quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Eerst poste ik nooit in de SC. Toen ging ik dat doen, toen werd ik al uitgekotst op FOK!, en dat hebben jullie klakkeloos overgenomen. Dus ga het niet hebben over dat ik een kans heb gehad want het begon bij de eerste posts die ik bij jullie in de SC zette.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat je zaait, zul je oogsten. De meesten zijn niet vergeetachtig.
Begin eens met een schone lei. En kondig dat ook aan in de SC. Zoals je hierboven ziet, zijn er genoeg mensen die jou een kans willen geven.
wie had je in gedachtequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom gaat geen van de mods hierop in?
dat vind ik wel een goed ideequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom gaat geen van de mods hierop in?
Nee, jij was flink aan het trollen daar. En als jij gewoon had gedaan, dat heb je ook gemerkt, werd je ook gewoon behandeld. Maar jij hebt je hele imago al door de modder heen gehaald, dat lukt je nooit meer. Ongeacht KLB SC of wat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Eerst poste ik nooit in de SC. Toen ging ik dat doen, toen werd ik al uitgekotst op FOK!, en dat hebben jullie klakkeloos overgenomen. Dus ga het niet hebben over dat ik een kans heb gehad want het begon bij de eerste posts die ik bij jullie in de SC zette.
Daar los je niks mee op, daar stel je de problemen alleen maar mee uit. Tevens laat je dan users de dupe zijn van iets waarbij ze indirect noch direct iets te maken mee hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef 9611Niels het volgende:
Als er problemen zijn in de SC, eerst 24 uur sluiten. Dan 48 uur, een week etc. Volgens mij heeft stevenmac zoiets ook voorgesteld. Zo is het met de zondagavondreeks ook, te veel gebagger en fipohunts = waarschuwing en anders dicht, lijkt me ook prima voor de SC. En anders houden jullie toch gewoon een PM SC
Onjuiste oneliner zonder enig argument.quote:
Maar iedereen vindt iets anders weer trollen. Maar misschien kunnen jullie als het te gortig wordt vaker korte bans uitdelen dan soms een lange ban.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
dat vind ik wel een goed idee
Wat zeggen jullie van iedereen die trollt, trolls uitlokt en ook de mensen die reageren op de trolls laten afkoelen.
Happen is dan ook gewoon geband worden
Betekent dit dat naast de mensen die op 'm reageren, Lamon dus echt geband wordt als ie weer bezig is? Daar ben ik het dan mee eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie van iedereen die trollt, trolls uitlokt en ook de mensen die reageren op de trolls laten afkoelen.
Nee, waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey, moet jij niet achter Penisbaard aanlopen?
quote:
vanaf nu welquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, dus alleen SC'ers en mods mogen hier posten?
Iedereen mag (van mij) kritiek leveren, maar doe dat dan wel met onderbouwde argumenten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Stel je voor dat outsiders kritiek geven, dat zouden we niet willen natuurlijk.
Ik denk dat iedereen het hier mee eens is, maar alleen als dit echt consequent wordt nageleefd. Mensen reageren soms nogal fel, omdat bepaalde bezoekers er ongestraft vanaf komen als ze over de schreef gaan (als mods de berichten verwijderen van diegene, lijkt met dat dat is omdat ze te ver gaan).quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
dat zou idd de beste oplossing zijn, maar niet haalbaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]ewa swarma, kom man, laten we ff bierie pakken, hebben we het erover, toch? beetje dit dat, zus zo. en we zijn eruit
Dit. Kliekvorming is allang geen issue. Waar gaat dit eigenlijk om? Laatste vraag is gericht aan de mods.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zouden andere mensen zo nodig in de KLB SC willen posten? Sommigen komen er in en vinden het harstikke gezellig. Anderen vinden het niet leuk en blijven toch trollen. I don't get it. Er zijn toch genoeg andere SC's waar je óók kunt posten?
En ja kliekvorming, lekker boeiend. Zo gaat dat nu eenmaal in SC's. Wil niet zeggen dat er niemand meer bij kan komen. Lees een WillFerrel en TheKC.
Mensen die nauwelijks of niet posten in de sc kunnen ook een bepaalde visie hebben wat jij zelf niet zou realiseren, dus sluit ze niet buiten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef Lakitu het volgende:
Kunnen we dan beginnen met het verwijderen van posts mensen die er echt TOTAAL niks mee te maken hebben? Anders raakt het topic zo snel vol en leidt het af waar het echt om moet gaan.
Ik doel op dit soort posts:
[..]
[..]
[..]
Ach, loop een eind heen. Anderen kunnen best bevestigen dat jij een paar normale posts hebt gemaakt (waar normaal op werd gereageerd) voordat jij weer overging tot je vaste stramien aan puur baggeren en provoceren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit getrollt. Ja, pas nadat jullie op mij gingen haten!
In principe mee eens, met daarbij de kanttekening dat het natuurlijk meer mens eigen is om te happen op trolls dan om zelf te trollen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |