Ho, ik dacht dat het een grapje was dat ze weg ging, maar het is dus echt zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar kun je echt niet blijven? En weet je al iets meer over diegene die dat mailde en zo?
Ja, en 21-jarige mannen die C_N heten met 13-15 jarige chicks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh. Dus 19 jarige mannen gaan met 20 jarige chicks?
Het mag. Het is alleen niet aanraadbaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh. Dus 19 jarige mannen gaan met 20 jarige chicks?
WAT, woon je bij mij in de villawijk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is hier avondvierdaagse en bij gebrek aan zo'n vuvuzela hoor ik een blokfluit.
Mocht ik willenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT, woon je bij mij in de villawijk?
13.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, en 21-jarige mannen die C_N heten met 13-15 jarige chicks.
Ja ik weet nog wel dat ik een keer met een 21 jarige ging vroeger. Ik was de hele week ziek daarna.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het mag. Het is alleen niet aanraadbaar.
i heard that everyone has a crush on youquote:
Fuck man CONFESSIONS allessquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
13.![]()
[..]
Ja ik weet nog wel dat ik een keer met een 21 jarige ging vroeger. Ik was de hele week ziek daarna.
quote:
Ja ik kan wel blijven, maar de vraag is of het nog leuk is voor mij als ik bij elke post moet nadenken of iemand het mogelijk naar m'n vriendje gaat mailenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar kun je echt niet blijven? En weet je al iets meer over diegene die dat mailde en zo?
Haha nee meer durf ik niet te zeggen :$quote:
Fiks nieuwe account dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kan wel blijven, maar de vraag is of het nog leuk is voor mij als ik bij elke post moet nadenken of iemand het mogelijk naar m'n vriendje gaat mailen..
Zat ik ook over te denken, maar ik ben vast best herkenbaar in mijn postgedrag. Sowieso als ik hier weer ga posten is het wel duidelijk..quote:
Als je te oude chicks versiert moet je het compenseren met te jongen chicks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha nee meer durf ik niet te zeggen :$
Gewoon minder smileys en uitroeptekens gebruiken en niet veel over seks praten, dan ben je incognito.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zat ik ook over te denken, maar ik ben vast best herkenbaar in mijn postgedrag. Sowieso als ik hier weer ga posten is het wel duidelijk..
Maar het is dus wsl wel iemand die je in het echt kent? Want jij hebt toch verder nooit iets gepost over je vriend? Lijkt me echt naar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kan wel blijven, maar de vraag is of het nog leuk is voor mij als ik bij elke post moet nadenken of iemand het mogelijk naar m'n vriendje gaat mailen..
Edit: En nee, maar ik hoop dat diegene er vanzelf mee ophoudt.. Kan niet eeuwig leuk blijven lijkt me.
Dus als ik het goed begrijp is er iemand die het email adres van je vriend heeft en alles wat jij post mailt hij door naar hem? Weet jou vriend dat jij op fok zit of? Sorry dat ik nu alles weer vraag maar wist dit nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Edit: En nee, maar ik hoop dat diegene er vanzelf mee ophoudt.. Kan niet eeuwig leuk blijven lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |