Lieve xxxx, sommige dingen heb je maar te nemen ook al kies je daar niet voor, maar met een beetje lef wordt het leven toch nog leuk en de moeite waard, al het goeds voor jou, kusjes Ellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nu je naam. Sue me.
Lieve Davy,
Krabbel*
sommige
dagen
heb je
maar k
?? nemem
????? kies
je niet voor
Ofzo.
Wanneer ga jij eens dicht?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
Of bedoelde je dat om 7 uur je benen dicht gaan?
Dat schrijft ze op elke CD.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lieve xxxx, somimige dingen heb je maar te nemen ook al kies je daar niet voor, maar met een beetje lef wordt het leven toch nog leuk en de moeite waard, al het goeds voor jou, kusjes Ellen.
Met dr ogen dicht.quote:
Mooie boodschap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lieve xxxx, sommige dingen heb je maar te nemen ook al kies je daar niet voor, maar met een beetje lef wordt het leven toch nog leuk en de moeite waard, al het goeds voor jou, kusjes Ellen.
quote:
Boeiend, ik vind haar wel cute.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die Michelleeee staat altijd het zelfde op foto's he, ik irriteer me er echt aan.
quote:
Doe 's niet zo cynisch.quote:
Neehee eh eh eh ehquote:
Beetje uitgekauwd ook.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neehee eh eh eh eh
You had heeaaauuuurrrrt, and we'll never be world apaaauuuuurrrrrt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |