Een homie van me had last minute nog kaartjes voor een schoolfeest gehosselt. Nu proberen we ook nog voor mij te regelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je te oude chicks versiert moet je het compenseren met te jongen chicks.
TUDUDUDUquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
MOOI MOOI MOOI MAN
HET LEV'N DAT IS EEN GROOT FEEST
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is er iemand die het email adres van je vriend heeft en alles wat jij post mailt hij door naar hem? Weet jou vriend dat jij op fok zit of? Sorry dat ik nu alles weer vraag maar wist dit niet
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een homie van me had last minute nog kaartjes voor een schoolfeest gehosselt. Nu proberen we ook nog voor mij te regelen.
Hoe oud zijn ze daar dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een homie van me had last minute nog kaartjes voor een schoolfeest gehosselt. Nu proberen we ook nog voor mij te regelen.
14-18. Maar dat is mijn oude school dus ik ken nog wel een aantal peeps daarquote:
Wat?quote:
Ey mozzy, had jij dat artikel gelezen in de krant over die broertjes van 8 en 9 die andere kindjes tussen 5 en 10 aanrande en zelfs iemand hebben verkracht?quote:
Ja en je vertelt ook alles wat ik hier post aan mijn vriend, als je naast hem in de bus zit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook alles naar Tliciouz der vriendje doorsturen.
Ja lekker roddelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en je vertelt ook alles tegen die van mij als je naast hem in de bus zit.
14-18 manquote:
Wat is er mis met een 17-18 jarige dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
14-18 man
Maar oke, veel plezier dar
Wel dangerous, voor je het weet heb je een 17-jarige.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
14-18. Maar dat is mijn oude school dus ik ken nog wel een aantal peeps daar![]()
Die hebben een mening.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 17-18 jarige dan?
Whehequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon minder smileys en uitroeptekens gebruiken en niet veel over seks praten, dan ben je incognito.
Wist ik het maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is dus wsl wel iemand die je in het echt kent? Want jij hebt toch verder nooit iets gepost over je vriend? Lijkt me echt naar.
Niet alles wat ik post, maar wel bepaalde posts die aanstootgevend zijn of wat dan ook. En ja dat wist hij wel al.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is er iemand die het email adres van je vriend heeft en alles wat jij post mailt hij door naar hem? Weet jou vriend dat jij op fok zit of? Sorry dat ik nu alles weer vraag maar wist dit niet
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 17-18 jarige dan?
Dat willen we niet natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel dangerous, voor je het weet heb je een 17-jarige.
Niet doen hij weet niet wat FOK isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook alles naar Tliciouz der vriendje doorsturen.
Ik spreek je over 3 jaar weer en dan kijken of je nog zo haat op 17-18.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Maar ik ben dan ook pas 18
Oja, en je multiquotes.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe!
[..]
Wist ik het maarmaar ik heb nooit iets over m'n vriend gepost nee, alleen dat ik er eentje heb.
[..]
Niet alles wat ik post, maar wel bepaalde posts die aanstootgevend zijn of wat dan ook. En ja dat wist hij wel al.
Ik ben eigenlijk al 100 jaar oud.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Waarom denken jullie dat C_N er nog jong uitziet. Hij parasiteert op de levenskracht van jonge meisjes, hij versiert ze en als hij ermee is gegaan is hij weer doordrenkt met jeugdigheid.
Totally spies.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Waarom denken jullie dat C_N er nog jong uitziet. Hij parasiteert op de levenskracht van jonge meisjes, hij versiert ze en als hij ermee is gegaan is hij weer doordrenkt met jeugdigheid.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mijn username vandaan heb!
Hey BT.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe!
[..]
Wist ik het maarmaar ik heb nooit iets over m'n vriend gepost nee, alleen dat ik er eentje heb.
[..]
Niet alles wat ik post, maar wel bepaalde posts die aanstootgevend zijn of wat dan ook. En ja dat wist hij wel al.
Misschien moet hij gaan afkicken want zo te zien drinkt hij iets teveel levenselixerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Jij niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet hij gaan afkicken want zo te zien drinkt hij iets teveel levenselixer
Ik ben 3 jaar jonger ja.quote:
quote:
En crack.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
Chuck en ik zijn de goden van de jeugdigheid.
En 30cm langer.quote:
Ik ben de jongste man hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
Mooie bewoording voor achterstallige ontwikkeling.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
Nee, van crack ga je er oud en slecht uit zien. Dat zei je laatst zelf ook.quote:
Jeugdig is heel wat anders dan kinderachtig hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
Ik zal je hoofd eens ontwikkelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooie bewoording voor achterstallige ontwikkeling.
Niet oud en slecht, ik zei dat crack slecht is voor je.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, van crack ga je er oud en slecht uit zien. Dat zei je laatst zelf ook.
Eens.quote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat je hier niet meer mag trollen?
Daarom ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jeugdig is heel wat anders dan kinderachtig hoor.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zal je hoofd eens ontwikkelen.
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
DONT CHA WISH YA GIRLFRIEND WAS HOT LIKE ME
H'e, ik wil best meedoen maar geen crossing the swords, ja.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he, dat je altijd het licht uit wilt.
Dus niks?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
H'e, ik wil best meedoen maar geen crossing the swords, ja.
Oeh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al 100 jaar oud.
Ja dat je het niet wilt zien en daarom altijd het licht uit ofzo?quote:
Wat ist?quote:
Jawel als ik maar niet hoef aan te raken.quote:
Boeien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk, omdat je anders je eigen lul ziet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel als ik maar niet hoef aan te raken.
[..]
Boeien.
Ik snap er niks meer van.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat je het niet wilt zien en daarom altijd het licht uit ofzo?
Oh. Ik dacht dat je me een voorstel ging doen. Verkeerd begrepen.quote:
Ze wilde een grap maken door te zeggen dat jij tijdens het neuken het licht uit wil want jij wou iets niet zien ofzo.quote:
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, ik klik op mn fobo en er stond als voyeur "n;" ofzo en ik klik er op maar die bestaat niet?
Of is dat een test shit ofzo?
Maar waarom ik eens zei was omdat tliciouz zei dat ze geen bi mannen hoefde te zien (toch?) en dat hoef ik ook niet nee. Maar dan zal ik dat ook wel verkeerd begrepen hebben.quote:
Nee hoor, dat heb je goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar waarom ik eens zei was omdat tliciouz zei dat ze geen bi mannen hoefde te zien (toch?) en dat hoef ik ook niet nee. Maar dan zal ik dat ook wel verkeerd begrepen hebben.
Niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je me een voorstel ging doen. Verkeerd begrepen.
En dat is nu precies de reden waarom vrouwen geen grapjes moeten maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze wilde een grap maken door te zeggen dat jij tijdens het neuken het licht uit wil want jij wou iets niet zien ofzo.
Niet verkeerd begrepen of niet een voorstel?quote:
Inderdaad, niet waar mannen bij zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat is nu precies de reden waarom vrouwen geen grapjes moeten maken.
Ninja edit.quote:
Dat meisje die word gepest door die gothicquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
Jasper zegt: (19:57:47)
Maartje zegt: (20:15:26)
wat is dat voor shit
Jasper zegt: (20:15:31)
haha ken je dat niet?
Maartje zegt: (20:15:34)
nee
Ja im sorry.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
Jasper zegt: (19:57:47)
Maartje zegt: (20:15:26)
wat is dat voor shit
Jasper zegt: (20:15:31)