droneken wrordnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke oke. En stel, een jongen, maakt niet uit welke leeftijd, bied aan om wat shotjes voor je te halen. Wat doe je dan?
Fuck yesquote:
Pas op voor WF.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Japsnars het volgende:
Ach het was toch een crappy ding, nu heb ik mooi een excuus om een betere te kopen.
/macbook post
Het moest ook gezond zijn he.quote:
Wat iedereen doet, even mee lopen en kijken dat ie er niks in flikkert en dan netjes aan nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke oke. En stel, een jongen, maakt niet uit welke leeftijd, bied aan om wat shotjes voor je te halen. Wat doe je dan?
Aannemen en dan weglopen. En wat Crack_ zegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
En wat ben je dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat iedereen doet, even mee lopen en kijken dat ie er niks in flikkert en dan netjes aan nemen.
Dat zeiden ze na de verkiezingen ook.quote:
Ik had het over mezelf!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus houd die dochters van je in toom!
"Boven de 30 wel zo prettig".quote:
Dat is wat ze willen dat jij denkt ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf!
Mijn dochters hebben nog geen vriendjes enzo! WAAA
Mooi zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een naam vergeten van de dochter van Janies.
He verdorie, kun je de hyves niet meer opzoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een naam vergeten van de dochter van Janies.
quote:
Wat?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat jij denkt ja.
Die andere heb je nooit gewetenquote:
Die hebben ze heul nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He verdorie, kun je de hyves niet meer opzoeken.
...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
En wat ben je dan?
Inderdaad, een goedkoop hoertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |