Lieve xxxx, sommige dingen heb je maar te nemen ook al kies je daar niet voor, maar met een beetje lef wordt het leven toch nog leuk en de moeite waard, al het goeds voor jou, kusjes Ellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nu je naam. Sue me.
Lieve Davy,
Krabbel*
sommige
dagen
heb je
maar k
?? nemem
????? kies
je niet voor
Ofzo.
Wanneer ga jij eens dicht?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
Of bedoelde je dat om 7 uur je benen dicht gaan?
Dat schrijft ze op elke CD.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lieve xxxx, somimige dingen heb je maar te nemen ook al kies je daar niet voor, maar met een beetje lef wordt het leven toch nog leuk en de moeite waard, al het goeds voor jou, kusjes Ellen.
Met dr ogen dicht.quote:
Mooie boodschap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lieve xxxx, sommige dingen heb je maar te nemen ook al kies je daar niet voor, maar met een beetje lef wordt het leven toch nog leuk en de moeite waard, al het goeds voor jou, kusjes Ellen.
quote:
Boeiend, ik vind haar wel cute.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die Michelleeee staat altijd het zelfde op foto's he, ik irriteer me er echt aan.
quote:
Doe 's niet zo cynisch.quote:
Neehee eh eh eh ehquote:
Beetje uitgekauwd ook.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neehee eh eh eh eh
You had heeaaauuuurrrrt, and we'll never be world apaaauuuuurrrrrt
* Brandmerk uit de kast pakt.quote:
Dan kan ze het alsnog op elke CD schrijven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, we hadden een persoonlijk gesprekje over kanker en wat het met je kan doen...
De megaklapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr umbrella nooit geheurd ofzo?quote:
Niet in de Neehee-remix.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De megaklapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr umbrella nooit geheurd ofzo?
Kom we gaan vechten om bp.quote:
Zit niet eens zo uit te lokken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan kan ze het alsnog op elke CD schrijven.
Neequote:
Tofquote:
Je had eerst snickers -pasta.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:14 schreef Biogarde het volgende:
Pindakaas en hagelslag op elkaar op een bolletje
Dat zou kunnen, maar ik vertel je net dat we een persoonlijk gesprekje over kanker hadden, en ik zag dat ze moeite had om iets te schrijven, ze is er meer dan 5 minuten mee bezig geweest, dus ik denk hoe standaard jij het ook mag vinden, dat ze echt haar best heeft gedaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan kan ze het alsnog op elke CD schrijven.
You know me.quote:
Leuk dat een artiest de tijd neemt voor een bewonderaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik vertel je net dat we een persoonlijk gesprekje over kanker hadden, en ik zag dat ze moeite had om iets te schrijven, ze is er meer dan 5 minuten mee bezig geweest, dus ik denk hoe standaard jij het ook mag vinden, dat ze echt haar best heeft gedaan.
Tr00.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You know me.
Jouw enthousiasme
Lolooloo ?quote:
Brokken gemacht ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik mocht vandaag in een dikke sportbak rijden, mijn reactie? Oh....oké.
Enthousiasme, who needs it?
Enthousiast reageren is pas debiel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik mocht vandaag in een dikke sportbak rijden, mijn reactie? Oh....oké.
Enthousiasme, who needs it?
Ik neem altijd de tijd voor bewonderaars als ze wat te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk dat een artiest de tijd neemt voor een bewonderaar.
Ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Enthousiast reageren is pas debiel.
Jij hebt scharen bewonderaars?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik neem altijd de tijd voor bewonderaars als ze wat te zeggen hebben.Zij hoort bij 1 van die bewonderaars, dus dan gun ik haar die tijd ook.
OH MY FUCKING GODDDD IK MAG IN EEN ECHTE SPORTWAGEN RIJDEN OMG OMG OMG. MEEN JE HET? JA, OMG OMG OMG. EVEN MAMA BELLEN HOOR HIHIIHIH OMG MOMG.quote:
Ze bedoelde het volgens mij andersom.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik neem altijd de tijd voor bewonderaars als ze wat te zeggen hebben.Zij hoort bij 1 van die bewonderaars, dus dan gun ik haar die tijd ook.
Vergeet de arm en beenbewegingen niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OH MY FUCKING GODDDD IK MAG IN EEN ECHTE SPORTWAGEN RIJDEN OMG OMG OMG. MEEN JE HET? JA, OMG OMG OMG. EVEN MAMA BELLEN HOOR HIHIIHIH OMG MOMG.
Duh, you are talking to Lamon eh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt scharen bewonderaars?![]()
Nee. Man wat een auto zeg.quote:
Ik door mijn tepels. Nippie en Nappie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:21 schreef Bragi het volgende:
Fuck Ellen ten Damme. Ik word op Twitter gefollowd door Arjen Lubach en Pieter Jouke. FUCK YEAH!
Pieter Jouke is wel tof.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:21 schreef Bragi het volgende:
Fuck Ellen ten Damme. Ik word op Twitter gefollowd door Arjen Lubach en Pieter Jouke. FUCK YEAH!
Beetje lastig te typen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeet de arm en beenbewegingen niet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik door mijn tepels. Nippie en Nappie.
Hij maakt een grapje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze bedoelde het volgens mij andersom.Maar wel tof.
Ik door mijn ballen, ballie en bollie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een, om jou maar even te parafraseren, random grapje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhuh!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pieter Jouke is wel tof.![]()
De staat van verwarring
Dankjewel.quote:
De iPhone 4 schijnt er wel aan te komen. Heb ik ergens gehoord...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:26 schreef Madridista het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat er binnen 6 maanden een PS4 uitkomt? Klopt dit?
Nee, ze was echt tamelijk geemotioneerd, ze twijfelde erg lang over wat ze moest schrijven en we wensten elkaar heel veel sterkte toe, ik wil het anders wel nuanceren tot een wederzijds respect .quote:
Vast nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:26 schreef Madridista het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat er binnen 6 maanden een PS4 uitkomt? Klopt dit?
Is hij trouwens ook niet van die parodie van Eminem?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Uhuh!
Arjen Lubach is ook tof, hoor!Samen deden ze (met nog iemand) www.burorenkema.nl
En hij vormt met cabaretier Tim Kamps het Monica da Silva Trio:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een, om jou maar even te parafraseren, random grapje.Ik keek zo: [ afbeelding ]
Jaaaa!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is hij trouwens ook niet van die parodie van Eminem?
Iets met een cavia die Siebje heet ofzo
Zie 'm verlekkerd kijken naar die borst met stijve tepel.quote:
En maar naar die cursor staren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik maar een paar A4-tjes getypt he, in fucking 13 uur
Nooit meer, NL verandert in een jungle.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer gaat het weer weer normaal doen? Dit jungle achtige is het ook net niet....
Als den tijd rijep zijt, m'n beste, als den tijd rijep zijtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer gaat het weer weer normaal doen? Dit jungle achtige is het ook net niet....
Apen hebben we al in overvloed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit meer, NL verandert in een jungle.
Daarom.quote:
Juiste constatering.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:42 schreef Bragi het volgende:
Pagina 3.
Goedenachtquote:
Ik ben ziek, soms heb ik het heul warm, daarna ben ik bijna onderkoeld, en tussendoor ben ik misselijk enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:52 schreef Madridista het volgende:
[..]
Waarom veranderd jouw gezicht constant van kleur?
Schattig!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben ziek, soms heb ik het heul warm, daarna ben ik bijna onderkoeld, en tussendoor ben ik misselijk enzo.
Wat was er gister?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:20 schreef WillFerrell het volgende:
Is er nog een samenvatting over de uitkomsten van gister?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
KLB SC discussietopic: hoe verder
Chai, die pics van je moeder zit niemand op te wachten hoor.quote:
Tis er?quote:
Ik ga kapot hier. Ik dacht dat een paar uurtjes uitgaan geen kwaad kon. Nu heb ik uiteindelijk maar 1 uur geslapenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga kapot hier. Ik dacht dat een paar uurtjes uitgaan geen kwaad kon. Nu heb ik uiteindelijk maar 1 uur geslapen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iscool, denk morgenochtend op werk maar terug aan hoe ik je waarschuwde als engeltje op je schouder.
Ja, Bragi is woordvoerder. We mogen zelf niet meer trollen tegen buitenbeentjes, maar ook niet happen op trolls die van de buitenbeentjes afkomen. Bij problemen moeten we een TR maken of een melding doen in KLB FB. Dan zal een FA of Mod samen met Bragi overleggen wat een goede oplossing hiervoor is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
KLB SC discussietopic: hoe verder
Bragi is de lulquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, Bragi is woordvoerder. We mogen zelf niet meer trollen tegen buitenbeentjes, maar ook niet happen op trolls die van de buitenbeentjes afkomen. Bij problemen moeten we een TR maken of een melding doen in KLB FB. Dan zal een FA of Mod samen met Bragi overleggen wat een goede oplossing hiervoor is.
Oh, dan heb ik dus niets gemist verder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, Bragi is woordvoerder. We mogen zelf niet meer trollen tegen buitenbeentjes, maar ook niet happen op trolls die van de buitenbeentjes afkomen. Bij problemen moeten we een TR maken of een melding doen in KLB FB. Dan zal een FA of Mod samen met Bragi overleggen wat een goede oplossing hiervoor is.
Inderdaad, als ik een oplossing moest verzinnen was alleen het buitenbeentje de pisang. Niet de vertrouwde garde.quote:
Quote voor nieuwe pagina.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:54 schreef Potloodvis het volgende:
Maar jullie, voornamelijk Otis, moeten weten dat er The Pact is opgericht door Laki en mij. We reageren gewoon helemaal niet op mensen die hier eerst niet kwamen, dan kunnen we ook niets fout doen. We hebben ook een motto; de inloopkast heeft zowel een ingang als een uitgang.
Mweah, zo ver ga ik niet. Maar voor personen als Lamon en AP geldt voor mij wel een negeerregel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:54 schreef Potloodvis het volgende:
Maar jullie, voornamelijk Otis, moeten weten dat er The Pact is opgericht door Laki en mij. We reageren gewoon helemaal niet op mensen die hier eerst niet kwamen, dan kunnen we ook niets fout doen. We hebben ook een motto; de inloopkast heeft zowel een ingang als een uitgang.
Daar is de regel ook voor opgezet. Gewoon voor mensen die hier komen met foute bedoelingen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mweah, zo ver ga ik niet. Maar voor personen als Lamon en AP geldt voor mij wel een negeerregel.
WFquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mweah, zo ver ga ik niet. Maar voor personen als Lamon en AP geldt voor mij wel een negeerregel.
Mwa, kan beterquote:
Wat een keizer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zag gisteren een post van Lamon waar ik hardop om moest lachen. En die reacties, mên
Jawel, moet even iets meer informatie verzamelen over de opleidingen Bouwkunde en Infratechniek, daarna even een beslissing maken bij welke school ik die opleiding ga volgen en dan aanmelden.quote:
Was jij het niet toen tijdens die Tinychat-dagen over die die tip gaf over die Italiaanse overhemden, Chalioli oid?quote:
Kuifje verwarren met Justin Bieber.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom dacht ik dat WF bij die reactie Otis was?
Ik kan sowieso niemand meer uit elkaar halen met die WK icons.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom dacht ik dat WF bij die reactie Otis was?
Ik heb straks gewoon iets in de stijl van Frankrijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niemand meer uit elkaar halen met die WK icons.
Waarom voornamelijk Otisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:54 schreef Potloodvis het volgende:
Inderdaad, de enige overeenkomst is de leeftijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kuifje verwarren met Justin Bieber.!!!
Je bent onderdeel van Laki Ondernemingen B.V.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom voornamelijk Otis![]()
. Heb ik die AAA-status?
mensen die niet weten dat het Otis inc., onderdeel van Laki International B.V. isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent onderdeel van Laki Ondernemingen B.V.
Ah, nice.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, moet even iets meer informatie verzamelen over de opleidingen Bouwkunde en Infratechniek, daarna even een beslissing maken bij welke school ik die opleiding ga volgen en dan aanmelden.
Verder ga ik om half 3 ook de televisie aanzetten.
Zit je soms weer op stage?
Ehm, geen idee? Ik heb wel eens over Cavallaro overhemden gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was jij het niet toen tijdens die Tinychat-dagen over die die tip gaf over die Italiaanse overhemden, Chalioli oid?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat het Otis inc., onderdeel van Laki International B.V. is
OndernemingenPlease.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was jij het niet toen tijdens die Tinychat-dagen over die die tip gaf over die Italiaanse overhemden, Chalioli oid?
Ik hoorde gister weer "JA WF CAVALLARO IS WAT VOOR JOU". Toen moest ik aan jou denken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, geen idee? Ik heb wel eens over Cavallaro overhemden gehad.
Doe even vriendelijk, trut.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]!!!
Boeren!!!
Overijssel!!!
het Oosten!!!
Almelo!!!!
Heracles!!!!
Boeren!!!!
Almelo!!!!
Soms denk ik dat je een kloon bent van TheKC. Zie waar hij mij vanochtend mee wakker mailde.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]!!!
Boeren!!!
Overijssel!!!
het Oosten!!!
Almelo!!!!
Heracles!!!!
Boeren!!!!
Almelo!!!!
quote:Werkende mensen vragen zich af of gepensioneerden wel eens wat
interessants doen.
Nou, mijn vrouw en ik gingen laatst in Almelo een winkel binnen. We
waren er maar 5 minuten.
Toen we de winkel uitliepen stond een agent een bon uit te schrijven
voor fout parkeren.
We liepen naar hem toe en zeiden 'Kom op, zou je een bejaarde
misschien kunnen matsen?'
Hij negeerde ons en schreef verder. Ik noemde hem een klootzak.
Hij keek half onze kant op en schreef nog een bon uit voor het gebruik
van 2 plaatsen.
Dus mijn vrouw noemde hem een eikel. Toen hij met de tweede bon klaar
was ging ook die onder de ruitenwisser.
We scholden nog meer op hem, en toen pakte hij de portofoon om een
sleepwagen op te roepen.
De auto werd afgevoerd.
Eigenlijk deed het ons weinig. We kwamen toch met de bus, en in de
auto hing een heracles sjaaltje. We proberen op onze gevorderde
leeftijd nog wat plezier te hebben, dat is belangrijk.
Ja, maar ik dacht dat jij sowies ook Cavallaro hemden hadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hoorde gister weer "JA WF CAVALLARO IS WAT VOOR JOU". Toen moest ik aan jou denken.
Tell me, tell me!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef Potloodvis het volgende:
Gisteren trouwens een toffe film gezien. De hoofdrolspeler is wel iets voor All.
Twee keer Almelo? Hier een 2x2 voor jou.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]!!!
Boeren!!!
Overijssel!!!
het Oosten!!!
Almelo!!!!
Heracles!!!!
Boeren!!!!
Almelo!!!!
Circle of Gentlemen vooral.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat jij sowies ook Cavallaro hemden had?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Twee keer Almelo? Hier een 2x2 voor jou.
![]()
![]()
![]()
Dat verhaal is het wel waard.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een kloon bent van TheKC. Zie waar hij mij vanochtend mee wakker mailde.
[..]
Ja, Enschede.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Cavallaro vind jij dan ook sowieso leuk. Maar dat zit zeker niet bij jou in de buurt?
Er staat ook twee keer boeren. Hier een 4x4 voor jou omdat je dat niet opviel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Twee keer Almelo? Hier een 2x2 voor jou.
![]()
![]()
![]()
Je weet niet dat er meerdere soorten boeren zijn? Je weet niet dat er maar één Almelo is? 11x11 dit keer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er staat ook twee keer boeren. Hier een 4x4 voor jou omdat je dat niet opviel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
En nog een 3x3 omdat je de suggestie wekt dat het er per ongeluk twee keer stond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je voor mij werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, meeeh, moet eerst weer wat doekoe ontvangen.
Hmm, hij is niet lelijk maar ook niet echt 'wauw'quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kuno Becker, in de film bekend als Santiago Munez.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wut, wie is die boer dan? Aangezien ik niet in Almelo woon.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niet dat er meerdere soorten boeren zijn? Je weet niet dat er maar één Almelo is? 11x11 dit keer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet toch wel dat je agrarische boeren hebt, biologische boeren, etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wut, wie is die boer dan? Aangezien ik niet in Almelo woon.
Ik ben niet zo goed in het beoordelen van mannen. Doe mij maar vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, hij is niet lelijk maar ook niet echt 'wauw'.
Ik ken alleen maar lompe.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je agrarische boeren hebt, biologische boeren, etc.
Mannen kunnen ook best mannen beoordelen. Bragi zou Jude Law ook geven als ie gay zou zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het beoordelen van mannen. Doe mij maar vrouwen.
Je woont niet in Noord-Holland.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wut, wie is die boer dan? Aangezien ik niet in Almelo woon.
Ik zou Clive Owen geven, en daar hoef ik niet eens gay voor te zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook best mannen beoordelen. Bragi zou Jude Law ook geven als ie gay zou zijn.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je woont niet in Noord-Holland.
Je woont niet in Zuid-Holland.
Je woont niet in Utrecht.
Ergo: je bent een boer.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou George Clooney geven, en daar hoef ik niet eens gay voor te zijn.
Ja, voor mijzelf kan ik ook wel een mancrush bedenken. Maar voor vrouwen bedoel ik, dat is anders.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook best mannen beoordelen. Bragi zou Jude Law ook geven als ie gay zou zijn.
Zet dat even lekker in je eigen quote, ik heb dat heul niet gezegd.quote:
Ik zou George Clooney geven, en daar hoef ik niet eens gay voor te zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zet dat even lekker in je eigen quote, ik heb dat heul niet gezegd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
Ho, stop! Dit wil ik niet! Jullie gaan te ver!Nee hoor. Slechts de taal die ze spreken in het land waar toevalligerwijs jouw roots liggen. Wat dan ook een lelijke graftaal is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Me gusta acostarme contigoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:24 schreef Allure_ het volgende:
Met mijn Spaans cursus praat ik iedereen eruit. QUE.
TR, ik maak geen grapje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor. Slechts de taal die ze spreken in het land waar toevalligerwijs jouw roots liggen. Wat dan ook een lelijke graftaal is.
Ik vind het allebei aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:28 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso vind ik Portugees veel aaner dan Spaans.
Ik zeg toch ook niets over jouw afkomst.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind Frans een bijzonder lelijke taal.
quote:Euskara (beharbada aitzineuskaraz: *enau(t)si [esan] + -(k)ara [era][4]) euskaldunek hitz egiten duten hizkuntza da; Euskal Herriko hizkuntza. Hitz elkarketako lehenengo osagaia denean, euskara hitzak euskal forma hartu ohi du: euskal idazle, euskal literatura, euskal abeslari, eta abar. Euskararen eta euskarazko kulturaren aldeko jarduerari, berriz, euskalgintza deritzo.
Gaztelania eta frantsesarekin batera, Euskal Herrian mintzatzen diren hizkuntzetako bat da, jatorrizkoa, gaur egun egoera gutxituan dagoena. Euskara ez dago philum indoeuroparraren barruan sailkatuta, eta Europako mendebaldean izan zen hizkuntza-familia baten azken arrastotzat hartzen da.
Antzina, Errioxan, Kantabrian, Burgosen, Huescan eta Zaragozan ere hedatuta zegoen, eta Akitanian eta Erdialdeko Pirinioetan ere bai.
Iberiar Penintsulan bizirik dirauen erromatarren aurreko hizkuntza bakarra da euskara. Gutxitze prozesu gogorra jasan du, etenik gabe lurraldeak eta hiztunak galduz. Nafarroa Garaian bereziki, prozesu hori nabarmena da. XIX. mendearen bukaeran eta XX. mendearen hasieran, hainbat intelektual eta politikariren eraginez (Arturo Kanpion, Sabino Arana...) nolabait biziberritu zen, abertzaletasunari estuki loturik. Frankismoan (1936-1977) jazarpen latza pairatu ondoren, XX. mendearen erdialdetik aurrera hasi da indartzen, idatzizko estandarizazioari dagokionean, batez ere.
1980ko hamarkadatik aurrera, erakundeen onarpena lortu zuen, lurralde zatiketa handiekin bada ere. Gernikako Estatutuak euskara Euskadiren berezko hizkuntza izendatu eta gaztelaniarekin batera ofiziala egin zuen Araba, Bizkaia eta Gipuzkoan (Trebiñuko Konderrian eta Turtzioz-Billaberden izan ezik). Nafarroa Garaian, Euskararen Legearen eraginez, herrialdeko iparmendebaldean (Eremu euskalduna) soilik da koofiziala. Iruñean eta erdialdeko beste hiri garrantzitsuetan (Eremu mistoa), onarpen maila txikiagoa eta traba handiagoak ditu. Nafarroa hegoaldean (Eremu ez-euskalduna), berriz, euskara ez dago onartuta. Ipar Euskal Herriari dagokionez, euskarak ez du onarpen instituzionalik: hizkuntza ofizial bakarra frantsesa da.
XX. mendean, euskara batua sortu zen, euskalkiak batzeko beharrari erantzuteko; gaur egun, hizkuntza koofiziala da Euskal Herriko lurralde batzuetan. Komunikabide, ikaskuntza, administrazio eta aisian erabiltzen da, lurralde eta eremuen arabera gorabehera handiak dauden arren.
Ik ook niet over die van jou.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niets over jouw afkomst.
Ja, maar kan er geen chocola van makenquote:
Die heeft iemand al als UI.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef Potloodvis het volgende:
Wie kan deze 60x60 maken voor mij?
[ afbeelding ]
Ja, Otis ging verder na een duidelijke waarschuwing. Op de basisschool is mij geleerd dat iemand die na die waarschuwing verder gaat je aan het pesten is. Otis heeft mij dus gepest, voor het eerst in mijn leven.quote:
Ik vind Frans een lelijke taal en dat ziet hij als fucken met zijn afkomst.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar kan er geen chocola van maken
Wel cola?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar kan er geen chocola van maken
Ja maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef Biogarde het volgende:
En Otis, je punt is duidelijk. Je hoeft het niet te herhalen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, heeft die gek het ook nog gedaan ook?
Ik noem jouw oma toch ook niet een lelijke neger.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Frans een lelijke taal en dat ziet hij als fucken met zijn afkomst.
Frans is ook de aids onder de talen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Frans een lelijke taal en dat ziet hij als fucken met zijn afkomst.
Tik 'm aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Frans is ook de aids onder de talen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar Portugezen zeggen eerder caralho, foda-se etc. dan mitra. Tenminste, dat hoor ik ze nooit zeggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:31 schreef Potloodvis het volgende:
All, sowieso is 'mitra' een beter scheldwoord dan 'caralho'.
Niet zo vuig tegen mequote:
TRquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik noem jouw oma toch ook niet een lelijke neger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb 1 extra streepje geturft in mijn notebook achter jouw naam. 5 streepjes is een sterretje. Dat je het weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Mental note.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ik ben half Frans.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Biogarde het volgende:
Maar Potlood komt uit Frankrijk? Of wat? Spanje? Portugal?
Ja ik weet ook niet wat hij in KLB doet. [HOMO] is in ONZ, sinds jaar en dag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Biogarde het volgende:
Maar Potlood komt uit Frankrijk? Of wat? Spanje? Portugal?
Ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Madridista het volgende:
Wie kan dit volgen?
Wij zagen vele zagen zagen, maar zagen die zagen zoals onze zagen zagen, zagen we nog nooit zagen.
Ik half Amsterdammer. Ik word er niet blij van.quote:
Ik ben er wel blij om, charmes dit, dat, alles. Nu nog de kookkunsten van mijn moeder krijgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik half Amsterdammer. Ik word er niet blij van.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij om, charmes dit, dat, alles.
Nu ben ik niet zo into the Franse keuken, maar verder dan kikkerbilletjes, bouillabaisse en hors d'ouvres gaat dat toch ook niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij om, charmes dit, dat, alles. Nu nog de kookkunsten van mijn moeder krijgen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Ah dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nu ben ik niet zo into the Franse keuken, maar verder dan kikkerbilletjes, bouillabaisse en hors d'ouvres gaat dat toch ook niet?
Ik heb me even voorgesteld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat hij in KLB doet. [HOMO] is in ONZ, sinds jaar en dag.
Pulease.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Madridista het volgende:
Wie van jullie hier woont in Amsterdam?
Wat dacht je van de baguettes en croissants?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nu ben ik niet zo into the Franse keuken, maar verder dan kikkerbilletjes, bouillabaisse en hors d'ouvres gaat dat toch ook niet?
De aids onder de steden. Echt. Als kanker een stad was.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Madridista het volgende:
Wie van jullie hier woont in Amsterdam?
Ohja. Maar daar heb ik een bakker voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat dacht je van de baguettes en croissants?
Wat een onzin zegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De aids onder de steden. Echt. Als kanker een stad was.
watquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De aids onder de steden. Echt. Als kanker een stad was.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Ik wil graag een Babi Pangang
- Mevrouw, we hebben hier een Franse keuken!
OK, Donnez moi une babi pangang, svp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |