Er hingen er 2 bij suitsupply in de aanbieding, de ene was al te klein en deze is nog iets te groot. Dan mag ik nog wel even wat spieren opbouwenquote:
Ja, maar hij is echt heel erg leuk hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'm nog wel eens wil zien.
DIE IS GENIAALquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar hij is echt heel erg leuk hoor!
Vind ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er hingen er 2 bij suitsupply in de aanbieding, de ene was al te klein en deze is nog iets te groot. Dan mag ik nog wel even wat spieren opbouwen
Die zette ik na een halfuur af. Weet niet waarom. Doe ik normaal nooit. Ik geef het ooit wel weer een kans.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef BobbyB het volgende:
Oja en Across the Universe, die musical met muziek van the Beatles, die heb ik ook gezien.
Doe maar niet. Hij was leuk vanwege de liedjes, voor de rest niet eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die zette ik na een halfuur af. Weet niet waarom. Doe ik normaal nooit. Ik geef het ooit wel weer een kans.
Reetkevert.quote:
Dat is woest kut.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef reetveter het volgende:
Ik kan amper typen mijn handen trillen moeilijk erg.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef reetveter het volgende:
Ik kan amper typen mijn handen trillen moeilijk erg.
Succes, Rhenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens verder met studeren, nog genoeg te doen.
Joeee.
quote:
Snollen hollen, hoor ze gillen dat ze met me chillen willenquote:
Aight ik ga zo kijken, ik dacht dat het niet meer zou komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:24 schreef Bragi het volgende:
Nu op 1: Andere Tijden Sport over het WK '98!
Het begint nu! Bergkamp sprak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight ik ga zo kijken, ik dacht dat het niet meer zou komen
Alleen voor php laat ik mn ignore-policy varen, hij is tenminste onze mongool.quote:
sigquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef reetveter het volgende:
Zo ik ben weer op en top flex. Het is dat ik geen homo ben anders had ik mijn spiegelbeeld gezoend.
quote:
Ohja en dan wel door de helft knippen hequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet toch dat wc papier in water altijd kei hard wordt als het dan eenmaal droog is?
Nu ben ik voor mn hamster (ja sorry alweer) een ballon met wc papier en dan nat maken aan het maken. En als dat dan hard wordt dan maak ik de ballon kapot en dan maak ik er denk ik een schommeltje van ofzo.
Wel een laag schommeltje want hij zal het wel weer kapot knagen en hij moet niet hard vallen natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet toch dat wc papier in water altijd kei hard wordt als het dan eenmaal droog is?
Nu ben ik voor mn hamster (ja sorry alweer) een ballon met wc papier en dan nat maken aan het maken. En als dat dan hard wordt dan maak ik de ballon kapot en dan maak ik er denk ik een schommeltje van ofzo.
Wel een laag schommeltje want hij zal het wel weer kapot knagen en hij moet niet hard vallen natuurlijk.
Moet je daar homo voor zijn dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef reetveter het volgende:
Zo ik ben weer op en top flex. Het is dat ik geen homo ben anders had ik mijn spiegelbeeld gezoend.
quote:
Niks mis met 19 zijn.quote:
Ja jij bent gewoon oud.quote:
Jij me wandelstok gezien toevallig? Er zitten 3 oranje ringen omheen.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het enige wat nu in mij opkomt is "Wat schattig".
quote:
quote:
Heb jij nog wat positiefs tegen mij te zeggen anders ga ik deze SC definitief verlaten.quote:
Raak mijn tepel aan Bobby.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij nog wat positiefs tegen mij te zeggen anders ga ik deze SC definitief verlaten.
16 is voor baby's.quote:
Oh. My bad.quote:
Haha, ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan ben ik dat maar. Ik zeg nog altijd per ongeluk dat ik 16 ben.
nu toch wecht ;klapotquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
Boh, goed de cola uit mijn keyboard schudden en alles doet het weer. Wat een onverwoestbaar ding
Perongeluk, dat doe je om de bois te hosselen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan ben ik dat maar. Ik zeg nog altijd per ongeluk dat ik 16 ben.
Nee, pa en ma wel, en jij? GL voor je stufi?quote:
Nee, 17 is bijna altijd beter, ik val niet op sprietjes, dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Perongeluk, dat doe je om de bois te hosselen.
maar 20 jarige jongens willen jou sneller als jij 16 bent ipv 17.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, 17 is bijna altijd beter, ik val niet op sprietjes, dus.
Nee dat zijn losers die dat willen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar 20 jarige jongens willen jou sneller als jij 16 bent ipv 17.
Ikquote:
Hear hear.quote:
Gebakken hamster.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb honger maar wil iets gezonds eten, noem iets waar je toch een beetje een voller gevoel van krijgt maar wat toch gezond is bitte.
Thee. Droog beschuit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb honger maar wil iets gezonds eten, noem iets waar je toch een beetje een voller gevoel van krijgt maar wat toch gezond is bitte.
Golddiggers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
En meisjes die 20 jarige jongens willen?
beschuit en vol gevoelquote:
Weet wel iets anders waar je een vol gevoel van krijgt.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet wel iets anders waar je een vol gevoel van krijgt.
Oke oke. En stel, een jongen, maakt niet uit welke leeftijd, bied aan om wat shotjes voor je te halen. Wat doe je dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik golddiggen wel goedkeur. Niet zomaar mij woorden in de mond leggen he.
kip natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat vult nou meer? 1 kilo beschuit of 1 kilo kip?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet wel iets anders waar je een vol gevoel van krijgt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |