Denk dat het erg klein wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Even kijken of er een mooi gifje te maken is van die bergkamp goal. Of zie je dat niet goed dan?
Like the rest said, Ik wel.quote:
She is.quote:
Ik vergeet de trap in het gezicht door Bergkamp!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
OMFG!Wat was dat heerlijk om terug te zien.
Wat een heldenteam had Oranje toen, zeg! Bergkamp, Kluivert, Davids, Seedorf, De Boertjes, Stam, Van der Sar, Overmars...
De goal van Bergkamp!
De schwalbe van Van der Sar!
De omhelzing tussen Davids en Hiddink!
De goals! De kaarten! De tegenstanders!![]()
![]()
DAN WIL ZE JE VAST NIET MEER!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Japsnars het volgende:
Ik begin de laatste tijd wel steeds achterdochtiger worden dat er straks iemand per ongeluk achter mijn FOK! account komt
Door Jasper en Gooi te googlen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Japsnars het volgende:
Ik begin de laatste tijd wel steeds achterdochtiger worden dat er straks iemand per ongeluk achter mijn FOK! account komt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Mozy het volgende:
Ik ben eigenlijk ook best wel bang dat mijn vriendin mijn fok account ontdekt.
Vlucht maar ja!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef BobbyB het volgende:
Hey kijk nou eens naar de klok, het is alweer bijna half 11.
Tijd voor bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Niet sinds ze pics heeft gezien.quote:
En dat de afgelopen tijd een droom was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
Ik ben bang voor het moment dat ik erachter kom dat ik eigenlijk geen vriendin heb.
Er zitten hier op school alleen al een stuk of 7 Jaspers denk ikquote:
Ik zat vanmiddag naar de TV in de kantine te kijken en dacht ineens dat jij op TV was maar het bleek:quote:
SNEL EDIT VOOR LAMON DIT ZIET!!!!1!!!11quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
Ik ben bang voor het moment dat ik erachter kom dat ik eigenlijk geen vriendin heb.
Want?quote:
Je hebt toch ook helemaal geen vriendin? [/lamon]quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
Helemaal niet, trouwens.quote:
Gast, dat ben ik? Wat zit je nou te haten op mijn album?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zitten hier op school alleen al een stuk of 7 Jaspers denk ik
[..]
Ik zat vanmiddag naar de TV in de kantine te kijken en dacht ineens dat jij op TV was maar het bleek:
Te zijn
Doe maar niet dit soort posts.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SNEL EDIT VOOR LAMON DIT ZIET!!!!1!!!11
En dan ook gauw je eigen post editen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SNEL EDIT VOOR LAMON DIT ZIET!!!!1!!!11
En BT en dat vind ik eigenlijk wel genoeg.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En BT en dat vind ik eigenlijk wel genoeg.
Maar zie je, ik zei toch dat ik ze niet door zou sturenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En BT en dat vind ik eigenlijk wel genoeg.
quote:
Doe eens niet zo laagdunkend tegenover onze Bobby.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar zie je, ik zei toch dat ik ze niet door zou sturen.
Mn lieve knuffelbeertje.
Misschien ben ik haar wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
Ik ken een meisje die Bobby B heet, hoe weet ik zo zeker dat jij haar niet bent?
I know!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Mn lieve knuffelbeertje.
Haha Teddybeer made in Indoland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn lieve knuffelbeertje.
Ih shit.quote:
Vampieren die Weerwolven neuken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
Waar gaat het eigenlijk over? Alles samengevat?
Geen idee, is dat een soort harry potter, maar dan anders?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
Ik zal het over 3 weken aan mijn zusje vragen. Die gaat naar een speciale premiere met alle 3 de filmsquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
quote:
quote:
quote:
Vampieren die glinsteren in het licht en meisjes zwanger maken van een vampierenbaby.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
Klinkt dolletjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vampieren die glinsteren in het licht en meisjes zwanger maken van een vampierenbaby.
Ik glow in the dark.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vampieren die glinsteren in het licht en meisjes zwanger maken van een vampierenbaby.
Wat is er dan precies zo interessant aan voor meisjes?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geile hunks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat is er dan precies zo interessant aan voor meisjes?
Robert Pattinson.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat is er dan precies zo interessant aan voor meisjes?
omgquote:
Ik dacht dat alle kale mannen communist zijn.quote:
Is hij stoned of is zijn gitaar kapot?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is hij stoned of is zijn gitaar kapot?
Plaatsvervangende schaamte.
faka girlfriendquote:
Om dit soort reacties?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef Japsnars het volgende:
Waarom zou men willen lopen fucken met KoL
Grrrquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef Madridista het volgende:
[..]
HOAX
Alleen jongens kijken toch naar een film omdat de actrice lekker is?
Gewoon werk toch morgen? Dan zou ik niet aan gaan nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil echt aan gaan vanavond, maar da's niet slim.
Wat een kutvraag zeg.quote:Welk land pakt de meeste kaarten?
In New York reed een bus met een hele grote poster van True Blood aan de zijkant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat denk je?quote:
Google.quote:
Fuck it, ik ga gewoon. Ciaoquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon werk toch morgen? Dan zou ik niet aan gaan nee.Doe als mij, ik ga bijna nooit donderdag aanuit
Ik denk eigenlijk een Afrikaans land, maar die komen minder ver en kunnen dus minder kaarten verzamelen. Dus geen idee. Jullie?quote:
Iscool, denk morgenochtend op werk maar terug aan hoe ik je waarschuwde als engeltje op je schouder.quote:
Ik dacht ook een Afrikaans land.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk een Afrikaans land, maar die komen minder ver en kunnen dus minder kaarten verzamelen. Dus geen idee. Jullie?
BOULAH JE KOMT OP YOUTUBEquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Bragi het volgende:
Ik vind dat we allemaal een Oranje-speler moeten adopteren de komende weken.Avatar, aanmoedigen, beetje bragging, jeweets.
BOULAH BOULAH!
Boulah gaat niet eens in de basisquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Bragi het volgende:
Ik vind dat we allemaal een Oranje-speler moeten adopteren de komende weken.Avatar, aanmoedigen, beetje bragging, jeweets.
BOULAH BOULAH!
Ga ik ook niet van uit. Maar de echte toffe bazen waren al min of meer geclaimd: Robben en Van Persie. Boulah is dan een goede derde.quote:
quote:
Ik zou het echt niet weten.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb de hele dag al dit nummer in mijn kop en ik weet niet waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |