Iets met windows to look through.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef Bragi het volgende:
I remember when Apple and Blackberry were just fruits.
Doe gewoon alles uit, joh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
Nah ik vind wit hemdje met wit vestje sowieso beetje te wit. Dan beter geen vestje. Maar ik vind het best zo, dank voor reacties.
Ja, en qua kleren ook.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Mijn afzuigkap is kapot.Nu staat het hier blank van de rook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die deze bij de H&M ziet in een maat 34.... bel me.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Aardappelschijfjes met sla en biefstuk. Maar ik kreeg tijdens het koken telefoon en alles liep vervolgens in het honderd...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt dan? Ik vergeet de afzuigkap altijd aan te zetten en in de keuken kan er geen raam open.
iPhone.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes met sla en biefstuk. Maar ik kreeg tijdens het koken telefoon en alles liep vervolgens in het honderd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:Die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die deze bij de H&M ziet in een maat 34.... bel me.
ze hebben hem ook met bloemetjes.
All good things are wild and free.
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:Korset?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die deze bij de H&M ziet in een maat 34.... bel me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |