Haha, ik had Z-Afrika - Mexico lekker wel goed.quote:
Je kunt er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:58 schreef Chai het volgende:
Ik vind strings ook niet fijn. Sowieso moet ik met paardrijden iets anders aan, omdat dat kut zit, letterlijk.En ik rijd bijna elke dag paard. Ook slapen er in vind ik naar. Onder sommige kleding is het mooier, maar het blijft onhandig.
Nee, vallen wel kaarten en Frankrijk verliest met 1-0.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
Vanavond 2-0 voor Frankrijk zonder kaarten.
Vind je? Toen ik zo 15-16-17 droeg ik alleen maar strings. Moet je ook maar aan wennen denk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:58 schreef Chai het volgende:
Ik vind strings ook niet fijn. Sowieso moet ik met paardrijden iets anders aan, omdat dat kut zit, letterlijk.En ik rijd bijna elke dag paard. Ook slapen er in vind ik naar. Onder sommige kleding is het mooier, maar het blijft onhandig.
Ja, ik heb ook een paar van dat soort strakke lang-shirt-achtige jurkjes, heel leuk, maar je ziet alles iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah echt. Maar ik heb zo'n jurkje ook waar je eigenlijk helemaal niets onder aan kunt omdat je echt álles ziet zitten. Das ook zo stom.
Wanneer en waarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kom m'n nieuwe doorschijnende broek maar bewonderen.

Kaarten betwijfel ik inderdaad ook ten zeerste, maar de uitslag die heb ik goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, vallen wel kaarten en Frankrijk verliest met 1-0.
Ik heb net met moeite in kunnen loggen op mijn PC (on-screen toetsenbordquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind je? Toen ik zo 15-16-17 droeg ik alleen maar strings. Moet je ook maar aan wennen denk ik.
Oh en Jap, Darwin Deez is echt verslavend.
Toen de 1-0 eenmaal viel werd het wel leuker.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Skylark. het volgende:
Hmm, ik vond de wedstrijd niet bijster interessant.
Ja, maar voor paardrijden moet ik sws altijd opletten wat ik aantrek. Ook gewoon hipsters enzo kunnen nogal kut zitten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind je? Toen ik zo 15-16-17 droeg ik alleen maar strings. Moet je ook maar aan wennen denk ik.
Oh en Jap, Darwin Deez is echt verslavend.
Klopt, maar ik vond dat er echt veel mislukte passes waren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toen de 1-0 eenmaal viel werd het wel leuker.
Frankrijk gaat dit hele toernooi niet met meer dan 1 goal verschil winnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kaarten betwijfel ik inderdaad ook ten zeerste, maar de uitslag die heb ik goed.
Not. gonna. happen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:01 schreef Bragi het volgende:
Mijn voorspellingen voor vandaag:
[ afbeelding ]
Eerste punten zijn binnen. De rest komt vanavond, als ik L0t.. mag geloven.En dat mag ik.
shit homie hij was gayquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serieus wat de fuck heeft die keeper van Mexic?![]()
Ohh ja. Maar ik heb zelf ook best veel "gewone" slips hoor Voor bepaalde dagen in de maand enzo. Echt niet alleen maar hipsters en strings.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar voor paardrijden moet ik sws altijd opletten wat ik aantrek. Ook gewoon hipsters enzo kunnen nogal kut zitten.En wennen doet dat gewoon niet echt.
Dat mag jij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:01 schreef Bragi het volgende:
Mijn voorspellingen voor vandaag:
[ afbeelding ]
Eerste punten zijn binnen. De rest komt vanavond, als ik L0t.. mag geloven.En dat mag ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |