Niet doen hij weet niet wat FOK isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook alles naar Tliciouz der vriendje doorsturen.
Ik spreek je over 3 jaar weer en dan kijken of je nog zo haat op 17-18.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Maar ik ben dan ook pas 18
Oja, en je multiquotes.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe!
[..]
Wist ik het maarmaar ik heb nooit iets over m'n vriend gepost nee, alleen dat ik er eentje heb.
[..]
Niet alles wat ik post, maar wel bepaalde posts die aanstootgevend zijn of wat dan ook. En ja dat wist hij wel al.
Ik ben eigenlijk al 100 jaar oud.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Waarom denken jullie dat C_N er nog jong uitziet. Hij parasiteert op de levenskracht van jonge meisjes, hij versiert ze en als hij ermee is gegaan is hij weer doordrenkt met jeugdigheid.
Totally spies.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Waarom denken jullie dat C_N er nog jong uitziet. Hij parasiteert op de levenskracht van jonge meisjes, hij versiert ze en als hij ermee is gegaan is hij weer doordrenkt met jeugdigheid.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mijn username vandaan heb!
Hey BT.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe!
[..]
Wist ik het maarmaar ik heb nooit iets over m'n vriend gepost nee, alleen dat ik er eentje heb.
[..]
Niet alles wat ik post, maar wel bepaalde posts die aanstootgevend zijn of wat dan ook. En ja dat wist hij wel al.
Misschien moet hij gaan afkicken want zo te zien drinkt hij iets teveel levenselixerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Jij niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet hij gaan afkicken want zo te zien drinkt hij iets teveel levenselixer
Ik ben 3 jaar jonger ja.quote:
quote:
En crack.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
Chuck en ik zijn de goden van de jeugdigheid.
En 30cm langer.quote:
Ik ben de jongste man hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
Chuck en ik zijn de goden van de jeugdigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |