Wat was er gister?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:20 schreef WillFerrell het volgende:
Is er nog een samenvatting over de uitkomsten van gister?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
KLB SC discussietopic: hoe verder
Chai, die pics van je moeder zit niemand op te wachten hoor.quote:
Tis er?quote:
Ik ga kapot hier. Ik dacht dat een paar uurtjes uitgaan geen kwaad kon. Nu heb ik uiteindelijk maar 1 uur geslapenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga kapot hier. Ik dacht dat een paar uurtjes uitgaan geen kwaad kon. Nu heb ik uiteindelijk maar 1 uur geslapen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iscool, denk morgenochtend op werk maar terug aan hoe ik je waarschuwde als engeltje op je schouder.
Ja, Bragi is woordvoerder. We mogen zelf niet meer trollen tegen buitenbeentjes, maar ook niet happen op trolls die van de buitenbeentjes afkomen. Bij problemen moeten we een TR maken of een melding doen in KLB FB. Dan zal een FA of Mod samen met Bragi overleggen wat een goede oplossing hiervoor is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
KLB SC discussietopic: hoe verder
Bragi is de lulquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, Bragi is woordvoerder. We mogen zelf niet meer trollen tegen buitenbeentjes, maar ook niet happen op trolls die van de buitenbeentjes afkomen. Bij problemen moeten we een TR maken of een melding doen in KLB FB. Dan zal een FA of Mod samen met Bragi overleggen wat een goede oplossing hiervoor is.
Oh, dan heb ik dus niets gemist verder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, Bragi is woordvoerder. We mogen zelf niet meer trollen tegen buitenbeentjes, maar ook niet happen op trolls die van de buitenbeentjes afkomen. Bij problemen moeten we een TR maken of een melding doen in KLB FB. Dan zal een FA of Mod samen met Bragi overleggen wat een goede oplossing hiervoor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |