Een homie van me had last minute nog kaartjes voor een schoolfeest gehosselt. Nu proberen we ook nog voor mij te regelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je te oude chicks versiert moet je het compenseren met te jongen chicks.
TUDUDUDUquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
MOOI MOOI MOOI MAN
HET LEV'N DAT IS EEN GROOT FEEST
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is er iemand die het email adres van je vriend heeft en alles wat jij post mailt hij door naar hem? Weet jou vriend dat jij op fok zit of? Sorry dat ik nu alles weer vraag maar wist dit niet
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een homie van me had last minute nog kaartjes voor een schoolfeest gehosselt. Nu proberen we ook nog voor mij te regelen.
Hoe oud zijn ze daar dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een homie van me had last minute nog kaartjes voor een schoolfeest gehosselt. Nu proberen we ook nog voor mij te regelen.
14-18. Maar dat is mijn oude school dus ik ken nog wel een aantal peeps daarquote:
Wat?quote:
Ey mozzy, had jij dat artikel gelezen in de krant over die broertjes van 8 en 9 die andere kindjes tussen 5 en 10 aanrande en zelfs iemand hebben verkracht?quote:
Ja en je vertelt ook alles wat ik hier post aan mijn vriend, als je naast hem in de bus zit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook alles naar Tliciouz der vriendje doorsturen.
Ja lekker roddelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en je vertelt ook alles tegen die van mij als je naast hem in de bus zit.
14-18 manquote:
Wat is er mis met een 17-18 jarige dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
14-18 man
Maar oke, veel plezier dar
Wel dangerous, voor je het weet heb je een 17-jarige.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
14-18. Maar dat is mijn oude school dus ik ken nog wel een aantal peeps daar![]()
Die hebben een mening.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 17-18 jarige dan?
Whehequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon minder smileys en uitroeptekens gebruiken en niet veel over seks praten, dan ben je incognito.
Wist ik het maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is dus wsl wel iemand die je in het echt kent? Want jij hebt toch verder nooit iets gepost over je vriend? Lijkt me echt naar.
Niet alles wat ik post, maar wel bepaalde posts die aanstootgevend zijn of wat dan ook. En ja dat wist hij wel al.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is er iemand die het email adres van je vriend heeft en alles wat jij post mailt hij door naar hem? Weet jou vriend dat jij op fok zit of? Sorry dat ik nu alles weer vraag maar wist dit niet
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 17-18 jarige dan?
Dat willen we niet natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel dangerous, voor je het weet heb je een 17-jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |