Nee, pa en ma wel, en jij? GL voor je stufi?quote:
Nee, 17 is bijna altijd beter, ik val niet op sprietjes, dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Perongeluk, dat doe je om de bois te hosselen.
maar 20 jarige jongens willen jou sneller als jij 16 bent ipv 17.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, 17 is bijna altijd beter, ik val niet op sprietjes, dus.
Nee dat zijn losers die dat willen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar 20 jarige jongens willen jou sneller als jij 16 bent ipv 17.
Ikquote:
Hear hear.quote:
Gebakken hamster.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb honger maar wil iets gezonds eten, noem iets waar je toch een beetje een voller gevoel van krijgt maar wat toch gezond is bitte.
Thee. Droog beschuit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb honger maar wil iets gezonds eten, noem iets waar je toch een beetje een voller gevoel van krijgt maar wat toch gezond is bitte.
Golddiggers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
En meisjes die 20 jarige jongens willen?
beschuit en vol gevoelquote:
Weet wel iets anders waar je een vol gevoel van krijgt.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet wel iets anders waar je een vol gevoel van krijgt.
Oke oke. En stel, een jongen, maakt niet uit welke leeftijd, bied aan om wat shotjes voor je te halen. Wat doe je dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik golddiggen wel goedkeur. Niet zomaar mij woorden in de mond leggen he.
kip natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat vult nou meer? 1 kilo beschuit of 1 kilo kip?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet wel iets anders waar je een vol gevoel van krijgt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |