Pulease.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
Vanavond 2-0 voor Frankrijk zonder kaarten.
Voor paardrijden draag ik wel hipsters maar dan die eigenlijk echt veeeels te groot zijn dus die zitten half losquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar voor paardrijden moet ik sws altijd opletten wat ik aantrek. Ook gewoon hipsters enzo kunnen nogal kut zitten.En wennen doet dat gewoon niet echt.
Dat dus, ik heb die onzichtbaar gemaakt. Helaas kan ik hem nu niet terugvinden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kan je op Hyves zien wat je hebt ingevuld?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:01 schreef L0t.. het volgende:
Vanavond 2-1 Frankrijk. Maar beter knalt Suarez er 3 in
En het zijn niet echt hipsters maar meer een kruising tussen een onderbroek en een hipster maar het gaat toch meer naar een onderbroek.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor paardrijden draag ik wel hipsters maar dan die eigenlijk echt veeeels te groot zijn dus die zitten half los. Maar zit wel het fijnste vind ik
.
Die is alleen om mensen in te wrijven wat voor een BAUS ik ben. De rest is voor monnie.quote:
Hij staat in de OP, alles.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serieus wat de fuck heeft die keeper van Mexic?![]()
Oui.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die denken dat Frankrijk vanavond gaat winnen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:04 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kan er niet tegen, dat geneuzel over strings en hipsters en dan niets gaan posten. Vrouwen zijn me toch een potje verwerpelijk.
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:04 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kan er niet tegen, dat geneuzel over strings en hipsters en dan niets gaan posten. Vrouwen zijn me toch een potje verwerpelijk.
quote:
quote:
Die 3e van links.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijke site, maar wel fascinerend om te zien wat voor wanhopige meisjes erop zitten. Ik heb dat ook in mijn profiel gezet, ben benieuwd of er te manipuleren dames te vinden zijn
. Puur sociologisch expirementje, wat van pas komt bij mijn carrière als model.
TR.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijke site, maar wel fascinerend om te zien wat voor wanhopige meisjes erop zitten. Ik heb dat ook in mijn profiel gezet, ben benieuwd of er te manipuleren dames te vinden zijn
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik tietenpics van je als ik gelijk heb?quote:
Doe 's niet zo trollen. Uitlokking kan ook leiden tot ban, hè...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
3e van links zeggen terwijl je 2e van rechts kan zeggenquote:
Wat is er vreemd aan? Ik zie alleen lekkere tieten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die foto zag ik ook een keer in SEX. Wtf dat ziet er echt vreemd uit.
Inderdaad, haar punani loopt door tot aan haar mosterdpot.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die foto zag ik ook een keer in SEX. Wtf dat ziet er echt vreemd uit.
Ja precies. Wel vrij uniek moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, haar punani loopt door tot aan haar mosterdpot.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan? Ik zie alleen lekkere tieten?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, haar punani loopt door tot aan haar mosterdpot.
Ik heb je gemaakt als SC-aanvoerder, ga me nu niet stabben in de back.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doe 's niet zo trollen. Uitlokking kan ook leiden tot ban, hè...
Link naar hyves poule?quote:
TR gedaan, dit is pure L.. imitatie en dus provocatie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doe 's niet zo trollen. Uitlokking kan ook leiden tot ban, hè...
Misschien kun je haar met 1 vinger zowel anaal als vaginaal stimuleren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies. Wel vrij uniek moet ik zeggen.
Doe ook, als 3 mensen het doen gaat hij sws tijdelijk dicht. En dit mag niet, stel je voor dat kleine kinderen dit zien.quote:
Alleen als NL wereldkampioen wordt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Krijg ik tietenpics van je als ik gelijk heb?
Neu, ik vind het wel sexy.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe ook, als 3 mensen het doen gaat hij sws tijdelijk dicht. En dit mag niet, stel je voor dat kleine kinderen dit zien.
Laat me dan ook m'n SC-aanvoerderschap uitoefenen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:09 schreef Skylark. het volgende:
Ey wat is er wrong met dat meisje buiten haar pose?![]()
[..]
Ik heb je gemaakt als SC-aanvoerder, ga me nu niet stabben in de back.![]()
QFTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |