Er hingen er 2 bij suitsupply in de aanbieding, de ene was al te klein en deze is nog iets te groot. Dan mag ik nog wel even wat spieren opbouwenquote:
Ja, maar hij is echt heel erg leuk hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'm nog wel eens wil zien.
DIE IS GENIAALquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar hij is echt heel erg leuk hoor!
Vind ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er hingen er 2 bij suitsupply in de aanbieding, de ene was al te klein en deze is nog iets te groot. Dan mag ik nog wel even wat spieren opbouwen
Die zette ik na een halfuur af. Weet niet waarom. Doe ik normaal nooit. Ik geef het ooit wel weer een kans.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef BobbyB het volgende:
Oja en Across the Universe, die musical met muziek van the Beatles, die heb ik ook gezien.
Doe maar niet. Hij was leuk vanwege de liedjes, voor de rest niet eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die zette ik na een halfuur af. Weet niet waarom. Doe ik normaal nooit. Ik geef het ooit wel weer een kans.
Reetkevert.quote:
Dat is woest kut.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef reetveter het volgende:
Ik kan amper typen mijn handen trillen moeilijk erg.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef reetveter het volgende:
Ik kan amper typen mijn handen trillen moeilijk erg.
Succes, Rhenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens verder met studeren, nog genoeg te doen.
Joeee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |