Geen idee, is dat een soort harry potter, maar dan anders?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
Waar gaat het eigenlijk over? Alles samengevat?
Ik zal het over 3 weken aan mijn zusje vragen. Die gaat naar een speciale premiere met alle 3 de filmsquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
quote:
quote:
quote:
Vampieren die glinsteren in het licht en meisjes zwanger maken van een vampierenbaby.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
Klinkt dolletjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vampieren die glinsteren in het licht en meisjes zwanger maken van een vampierenbaby.
Ik glow in the dark.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vampieren die glinsteren in het licht en meisjes zwanger maken van een vampierenbaby.
Wat is er dan precies zo interessant aan voor meisjes?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geile hunks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat is er dan precies zo interessant aan voor meisjes?
Robert Pattinson.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat is er dan precies zo interessant aan voor meisjes?
omgquote:
Ik dacht dat alle kale mannen communist zijn.quote:
Is hij stoned of is zijn gitaar kapot?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is hij stoned of is zijn gitaar kapot?
Plaatsvervangende schaamte.
faka girlfriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |