Noh man, als ik met een chick gegaan ben STOPT het sms-contact, verander ik mn nummer, en block ik dr op msnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat valt daar aan op te scheppen. Dat hoort toch.
suck on itquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
DAT IS PECH VOOR JOU DAN HE VAL JE NU LEKKER MET JE NEUS IN DE BOTER NIET MOEILIJK MET JE NEUS!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, kennelijk heb je alles verkeerd voorspeld, maar wel dat 1 van de 2 één doelpunt zou scoren.
En All met dr het is alleen maar hosselen als het sex isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik had geen zin in dat gehuil om hosselverhaalpost blabla verkapte ik heb geregeld gezeur altijd hier.
Lance hoogste Dragonite is lvl 50 hè, in Silver en Gold lagen die levels altijd lager.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo zwak en dan al de Pokémon League aangaan?
Daar gaat het fout bij jou.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, als ik met een chick gegaan ben STOPT het sms-contact, verander ik mn nummer, en block ik dr op msnTrue story.
Ja iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En All met dr het is alleen maar hosselen als het sex is![]()
Hosselen is gewoon als ze aan je onzichtbare ketting ligt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En All met dr het is alleen maar hosselen als het sex is![]()
Ik hou wel van voetbal... lekker commercieel enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
Ik hou niet zo van voetbal...beetje te commercieel enzo..
Het voetbal zelf toch niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
Ik hou niet zo van voetbal...beetje te commercieel enzo..
Ik heb al pics gemaakt, wacht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wit met roze = lief
Zwart met roze = meer chique
Gaan met een chick is gewoon ook hosselen. Punt uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hosselen is gewoon als ze aan je onzichtbare ketting ligt.
Waar heb je het over?quote:
Komt goed, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Bragi het volgende:
Kut, op FOK! had ik ook 0-2 bij URU-FRA voorspeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |