Team?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb trouwens Pokémon League verslagen op Soul Silver. Ben net in Kanto.
Lance was knap lastig met z'n outrage Dragonite.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is trouwens beter, zwart met roze of wit met roze?
Wit met roze met dit weer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
Zwart.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
Wit met roze = liefquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
Besteed het uit aan Skylak Utd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb geen tijd voor een hyvesspeurtocht, ik moet zo weg, maar ik moet even zoeen chick vinden![]()
Dat wist je niet nee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het was meer om hem te dissen, net alsof ik dat niet weet.
Nah, ik ben op een spoortje.quote:
Inderdaad, hangt er van om wat voor kledingstukken het gaat, de textuur er van etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hoe moeten wij dat in godsnaam zo zeggen.
Waarom heb ik zo weinig punten? Alleen omdat ik het aantal kaarten niet goed had?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef Lakitu het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
WHADYAGONNADO
Wat valt daar aan op te scheppen. Dat hoort toch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:33 schreef Skylark. het volgende:
Niet om op te scheppen ofzo, maar dit is sinds best een tijdje dat ik gegaan ben met een chick en dat je de dag erna hetzelfde sms-contact als ervoor hebt.
Dragonair lvl 43quote:
Nee, kennelijk heb je alles verkeerd voorspeld, maar wel dat 1 van de 2 één doelpunt zou scoren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo weinig punten? Alleen omdat ik het aantal kaarten niet goed had?![]()
!!!
Ja weet ik maar ik had geen zin in dat gehuil om hosselverhaalpost blabla verkapte ik heb geregeld gezeur altijd hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat valt daar aan op te scheppen. Dat hoort toch.
Zo zwak en dan al de Pokémon League aangaan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dragonair lvl 43
Typhlosion lvl 49 (nu 50)
Ampharos lvl 49 (nu 50)
Starmie lvl 47 (nu 48)
Mamoswine lvl 37 (nu 40)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik had geen zin in dat gehuil om hosselverhaalpost blabla verkapte ik heb geregeld gezeur altijd hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |