Er hingen er 2 bij suitsupply in de aanbieding, de ene was al te klein en deze is nog iets te groot. Dan mag ik nog wel even wat spieren opbouwenquote:
Ja, maar hij is echt heel erg leuk hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'm nog wel eens wil zien.
DIE IS GENIAALquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar hij is echt heel erg leuk hoor!
Vind ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er hingen er 2 bij suitsupply in de aanbieding, de ene was al te klein en deze is nog iets te groot. Dan mag ik nog wel even wat spieren opbouwen
Die zette ik na een halfuur af. Weet niet waarom. Doe ik normaal nooit. Ik geef het ooit wel weer een kans.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef BobbyB het volgende:
Oja en Across the Universe, die musical met muziek van the Beatles, die heb ik ook gezien.
Doe maar niet. Hij was leuk vanwege de liedjes, voor de rest niet eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die zette ik na een halfuur af. Weet niet waarom. Doe ik normaal nooit. Ik geef het ooit wel weer een kans.
Reetkevert.quote:
Dat is woest kut.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef reetveter het volgende:
Ik kan amper typen mijn handen trillen moeilijk erg.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef reetveter het volgende:
Ik kan amper typen mijn handen trillen moeilijk erg.
Succes, Rhenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens verder met studeren, nog genoeg te doen.
Joeee.
quote:
Snollen hollen, hoor ze gillen dat ze met me chillen willenquote:
Aight ik ga zo kijken, ik dacht dat het niet meer zou komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:24 schreef Bragi het volgende:
Nu op 1: Andere Tijden Sport over het WK '98!
Het begint nu! Bergkamp sprak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight ik ga zo kijken, ik dacht dat het niet meer zou komen
Alleen voor php laat ik mn ignore-policy varen, hij is tenminste onze mongool.quote:
sigquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef reetveter het volgende:
Zo ik ben weer op en top flex. Het is dat ik geen homo ben anders had ik mijn spiegelbeeld gezoend.
quote:
Ohja en dan wel door de helft knippen hequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet toch dat wc papier in water altijd kei hard wordt als het dan eenmaal droog is?
Nu ben ik voor mn hamster (ja sorry alweer) een ballon met wc papier en dan nat maken aan het maken. En als dat dan hard wordt dan maak ik de ballon kapot en dan maak ik er denk ik een schommeltje van ofzo.
Wel een laag schommeltje want hij zal het wel weer kapot knagen en hij moet niet hard vallen natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet toch dat wc papier in water altijd kei hard wordt als het dan eenmaal droog is?
Nu ben ik voor mn hamster (ja sorry alweer) een ballon met wc papier en dan nat maken aan het maken. En als dat dan hard wordt dan maak ik de ballon kapot en dan maak ik er denk ik een schommeltje van ofzo.
Wel een laag schommeltje want hij zal het wel weer kapot knagen en hij moet niet hard vallen natuurlijk.
Moet je daar homo voor zijn dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef reetveter het volgende:
Zo ik ben weer op en top flex. Het is dat ik geen homo ben anders had ik mijn spiegelbeeld gezoend.
quote:
Niks mis met 19 zijn.quote:
Ja jij bent gewoon oud.quote:
Jij me wandelstok gezien toevallig? Er zitten 3 oranje ringen omheen.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het enige wat nu in mij opkomt is "Wat schattig".
quote:
quote:
Heb jij nog wat positiefs tegen mij te zeggen anders ga ik deze SC definitief verlaten.quote:
Raak mijn tepel aan Bobby.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij nog wat positiefs tegen mij te zeggen anders ga ik deze SC definitief verlaten.
16 is voor baby's.quote:
Oh. My bad.quote:
Haha, ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan ben ik dat maar. Ik zeg nog altijd per ongeluk dat ik 16 ben.
nu toch wecht ;klapotquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
Boh, goed de cola uit mijn keyboard schudden en alles doet het weer. Wat een onverwoestbaar ding
Perongeluk, dat doe je om de bois te hosselen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan ben ik dat maar. Ik zeg nog altijd per ongeluk dat ik 16 ben.
Nee, pa en ma wel, en jij? GL voor je stufi?quote:
Nee, 17 is bijna altijd beter, ik val niet op sprietjes, dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Perongeluk, dat doe je om de bois te hosselen.
maar 20 jarige jongens willen jou sneller als jij 16 bent ipv 17.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, 17 is bijna altijd beter, ik val niet op sprietjes, dus.
Nee dat zijn losers die dat willen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar 20 jarige jongens willen jou sneller als jij 16 bent ipv 17.
Ikquote:
Hear hear.quote:
Gebakken hamster.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb honger maar wil iets gezonds eten, noem iets waar je toch een beetje een voller gevoel van krijgt maar wat toch gezond is bitte.
Thee. Droog beschuit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb honger maar wil iets gezonds eten, noem iets waar je toch een beetje een voller gevoel van krijgt maar wat toch gezond is bitte.
Golddiggers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
En meisjes die 20 jarige jongens willen?
beschuit en vol gevoelquote:
Weet wel iets anders waar je een vol gevoel van krijgt.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet wel iets anders waar je een vol gevoel van krijgt.
Oke oke. En stel, een jongen, maakt niet uit welke leeftijd, bied aan om wat shotjes voor je te halen. Wat doe je dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik golddiggen wel goedkeur. Niet zomaar mij woorden in de mond leggen he.
kip natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat vult nou meer? 1 kilo beschuit of 1 kilo kip?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet wel iets anders waar je een vol gevoel van krijgt.

droneken wrordnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke oke. En stel, een jongen, maakt niet uit welke leeftijd, bied aan om wat shotjes voor je te halen. Wat doe je dan?
Fuck yesquote:
Pas op voor WF.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Japsnars het volgende:
Ach het was toch een crappy ding, nu heb ik mooi een excuus om een betere te kopen.
/macbook post
Het moest ook gezond zijn he.quote:
Wat iedereen doet, even mee lopen en kijken dat ie er niks in flikkert en dan netjes aan nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke oke. En stel, een jongen, maakt niet uit welke leeftijd, bied aan om wat shotjes voor je te halen. Wat doe je dan?
Aannemen en dan weglopen. En wat Crack_ zegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
En wat ben je dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat iedereen doet, even mee lopen en kijken dat ie er niks in flikkert en dan netjes aan nemen.
Dat zeiden ze na de verkiezingen ook.quote:
Ik had het over mezelf!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus houd die dochters van je in toom!
"Boven de 30 wel zo prettig".quote:
Dat is wat ze willen dat jij denkt ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf!
Mijn dochters hebben nog geen vriendjes enzo! WAAA
Mooi zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een naam vergeten van de dochter van Janies.
He verdorie, kun je de hyves niet meer opzoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een naam vergeten van de dochter van Janies.
quote:
Wat?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat jij denkt ja.
Die andere heb je nooit gewetenquote:
Die hebben ze heul nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He verdorie, kun je de hyves niet meer opzoeken.
...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
En wat ben je dan?
Inderdaad, een goedkoop hoertje.
Jawel, ik wist ze allebei. Die ene had je toen heul snel weg ge-edit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die andere heb je nooit geweten
Seks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
...![]()
Je neemt het aan, dat staat niet gelijk aan seksen hoor.
Je bent wel gek als je het niet zou aan nemen man
HIHIHIHquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
...![]()
Inderdaad. Zoveel mogelijk ge-/misbruik maken van jongens die denken kans bij je te maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
...![]()
Die andere heb ik nooit gezegdquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, ik wist ze allebei. Die ene had je toen heul snel weg ge-edit.
Dat sowieso.quote:
Hebben we het nu over A. ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die andere heb ik nooit gezegd
Die ene heb ik wel weggehaald, maar die had ik ook niet gezegd, dat was een quote van iemand die die naam in een of ander lijstje had staan.
Benieuwd wie ik dan laatst over de vloer had....quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja! die wel, de andere heb ik nooit gezegd!
Ik bedoel, ik post nu vanaf mijn Macbook omdat mijn gewone PC naar de kanker is. Het toetsenbord danquote:
Luv.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij nog wat positiefs tegen mij te zeggen anders ga ik deze SC definitief verlaten.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Benieuwd wie ik dan laatst over de vloer had....
Niet mijn dochter iigquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Benieuwd wie ik dan laatst over de vloer had....
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga vandaag vroeg slapen (slaap inhalen) en heel erg dromen
![]()
Ohja?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef Japsnars het volgende:
![]()
quote:
PICS!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die andere heb je nooit geweten
[..]
Die hebben ze heul niet
mn nichtje van 13 wel
Lekker vochtige zweetnacht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef Japsnars het volgende:
![]()
Doei JB.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet mijn dochter iig
Ik ga eens even iets anders doen geloof ik...
Mijn hand plakt aan de muisquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker tegen elkaar aan plakken.
Klinkt geil.quote:
Plakzweetquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of aan je teddybeer, of niet BP?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier echt zo'n hekel aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef TheKC het volgende:
Klam weer
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
OMFG!Wat was dat heerlijk om terug te zien.
Wat een heldenteam had Oranje toen, zeg! Bergkamp, Kluivert, Davids, Seedorf, De Boertjes, Stam, Van der Sar, Overmars...
De goal van Bergkamp!
De schwalbe van Van der Sar!
De omhelzing tussen Davids en Hiddink!
De goals! De kaarten! De tegenstanders!![]()
![]()
Welnee, heb het altijd al een kansloze smerige bezigheid gevonden.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
Wat een heldenteam had Oranje toen, zeg! Bergkamp, Kluivert, Davids, Seedorf, De Boertjes, Stam, Van der Sar, Overmars...
De goal van Bergkamp!
![]()
quote:
Airco.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier echt zo'n hekel aan.
Ja, daarstraks ook weer amper mijn ogen kunnen open houden (en nu, naarmate het later wordt, juist weer welquote:
Ja, echt hoor!quote:
Bedankt, weet ik wanneer ik moet bukken.quote:
Mits goed onderhouden, anders kan je daar ook nog eens ziek van worden.quote:
Van der Sar + Schwalbe? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
De goal van Bergkamp!
![]()
Bertje moet die docu nog 's terugkijken met z'n selectie. Wedden dat ze er dan zin in en hoop van krijgen!quote:
Inderdaad. Voortplanten kan beter via IVF.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, heb het altijd al een kansloze smerige bezigheid gevonden.
Net als sport zeg maar, dat kun je ook beter op TV kijken dan het zelf doen.
homoquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
Pff, hoe leuk je iemand wel niet kan vinden
Heb geen lenzen. En ja, is uiteraard goed onderhouden door de onderhoudsmonteur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mits goed onderhouden, anders kan je daar ook nog eens ziek van worden.![]()
Oh en je lenzen worden er droog van.
Halt dein Maul mal geschlossen.quote:
Voortplanten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Voortplanten kan beter via IVF.
Dag dag natuurlijke selectiequote:
NU!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedankt, weet ik wanneer ik moet bukken.
Ja, ik ga niet zelf aan de slagquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb geen lenzen. En ja, is uiteraard goed onderhouden door de onderhoudsmonteur.
ik las WFquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Voortplanten kan beter via IVF.
Pm nou picca's van die chick DANG. Ontwijk het niet.quote:
Ja irritant he.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
Pff, hoe leuk je iemand wel niet kan vinden
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van der Sar + Schwalbe? Heb ik iets gemist?
Had JIJ ze nog niet gehad?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pm nou picca's van die chick DANG. Ontwijk het niet.
Ik heb ook niks gehad...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Had JIJ ze nog niet gehad?
Ik dacht dat ik jou allang had gestuurd.
Die is sowieso al weg bij de mens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dag dag natuurlijke selectie
ja...NEEquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Had JIJ ze nog niet gehad?
Ik dacht dat ik jou allang had gestuurd.
quote:
Eens.quote:
quote:
quote:
Ik heb nog steeds niks.quote:
Ik heb nog geeneens ooit pics van jou gezienquote:
Ja Bobby.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens ooit pics van jou gezien
Dat wil jij ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens ooit pics van jou gezien
Denk dat het erg klein wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Even kijken of er een mooi gifje te maken is van die bergkamp goal. Of zie je dat niet goed dan?
Like the rest said, Ik wel.quote:
She is.quote:
Ik vergeet de trap in het gezicht door Bergkamp!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
De goal van Bergkamp!
![]()
DAN WIL ZE JE VAST NIET MEER!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Japsnars het volgende:
Ik begin de laatste tijd wel steeds achterdochtiger worden dat er straks iemand per ongeluk achter mijn FOK! account komt
Door Jasper en Gooi te googlen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Japsnars het volgende:
Ik begin de laatste tijd wel steeds achterdochtiger worden dat er straks iemand per ongeluk achter mijn FOK! account komt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Mozy het volgende:
Ik ben eigenlijk ook best wel bang dat mijn vriendin mijn fok account ontdekt.
Vlucht maar ja!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef BobbyB het volgende:
Hey kijk nou eens naar de klok, het is alweer bijna half 11.
Tijd voor bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Niet sinds ze pics heeft gezien.quote:
En dat de afgelopen tijd een droom was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
Ik ben bang voor het moment dat ik erachter kom dat ik eigenlijk geen vriendin heb.
Er zitten hier op school alleen al een stuk of 7 Jaspers denk ikquote:
Ik zat vanmiddag naar de TV in de kantine te kijken en dacht ineens dat jij op TV was maar het bleek:quote:
SNEL EDIT VOOR LAMON DIT ZIET!!!!1!!!11quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
Ik ben bang voor het moment dat ik erachter kom dat ik eigenlijk geen vriendin heb.
Want?quote:
Je hebt toch ook helemaal geen vriendin? [/lamon]quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
Helemaal niet, trouwens.quote:
Gast, dat ben ik? Wat zit je nou te haten op mijn album?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zitten hier op school alleen al een stuk of 7 Jaspers denk ik
[..]
Ik zat vanmiddag naar de TV in de kantine te kijken en dacht ineens dat jij op TV was maar het bleek:
Te zijn
Doe maar niet dit soort posts.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SNEL EDIT VOOR LAMON DIT ZIET!!!!1!!!11
En dan ook gauw je eigen post editen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SNEL EDIT VOOR LAMON DIT ZIET!!!!1!!!11
En BT en dat vind ik eigenlijk wel genoeg.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En BT en dat vind ik eigenlijk wel genoeg.
Maar zie je, ik zei toch dat ik ze niet door zou sturenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En BT en dat vind ik eigenlijk wel genoeg.
quote:
Doe eens niet zo laagdunkend tegenover onze Bobby.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar zie je, ik zei toch dat ik ze niet door zou sturen.
Mn lieve knuffelbeertje.
Misschien ben ik haar wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
Ik ken een meisje die Bobby B heet, hoe weet ik zo zeker dat jij haar niet bent?
I know!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Mn lieve knuffelbeertje.
Haha Teddybeer made in Indoland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn lieve knuffelbeertje.
Ih shit.quote:
Vampieren die Weerwolven neuken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
Waar gaat het eigenlijk over? Alles samengevat?
Geen idee, is dat een soort harry potter, maar dan anders?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
Ik zal het over 3 weken aan mijn zusje vragen. Die gaat naar een speciale premiere met alle 3 de filmsquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
quote:
quote:
quote:
Vampieren die glinsteren in het licht en meisjes zwanger maken van een vampierenbaby.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Madridista het volgende:
Twylight![]()
Klinkt dolletjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vampieren die glinsteren in het licht en meisjes zwanger maken van een vampierenbaby.
Ik glow in the dark.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vampieren die glinsteren in het licht en meisjes zwanger maken van een vampierenbaby.
Wat is er dan precies zo interessant aan voor meisjes?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geile hunks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat is er dan precies zo interessant aan voor meisjes?
Robert Pattinson.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat is er dan precies zo interessant aan voor meisjes?
omgquote:
Ik dacht dat alle kale mannen communist zijn.quote:
Is hij stoned of is zijn gitaar kapot?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is hij stoned of is zijn gitaar kapot?
Plaatsvervangende schaamte.
faka girlfriendquote:
Om dit soort reacties?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef Japsnars het volgende:
Waarom zou men willen lopen fucken met KoL
Grrrquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef Madridista het volgende:
[..]
HOAX
Alleen jongens kijken toch naar een film omdat de actrice lekker is?
Gewoon werk toch morgen? Dan zou ik niet aan gaan nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil echt aan gaan vanavond, maar da's niet slim.
Wat een kutvraag zeg.quote:Welk land pakt de meeste kaarten?
In New York reed een bus met een hele grote poster van True Blood aan de zijkant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat denk je?quote:
Google.quote:
Fuck it, ik ga gewoon. Ciaoquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon werk toch morgen? Dan zou ik niet aan gaan nee.Doe als mij, ik ga bijna nooit donderdag aanuit
Ik denk eigenlijk een Afrikaans land, maar die komen minder ver en kunnen dus minder kaarten verzamelen. Dus geen idee. Jullie?quote:
Iscool, denk morgenochtend op werk maar terug aan hoe ik je waarschuwde als engeltje op je schouder.quote:
Ik dacht ook een Afrikaans land.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk een Afrikaans land, maar die komen minder ver en kunnen dus minder kaarten verzamelen. Dus geen idee. Jullie?
BOULAH JE KOMT OP YOUTUBEquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Bragi het volgende:
Ik vind dat we allemaal een Oranje-speler moeten adopteren de komende weken.Avatar, aanmoedigen, beetje bragging, jeweets.
BOULAH BOULAH!
Boulah gaat niet eens in de basisquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Bragi het volgende:
Ik vind dat we allemaal een Oranje-speler moeten adopteren de komende weken.Avatar, aanmoedigen, beetje bragging, jeweets.
BOULAH BOULAH!
Ga ik ook niet van uit. Maar de echte toffe bazen waren al min of meer geclaimd: Robben en Van Persie. Boulah is dan een goede derde.quote:
quote:
Ik zou het echt niet weten.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb de hele dag al dit nummer in mijn kop en ik weet niet waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |