* Brandmerk uit de kast pakt.quote:
Dan kan ze het alsnog op elke CD schrijven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, we hadden een persoonlijk gesprekje over kanker en wat het met je kan doen...
De megaklapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr umbrella nooit geheurd ofzo?quote:
Niet in de Neehee-remix.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De megaklapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr umbrella nooit geheurd ofzo?
Kom we gaan vechten om bp.quote:
Zit niet eens zo uit te lokken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan kan ze het alsnog op elke CD schrijven.
Neequote:
Tofquote:
Je had eerst snickers -pasta.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:14 schreef Biogarde het volgende:
Pindakaas en hagelslag op elkaar op een bolletje
Dat zou kunnen, maar ik vertel je net dat we een persoonlijk gesprekje over kanker hadden, en ik zag dat ze moeite had om iets te schrijven, ze is er meer dan 5 minuten mee bezig geweest, dus ik denk hoe standaard jij het ook mag vinden, dat ze echt haar best heeft gedaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan kan ze het alsnog op elke CD schrijven.
You know me.quote:
Leuk dat een artiest de tijd neemt voor een bewonderaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik vertel je net dat we een persoonlijk gesprekje over kanker hadden, en ik zag dat ze moeite had om iets te schrijven, ze is er meer dan 5 minuten mee bezig geweest, dus ik denk hoe standaard jij het ook mag vinden, dat ze echt haar best heeft gedaan.
Tr00.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You know me.
Jouw enthousiasme
Lolooloo ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |