Denk dat het erg klein wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Even kijken of er een mooi gifje te maken is van die bergkamp goal. Of zie je dat niet goed dan?
Like the rest said, Ik wel.quote:
She is.quote:
Ik vergeet de trap in het gezicht door Bergkamp!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
OMFG!Wat was dat heerlijk om terug te zien.
Wat een heldenteam had Oranje toen, zeg! Bergkamp, Kluivert, Davids, Seedorf, De Boertjes, Stam, Van der Sar, Overmars...
De goal van Bergkamp!
De schwalbe van Van der Sar!
De omhelzing tussen Davids en Hiddink!
De goals! De kaarten! De tegenstanders!![]()
![]()
DAN WIL ZE JE VAST NIET MEER!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Japsnars het volgende:
Ik begin de laatste tijd wel steeds achterdochtiger worden dat er straks iemand per ongeluk achter mijn FOK! account komt
Door Jasper en Gooi te googlen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Japsnars het volgende:
Ik begin de laatste tijd wel steeds achterdochtiger worden dat er straks iemand per ongeluk achter mijn FOK! account komt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Mozy het volgende:
Ik ben eigenlijk ook best wel bang dat mijn vriendin mijn fok account ontdekt.
Vlucht maar ja!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef BobbyB het volgende:
Hey kijk nou eens naar de klok, het is alweer bijna half 11.
Tijd voor bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Niet sinds ze pics heeft gezien.quote:
En dat de afgelopen tijd een droom was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
Ik ben bang voor het moment dat ik erachter kom dat ik eigenlijk geen vriendin heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |