tot half 9?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
eten met du nigga's + voetbal kijken + uit/aan @ overal & nergens [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
DEZE KANS MOET JE NIET LATEN SCHIETEN JE ENIGE KANS OM HEM TE REGELEN DIT DAT ALLES!
Ok. Dat prefereer ik ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik meet je op de grens van Limburg. Fists only.
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
Wie is die grapjas die me net crushte?
Chuckquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
Wie is die grapjas die me net crushte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |