quote:
Snollen hollen, hoor ze gillen dat ze met me chillen willenquote:
Aight ik ga zo kijken, ik dacht dat het niet meer zou komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:24 schreef Bragi het volgende:
Nu op 1: Andere Tijden Sport over het WK '98!
Het begint nu! Bergkamp sprak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight ik ga zo kijken, ik dacht dat het niet meer zou komen
Alleen voor php laat ik mn ignore-policy varen, hij is tenminste onze mongool.quote:
sigquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef reetveter het volgende:
Zo ik ben weer op en top flex. Het is dat ik geen homo ben anders had ik mijn spiegelbeeld gezoend.
quote:
Ohja en dan wel door de helft knippen hequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet toch dat wc papier in water altijd kei hard wordt als het dan eenmaal droog is?
Nu ben ik voor mn hamster (ja sorry alweer) een ballon met wc papier en dan nat maken aan het maken. En als dat dan hard wordt dan maak ik de ballon kapot en dan maak ik er denk ik een schommeltje van ofzo.
Wel een laag schommeltje want hij zal het wel weer kapot knagen en hij moet niet hard vallen natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet toch dat wc papier in water altijd kei hard wordt als het dan eenmaal droog is?
Nu ben ik voor mn hamster (ja sorry alweer) een ballon met wc papier en dan nat maken aan het maken. En als dat dan hard wordt dan maak ik de ballon kapot en dan maak ik er denk ik een schommeltje van ofzo.
Wel een laag schommeltje want hij zal het wel weer kapot knagen en hij moet niet hard vallen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |