Inderdaad, als ik een oplossing moest verzinnen was alleen het buitenbeentje de pisang. Niet de vertrouwde garde.quote:
Quote voor nieuwe pagina.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:54 schreef Potloodvis het volgende:
Maar jullie, voornamelijk Otis, moeten weten dat er The Pact is opgericht door Laki en mij. We reageren gewoon helemaal niet op mensen die hier eerst niet kwamen, dan kunnen we ook niets fout doen. We hebben ook een motto; de inloopkast heeft zowel een ingang als een uitgang.
Mweah, zo ver ga ik niet. Maar voor personen als Lamon en AP geldt voor mij wel een negeerregel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:54 schreef Potloodvis het volgende:
Maar jullie, voornamelijk Otis, moeten weten dat er The Pact is opgericht door Laki en mij. We reageren gewoon helemaal niet op mensen die hier eerst niet kwamen, dan kunnen we ook niets fout doen. We hebben ook een motto; de inloopkast heeft zowel een ingang als een uitgang.
Daar is de regel ook voor opgezet. Gewoon voor mensen die hier komen met foute bedoelingen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mweah, zo ver ga ik niet. Maar voor personen als Lamon en AP geldt voor mij wel een negeerregel.
WFquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mweah, zo ver ga ik niet. Maar voor personen als Lamon en AP geldt voor mij wel een negeerregel.
Mwa, kan beterquote:
Wat een keizer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zag gisteren een post van Lamon waar ik hardop om moest lachen. En die reacties, mên
Jawel, moet even iets meer informatie verzamelen over de opleidingen Bouwkunde en Infratechniek, daarna even een beslissing maken bij welke school ik die opleiding ga volgen en dan aanmelden.quote:
Was jij het niet toen tijdens die Tinychat-dagen over die die tip gaf over die Italiaanse overhemden, Chalioli oid?quote:
Kuifje verwarren met Justin Bieber.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom dacht ik dat WF bij die reactie Otis was?
Ik kan sowieso niemand meer uit elkaar halen met die WK icons.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom dacht ik dat WF bij die reactie Otis was?
Ik heb straks gewoon iets in de stijl van Frankrijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niemand meer uit elkaar halen met die WK icons.
Waarom voornamelijk Otisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:54 schreef Potloodvis het volgende:
Inderdaad, de enige overeenkomst is de leeftijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kuifje verwarren met Justin Bieber.!!!
Je bent onderdeel van Laki Ondernemingen B.V.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom voornamelijk Otis![]()
. Heb ik die AAA-status?
mensen die niet weten dat het Otis inc., onderdeel van Laki International B.V. isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent onderdeel van Laki Ondernemingen B.V.
Ah, nice.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, moet even iets meer informatie verzamelen over de opleidingen Bouwkunde en Infratechniek, daarna even een beslissing maken bij welke school ik die opleiding ga volgen en dan aanmelden.
Verder ga ik om half 3 ook de televisie aanzetten.
Zit je soms weer op stage?
Ehm, geen idee? Ik heb wel eens over Cavallaro overhemden gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was jij het niet toen tijdens die Tinychat-dagen over die die tip gaf over die Italiaanse overhemden, Chalioli oid?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat het Otis inc., onderdeel van Laki International B.V. is
OndernemingenPlease.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was jij het niet toen tijdens die Tinychat-dagen over die die tip gaf over die Italiaanse overhemden, Chalioli oid?
Ik hoorde gister weer "JA WF CAVALLARO IS WAT VOOR JOU". Toen moest ik aan jou denken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, geen idee? Ik heb wel eens over Cavallaro overhemden gehad.
Doe even vriendelijk, trut.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]!!!
Boeren!!!
Overijssel!!!
het Oosten!!!
Almelo!!!!
Heracles!!!!
Boeren!!!!
Almelo!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |