quote:
Mensen die geen Opera gebruikenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij reageert hij daar niet op de rechtermuisknop.
Beter opletten.quote:
Of Pidgy.quote:
Net alsof je daar het hele WK blijft staan. Get real.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef Lakitu het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
WHADYAGONNADO
DAT IS PECH VOOR JOU DAN HE VAL JE NU LEKKER MET JE NEUS IN DE BOTER NIET MOEILIJK MET JE NEUS!quote:
Kun je zien dat ik te weinig Pokémon heb gedaan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat het Pidgeotto is.
Ja dankjj vor je love.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
nee maar grapje schatje weet je tochalles staat goed bij jouw lichaam :p
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
DAT IS PECH VOOR JOU DAN HE VAL JE NU LEKKER MET JE NEUS IN DE BOTER NIET MOEILIJK MET JE NEUS!
quote:Met de neus in de boter vallen: ergens onverwacht voordeel van hebben.
Je hebt het nooit gespeeld, want dit soort dingen vergeet je niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kun je zien dat ik te weinig Pokémon heb gedaan de laatste tijd.
we'll seequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof je daar het hele WK blijft staan. Get real.
Laster. Ik klaag je aan hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt het nooit gespeeld, want dit soort dingen vergeet je niet.
Stuur mij picsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef Smart_ass het volgende:
Oke ik heb iets aan maar ik weet niet of het staat.
Oh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:33 schreef Skylark. het volgende:
Niet om op te scheppen ofzo, maar dit is sinds best een tijdje dat ik gegaan ben met een chick en dat je de dag erna hetzelfde sms-contact als ervoor hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |