Er zitten hier op school alleen al een stuk of 7 Jaspers denk ikquote:
Ik zat vanmiddag naar de TV in de kantine te kijken en dacht ineens dat jij op TV was maar het bleek:quote:
SNEL EDIT VOOR LAMON DIT ZIET!!!!1!!!11quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
Ik ben bang voor het moment dat ik erachter kom dat ik eigenlijk geen vriendin heb.
Want?quote:
Je hebt toch ook helemaal geen vriendin? [/lamon]quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
Ik ben bang voor het moment dat ik erachter kom dat ik eigenlijk geen vriendin heb.
Helemaal niet, trouwens.quote:
Gast, dat ben ik? Wat zit je nou te haten op mijn album?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zitten hier op school alleen al een stuk of 7 Jaspers denk ik
[..]
Ik zat vanmiddag naar de TV in de kantine te kijken en dacht ineens dat jij op TV was maar het bleek:
Te zijn
Doe maar niet dit soort posts.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SNEL EDIT VOOR LAMON DIT ZIET!!!!1!!!11
En dan ook gauw je eigen post editen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SNEL EDIT VOOR LAMON DIT ZIET!!!!1!!!11
En BT en dat vind ik eigenlijk wel genoeg.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En BT en dat vind ik eigenlijk wel genoeg.
Maar zie je, ik zei toch dat ik ze niet door zou sturenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En BT en dat vind ik eigenlijk wel genoeg.
quote:
Doe eens niet zo laagdunkend tegenover onze Bobby.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar zie je, ik zei toch dat ik ze niet door zou sturen.
Mn lieve knuffelbeertje.
Misschien ben ik haar wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
Ik ken een meisje die Bobby B heet, hoe weet ik zo zeker dat jij haar niet bent?
I know!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Mn lieve knuffelbeertje.
Haha Teddybeer made in Indoland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn lieve knuffelbeertje.
Ih shit.quote:
Vampieren die Weerwolven neuken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
Waar gaat het eigenlijk over? Alles samengevat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |