Dankjewel.quote:
De iPhone 4 schijnt er wel aan te komen. Heb ik ergens gehoord...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:26 schreef Madridista het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat er binnen 6 maanden een PS4 uitkomt? Klopt dit?
Nee, ze was echt tamelijk geemotioneerd, ze twijfelde erg lang over wat ze moest schrijven en we wensten elkaar heel veel sterkte toe, ik wil het anders wel nuanceren tot een wederzijds respect .quote:
Vast nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:26 schreef Madridista het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat er binnen 6 maanden een PS4 uitkomt? Klopt dit?
Is hij trouwens ook niet van die parodie van Eminem?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Uhuh!
Arjen Lubach is ook tof, hoor!Samen deden ze (met nog iemand) www.burorenkema.nl
En hij vormt met cabaretier Tim Kamps het Monica da Silva Trio:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een, om jou maar even te parafraseren, random grapje.Ik keek zo: [ afbeelding ]
Jaaaa!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is hij trouwens ook niet van die parodie van Eminem?
Iets met een cavia die Siebje heet ofzo
Zie 'm verlekkerd kijken naar die borst met stijve tepel.quote:
En maar naar die cursor staren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik maar een paar A4-tjes getypt he, in fucking 13 uur
Nooit meer, NL verandert in een jungle.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer gaat het weer weer normaal doen? Dit jungle achtige is het ook net niet....
Als den tijd rijep zijt, m'n beste, als den tijd rijep zijtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer gaat het weer weer normaal doen? Dit jungle achtige is het ook net niet....
Apen hebben we al in overvloed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit meer, NL verandert in een jungle.
Daarom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |