Iets met windows to look through.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef Bragi het volgende:
I remember when Apple and Blackberry were just fruits.
Doe gewoon alles uit, joh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
Nah ik vind wit hemdje met wit vestje sowieso beetje te wit. Dan beter geen vestje. Maar ik vind het best zo, dank voor reacties.
Ja, en qua kleren ook.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Mijn afzuigkap is kapot.Nu staat het hier blank van de rook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die deze bij de H&M ziet in een maat 34.... bel me.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Aardappelschijfjes met sla en biefstuk. Maar ik kreeg tijdens het koken telefoon en alles liep vervolgens in het honderd...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt dan? Ik vergeet de afzuigkap altijd aan te zetten en in de keuken kan er geen raam open.
iPhone.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes met sla en biefstuk. Maar ik kreeg tijdens het koken telefoon en alles liep vervolgens in het honderd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:Die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die deze bij de H&M ziet in een maat 34.... bel me.
ze hebben hem ook met bloemetjes.
All good things are wild and free.
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:Korset?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die deze bij de H&M ziet in een maat 34.... bel me.
In Rotterdam is ie uitverkocht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is leuk!ze hebben hem ook met bloemetjes.
Bustier.quote:
Kooi?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mn nieuwe kooi binnen gekregen, and its so fucking big.
Als ik hem morgen zie liggen in 34 moet ik hem dan halen? Terug brengen kan ik hem altijd nog.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In Rotterdam is ie uitverkocht.En ze krijgen 'm niet meer binnen.
![]()
[..]
Bustier.
Zo fucking flauwquote:
Als je dat wil doen, dan maak ik geld over naar jequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik hem morgen zie liggen in 34 moet ik hem dan halen? Terug brengen kan ik hem altijd nog.
Ik haat voorbedachte celebrationsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik vond dat dansje van Zuid Afrika wel aan btw.
oke =$quote:
Wat een tieten heb jij, Fas heeft gelijk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Ik dacht zwart omdat m'n schoenen zwart zijn, maar wit is misschien wat meer.. zomers.
Oh en let niet op mijn houding, ik wist niet hoe ik mezelf er anders helemaal op kon krijgen.
Ik zie de tranen alweer in je ogen toen die online kerel je disste in de 90e minuut en hand op oor deed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haat voorbedachte celebrations
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo fucking flauw
Ging over dat twitteren enzo en werd gevraagd of hij was ontploft door dat gedoe toen. Zegt ie zo heel droog van 'nou, dan had ik hier nu niet gezeten'
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die niet met de commandline browsen
Doe ik!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je dat wil doen, dan maak ik geld over naar je!!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie de tranen alweer in je ogen toen die online kerel je disste in de 90e minuut en hand op oor deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |