DOE HETquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Kut man ik probeer me nu echt in te houden maar ik weet nog 4 grappige replies.
Vind ik wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die lamon-stylo posts en smileys zijn niet grappig
PM maar, ik heb verstand van zaken. Hoeven niet pics te zijn, omschrijving is ook toppie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef Smart_ass het volgende:
Oke ik heb iets aan maar ik weet niet of het staat.
Toen zo die goal van Mexic viel was er even geeneen vuvuzela te horenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:15 schreef Bragi het volgende:
En nu gaat het weer over hem en het gedoe, thanks to Sky.
NEXT SUBJECT: VOETBAAAAAAAL!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:15 schreef Bragi het volgende:
En nu gaat het weer over hem en het gedoe, thanks to Sky.
NEXT SUBJECT: VOETBAAAAAAAL!
Deze is na 2 posts irritant. Doe je eigen stijl of kanker een eind op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
ok mensen ik ga wel gwn caccia style :p is tog veel leuker dan die kk shit
Ja nou. Bruinachtige broek, zwart hemdje en roze vestje. En nagellak die bij mijn roze vestje kleurt. En zwarte schoenen. Ja omschrijving klinkt sowieso super lelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
PM maar, ik heb verstand van zaken. Hoeven niet pics te zijn, omschrijving is ook toppie.
admins en mods zeien anders dat je users moest negeren dus als je haat boven is kruisjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze is na 2 posts irritant. Doe je eigen stijl of kanker een eind op.
Dat geldt ook voor jou, wil je een beetje inbinden met je taalgebruik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze is na 2 posts irritant. Doe je eigen stijl of kanker een eind op.
Inderdaad, doe dat roze vestje weg en verwijder je nagellak. Sowieso je haren los en stijl bij deze outfit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja nou. Bruinachtige broek, zwart hemdje en roze vestje. En nagellak die bij mijn roze vestje kleurt. En zwarte schoenen. Ja omschrijving klinkt sowieso super lelijk.
Ik glimlachte.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, doe dat roze vestje weg en verwijder je nagellak. Sowieso je haren los en stijl bij deze outfit.
GA NU NIET DOEN ALSOF JE DE BAAS BENT WANT DAT IS BRAGI DAT WEET JE GOED JIJ VLEGEL!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor jou, wil je een beetje inbinden met je taalgebruik.
whaha kk nerdje gaat hij hoofdletter in het begin van zin gebruiken :p is niet stoer mattie jwtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind die caccia stYlO wel chill ;p
Het was enkel een verzoek. 'Kanker' wordt hier nu eenmaal niet op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
GA NU NIET DOEN ALSOF JE DE BAAS BENT WANT DAT IS BRAGI DAT WEET JE GOED JIJ VLEGEL!
ik maak alle meisjes aan t lache met me grapjes haha :p als je je msn ff geeft chiki dan is t spang voor onsquote:
En dan cammeh? xD xDquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
ik maak alle meisjes aan t lache met me grapjes haha :p als je je msn ff geeft chiki dan is t spang voor ons
Je gezicht is vervelend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |