SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Adelante op 01-04-2010 08:32:12 ]All good things are wild and free.
Oh boehoe. Meneer is gefrustreerd omdat hij hoopte eindelijk eens tieten te zien.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh boehoe. Meneer is gefrustreerd omdat hij hoopte eindelijk eens tieten te zien.
quote:
Homoquote:
Maakt niet uit hoor fiets, ik kan wel omgaan met die brompot.quote:
Je liet je tieten anders maar wat graag zien. Ik meen dat ik daar al een discussie over met je heb gehad in een eerder topic. Echter was de uitkomst van dat topic dat je "aparte" wenkbrauwen hilarischer zijn dan je tieten.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor fiets, ik kan wel omgaan met die brompot.
tittels van titliciouzzzquote:Op donderdag 1 april 2010 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor fiets, ik kan wel omgaan met die brompot.
Ik had daar gewoon een t-shirt aanquote:Op donderdag 1 april 2010 08:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je liet je tieten anders maar wat graag zien. Ik meen dat ik daar al een discussie over met je heb gehad in een eerder topic. Echter was de uitkomst van dat topic dat je "aparte" wenkbrauwen hilarischer zijn dan je tieten.
Tja. Maar iets te prominent in beeld allemaal. En waar huil ik precies? Ik noem je een attentionwhore.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had daar gewoon een t-shirt aanwat een huillie ben jij.
boeiendquote:Op donderdag 1 april 2010 08:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja sterk hoor Fiets. Zeer sterk. Kom nog eens de internetridder uithangen.
Wet t-shirt?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had daar gewoon een t-shirt aanwat een huillie ben jij.
Ahw schat hoe lang sta je al droog? De volgende keer zal ik ze in me nek leggen goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tja. Maar iets te prominent in beeld allemaal.
Ik klaag toch niet over tieten? Ik klaag nergens. Ik noem de TS een attentionwhore.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boeiend
er staan hier tieten en jij komt klagen
= homo
haphaphapquote:Op donderdag 1 april 2010 08:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet over tieten? Ik klaag nergens. Ik noem de TS een attentionwhore.
Begrijpend lezen internetridder. Begrijpend lezen. Gewoon blijven oefenen. Zelfs jij kan het leren.
Ik ben een aandachtshoer omdat ik 1 keer een topic open over mijn tieten, mijn allereerste baggertopic zelfs, ga janken.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet over tieten? Ik klaag nergens. Ik noem de TS een attentionwhore.
Begrijpend lezen internetridder. Begrijpend lezen. Gewoon blijven oefenen. Zelfs jij kan het leren.
Maak daar dan een foto van zou ik zeggen. Zorg vooral ook dat je wenkbrauwen goed zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw schat hoe lang sta je al droog? De volgende keer zal ik ze in me nek leggen goed?
Nee, dit topic in combinatie met het eerdere topic. Optelsommetje dus. Met als uitkomst : attentionwhore.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben een aandachtshoer omdat ik 1 keer een topic open over mijn tieten, mijn allereerste baggertopic zelfs, ga janken.
Zet eerst zelf eens een foto in je fotoboek zullen we jou ook even afzeiken goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Maak daar dan een foto van zou ik zeggen. Zorg vooral ook dat je wenkbrauwen goed zichtbaar zijn.
Dat eerdere topic was niet eens door mij geopend sukkel.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee, dit topic in combinatie met het eerdere topic. Optelsommetje dus. Met als uitkomst : attentionwhore.
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk daar komt de frustratie al uit de mouw. Ik ga ff een bakkie koffie halen.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zet eerst zelf eens een foto in je fotoboek zullen we jou ook even afzeiken goed?
Nee hoor ik ben blij met mezelf anders zou ik ook geen foto's plaatsen van me zelf. Maar het is altijd zo makkelijk om andere af te zeiken als je jezelf niet durft te laten zien omdat je gewoon een grafkop hebtquote:Op donderdag 1 april 2010 08:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk daar komt de frustratie al uit de mouw. Ik ga ff een bakkie koffie halen.
Ik zeik je niet af. Ik noem je (voor de zoveelste keer) een attentionwhore. Dit omdat je in dat eerdere topic maar wat graag in je te strakke shirtje prominent je tieten in beeld bracht en nu weer een topic start over je tieten. In de hoop dat wij ze allemaal graag hadden willen zien. (wat ik niet zal ontkennen overigens ze zagen er niet verkeerd uit)quote:Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben blij met mezelf anders zou ik ook geen foto's plaatsen van me zelf. Maar het is altijd zo makkelijk om andere af te zeiken als je jezelf niet durft te laten zien omdat je gewoon een grafkop hebt
Lieve schat, dat topic heb ik nooit geopend. In elk topic waar ik iets poste vonden Paul etc het leuk om die foto te plaatsen, toen heb ik overal een topic report gemaakt of ze hem wouden verwijderen. Dus ga niet zeggen dat dat van mij af kwam.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zeik je niet af. Ik noem je (voor de zoveelste keer) een attentionwhore. Dit omdat je in dat eerdere topic maar wat graag in je te strakke shirtje prominent je tieten in beeld bracht en nu weer een topic start over je tieten. In de hoop dat wij ze allemaal graag hadden willen zien. (wat ik niet zal ontkennen overigens)
Niet ouwehoeren. Die foto kwam gewoon uit jouw fotoboek.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lieve schat, dat topic heb ik nooit geopend. In elk topic waar ik iets poste vonden Paul etc het leuk om die foto te plaatsen, toen heb ik overal een topic report gemaakt of ze hem wouden verwijderen. Dus ga niet zeggen dat dat van mij af kwam.
Wat kan jij zeiken zegquote:Op donderdag 1 april 2010 08:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zeik je niet af. Ik noem je (voor de zoveelste keer) een attentionwhore. Dit omdat je in dat eerdere topic maar wat graag in je te strakke shirtje prominent je tieten in beeld bracht en nu weer een topic start over je tieten. In de hoop dat wij ze allemaal graag hadden willen zien. (wat ik niet zal ontkennen overigens ze zagen er niet verkeerd uit)
Ja klopt, maar jij had het over topics, niet over mijn fotoboek. Maar ga vooral lekker door met gefrustreerd zijn, ondertussen zit je wel te fappen op mijn foto's.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niet ouwehoeren. Die foto kwam gewoon uit jouw fotoboek.
Ze wil niet met je batsen Fiets. Beter haak je af.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat kan jij zeiken zeg![]()
![]()
zelfs emo.gif volstaat niet hier
Fiets wees gerust jij ziet mij vanavond weer. En schat ik zou als ik jou was ophouden met dit gedrag want je jaagt zo alle vrouwen weg, je wilt toch ooit wel ontmaagd worden lijkt me?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ze wil niet met je batsen Fiets. Beter haak je af.
Ik mag toch wel zeggen dat je kansloos bentquote:Op donderdag 1 april 2010 08:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ze wil niet met je batsen Fiets. Beter haak je af.
Godskolere. Wat doorzichtig. Zelfs Stevie Wonder zag deze opmerking aankomen.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Fiets wees gerust jij ziet mij vanavond weer. En schat ik zou als ik jou was ophouden met dit gedrag want je jaagt zo alle vrouwen weg, je wilt toch ooit wel ontmaagd worden lijkt me?
Ik ben een mercy fucker, ik wil hem wel doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Fiets wees gerust jij ziet mij vanavond weer. En schat ik zou als ik jou was ophouden met dit gedrag want je jaagt zo alle vrouwen weg, je wilt toch ooit wel ontmaagd worden lijkt me?
Mwah. Een beetje discussieren tijdens je bakkie koffie? Niets mis mee dunkt me.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen dat je kansloos bent![]()
Tis 9 uur en jij gaat inhoudelijk lopen posten op FOK!? in ONZ
over een tietenfoto?![]()
![]()
![]()
Ik hou wel van jonge strakke HAVO meisjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben een mercy fucker, ik wil hem wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |