Juist, het is een thee met een kruidenmengsel erdoorheen en die wordt niet alleen in India gedronken maar ook in landen als Armenie en Turkije etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef Illuminare het volgende:
Chai is gewoon thee.. Als je Chai Masala bedoelt, moet je een keer zo'n Masala-mix uit India o.i.d meenemen. Heb nog nooit een kruidenmix in NL gevonden wat dit evenaart.
Je hebt van Yogi tea classis ook een kruidenmix, die moet je dan zo'n 20 minuten mee laten koken met je water, die is ook wel heel lekker.
Je zou het bijna doen he...Ik kan me niet voorstellen dat die paar euro de invoerkosten rechtvaardigd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:42 schreef AlphaOmega het volgende:
Zelf een invoer kanaal opzetten? Doe je dat, hou me op de hoogte!
Raar, ik koop zo'n pakje van yogi tea voor een euro of 2.. en aangezien je maar een dessertlepel nodig heb voor een liter doe je er wel even mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Juist, het is een thee met een kruidenmengsel erdoorheen en die wordt niet alleen in India gedronken maar ook in landen als Armenie en Turkije etc.
Daar kost het ongeveer niks, hier moet ik ineens 4 euro betalen voor een pakje.
Anyway; die van yogi tea ken ik al, staat in de OP, alleen ik zoek gewoon een goedkope bron.
D&K en Abraham enzo verkopen het idd ook, maar tevens voor de hoofdprijs. Ik vind het echt krankzinnig. Het kost gewoon echt niets.
Xenos heb ik niet geprobeerd, goeie, zou zomaar eens kunnen.
Losse thee van Yogi? Die hebben we hier niet hoor! Ik ken alleen de zakjes en die zijn alleen lekker per kop. Ik heb weleens een pot gezet met 1 zakje en dat was niet lekker.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Illuminare het volgende:
[..]
Raar, ik koop zo'n pakje van yogi tea voor een euro of 2.. en aangezien je maar een dessertlepel nodig heb voor een liter doe je er wel even mee.
Haha Chai is goedkoop haha.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:09 schreef Chai het volgende:
* Chai meldt.
Helaas heb ik geen antwoord voor je. Ik had eerst altijd van zonnetura, maar die is niet meer verkrijgbaar en de rest is niet echt lekker/te duur.
bij wat voor soort sausjes is dat lekker dan? Nooit bij stilgestaan eigenlijk, ook nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:05 schreef zoalshetis het volgende:
nu we toch in cul zitten, gebruik ook eens thee (in vaste of vloeibare vorm) om sausjes aan te lengen of om in te koken.
Is het dan niet bij de Turk te krijgen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Juist, het is een thee met een kruidenmengsel erdoorheen en die wordt niet alleen in India gedronken maar ook in landen als Armenie en Turkije etc.
Daar kost het ongeveer niks, hier moet ik ineens 4 euro betalen voor een pakje.
quote:6 cups cold water
5 whole cloves
2 sticks cinnamon
3-4 tea bags
Bring water to boil in teapot. Add cloves and cinnamon. Simmer 5 to 7 minutes. Remove from heat and add 3 or 4 tea bags. Let stand for 5 minutes, remove bags and serve piping hot.
Makes 6 cups
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |