Brokken gemacht ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik mocht vandaag in een dikke sportbak rijden, mijn reactie? Oh....oké.
Enthousiasme, who needs it?
Enthousiast reageren is pas debiel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik mocht vandaag in een dikke sportbak rijden, mijn reactie? Oh....oké.
Enthousiasme, who needs it?
Ik neem altijd de tijd voor bewonderaars als ze wat te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk dat een artiest de tijd neemt voor een bewonderaar.
Ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Enthousiast reageren is pas debiel.
Jij hebt scharen bewonderaars?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik neem altijd de tijd voor bewonderaars als ze wat te zeggen hebben.Zij hoort bij 1 van die bewonderaars, dus dan gun ik haar die tijd ook.
OH MY FUCKING GODDDD IK MAG IN EEN ECHTE SPORTWAGEN RIJDEN OMG OMG OMG. MEEN JE HET? JA, OMG OMG OMG. EVEN MAMA BELLEN HOOR HIHIIHIH OMG MOMG.quote:
Ze bedoelde het volgens mij andersom.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik neem altijd de tijd voor bewonderaars als ze wat te zeggen hebben.Zij hoort bij 1 van die bewonderaars, dus dan gun ik haar die tijd ook.
Vergeet de arm en beenbewegingen niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OH MY FUCKING GODDDD IK MAG IN EEN ECHTE SPORTWAGEN RIJDEN OMG OMG OMG. MEEN JE HET? JA, OMG OMG OMG. EVEN MAMA BELLEN HOOR HIHIIHIH OMG MOMG.
Duh, you are talking to Lamon eh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt scharen bewonderaars?![]()
Nee. Man wat een auto zeg.quote:
Ik door mijn tepels. Nippie en Nappie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:21 schreef Bragi het volgende:
Fuck Ellen ten Damme. Ik word op Twitter gefollowd door Arjen Lubach en Pieter Jouke. FUCK YEAH!
Pieter Jouke is wel tof.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:21 schreef Bragi het volgende:
Fuck Ellen ten Damme. Ik word op Twitter gefollowd door Arjen Lubach en Pieter Jouke. FUCK YEAH!
Beetje lastig te typen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeet de arm en beenbewegingen niet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik door mijn tepels. Nippie en Nappie.
Hij maakt een grapje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze bedoelde het volgens mij andersom.Maar wel tof.
Ik door mijn ballen, ballie en bollie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een, om jou maar even te parafraseren, random grapje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhuh!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pieter Jouke is wel tof.![]()
De staat van verwarring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |