Ja wat moet je dan achter @ zetten? Ik dacht gmail.com.quote:e.g. myname@example.com. This will be used to sign-in to your account.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Bragi het volgende:
Maar ik wil best gaan TR'en voortaan. Als de rest van de SC dat dan ook doet...
Jullie zullen het waarschijnlijk dan wel druk krijgen, maar als dat ervoor nodig is.
Lijkt me dus duidelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Afgesproken. Maar reguleer het dan ook zo dat men stopt met opzoeken en dan ook echt stopt met rellen/vloeken/you name it. Want mijn collega's (moderators) en ik kunnen niets voor je doen wanneer het een tenniswedstrijd wordt/is geworden. Want je krijgt het anders never nooit opgelost. Dus het moet in dit geval echt van twee kanten komen.
En het is niet allemaal negatief hoor, jullie lossen het idd ook zelf regelmatig op.
Zolang ik er foto's van kan zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, het wordt erger dan ooit. Ik ken een meisje dat ook schaatst en een paar keer per seizoen met haar moet omkleden.. Ze ziet haar dus in haar.. Nee, niet nakie maar wel in schaarsgekleedheid.
Je kan ook zegmaar, een bestaand email adres(hotmail, yahoo w.e) als gmail gebruiken, als er dan naar dat adres word gemaild, komt het binnen en op het origneel(hotmail bijv) en op gmail.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja wat moet je dan achter @ zetten? Ik dacht gmail.com.
Niets, dat vult Google voor je in.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja wat moet je dan achter @ zetten? Ik dacht gmail.com.
valt wel mee toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent zo duidelijk als een varken dat spint in plaats van knort.
quote:
Nee als je niets invult krijg je melding dat je iets in moet vullen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niets, dat vult Google voor je in.
En een klein beetje bij haar oren. Moet ik een lijst voor je maken waarom ik haar blank vind?quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
ik zal nooit politie bellen
dus ook niet uithuilen bij TR/FB enzo
Dus als ik mijn hotmail adres neerzet kan het ook? Even checken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je kan ook zegmaar, een bestaand email adres(hotmail, yahoo w.e) als gmail gebruiken, als er dan naar dat adres word gemaild, komt het binnen en op het origneel(hotmail bijv) en op gmail.
Omdat het schmink is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef L.no het volgende:
[..]
En een klein beetje bij haar oren. Moet ik een lijst voor je maken waarom ik haar blank vind?
Maar dan is je gmail adres, wel xxx@hotmail.com en dus niet @gmail.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dus als ik mijn hotmail adres neerzet kan het ook? Even checken.
Dan kun je beter iets invullen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee als je niets invult krijg je melding dat je iets in moet vullen.
Dankje, hij doet het.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar dan is je gmail adres, wel xxx@hotmail.com en dus niet @gmail.
Maar wanneer is het een verhtte discussie en wanneer gaat t te ver WAAA?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me dus duidelijk.
Wat mij betreft beginnen we gewoon met een schone lei. Iedereen is (zoals altijd) dus welkom. Doen ze niet normaal, dan plaats je maar een TR of post je je klacht in het feedbacktopic.
Dat betekent dus ook dat we normaal doen tegen Lamon als hij hier normaal komt meeposten. Doet hij dat niet: TR + FB
We gaan zelf dus ook niet (meer) zuigen of rellen opzoeken.
Niks mis met verhitte discussies overigens.![]()
Waarom niet politie bellen? Wordt je buurman in elkaar geschopt door zijn vrouw buiten op straat, ga jij... Ja, wat doe je dan zeg?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
ik zal nooit politie bellen
dus ook niet uithuilen bij TR/FB enzo
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef Bragi het volgende:
[..]Oh ja, sorry. Into The Wild, hè?
Zelf niet gezien, wel goede dingen over gehoord. Al heeft iemand mij het einde verklapt.
Ik wil de film dus vergeten, waarna ik 'm over een paar jaar wel ga kijken.
Altijd, ben de SC eens aan het uitproberen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef L.no het volgende:
Met mij gaat het goed trollface, met jou?
Het gaat te ver als je mensen persoonlijk gaat aanvallen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar wanneer is het een verhtte discussie en wanneer gaat t te ver WAAA?
[..]
Waarom niet politie bellen? Wordt je buurman in elkaar geschopt door zijn vrouw buiten op straat, ga jij... Ja, wat doe je dan zeg?![]()
En ik ben aan het schrijven, maar weet niet hoe ik verder moet
Probeer Lenny Kravtiz met Again eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Altijd, ben de SC eens aan het uitproberen.
Pearl Jam - Alive op de achtergrond, overigens.
Ik heb 'm gezien en vond 'm echt heel erg overgewaardeerd. Maar ik heb wel vaker rare meningen tov films heb ik het idee.quote:
Hee, ben het met je eens, maar sommige mensen zine andere dingen als een persoonlijke aanval dan anderenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat te ver als je mensen persoonlijk gaat aanvallen.
Zal hem zometeen eens opzetten, thanks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Probeer Lenny Kravtiz met Again eens.
Inderdaad, maar interesses en voorkeuren afkraken mag wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat te ver als je mensen persoonlijk gaat aanvallen.
Als er stoom uit je oren komt, is het niet langer enkel verhit meer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar wanneer is het een verhtte discussie en wanneer gaat t te ver WAAA?
Wat schrijf je?quote:En ik ben aan het schrijven, maar weet niet hoe ik verder moet
maatschappij rug toe keren, roer in eigen hand, stappen durven nemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Into The Wild, ik vond het echt een hele mooie film! je moet hem wel helemaal kijken!
Ja, ik ook. Alleen gaat het te snel voor me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Altijd, ben de SC eens aan het uitproberen.
Met Pearl Jam - Alive op de achtergrond, overigens.
Inderdaad. Misschien is het slim, om als je mensen aanhaalt die zich ook in de SC bevinden, no offence ofzo erbij te zetten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ben het met je eens, maar sommige mensen zine andere dingen als een persoonlijke aanval dan anderen
Alles prima hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
sup DANG
Is het weer rustig hier? Mongolvrij alles?
Zo lang wij normaal doen is er niks aan de hand. Dat hebben we dan ook in eigen hand.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
sup DANG
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
het is echt kaolo benauwd buiten egt zo van wat
Hier en daar nog een paar verdwaalde muskusratten, maar voor de rest is alles onder controle. Over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
sup DANG
Ja, echt, hè.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
het is echt kaolo benauwd buiten egt zo van wat
Aha ok. We mogen wel via FB of alleen woordvoerder?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo lang wij normaal doen is er niks aan de hand. Dat hebben we dan ook in eigen hand.
Doen anderen niet normaal, zeg je er wat van via TR/FB.
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
sup DANG
zie nu pas je avaquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier en daar nog een paar verdwaalde muskusratten, maar voor de rest is alles onder controle. Over.
Alleen woordvoerder, dacht ik?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aha ok. We mogen wel via FB of alleen woordvoerder?
ik ook man. Het is nog fucking koel vind ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:30 schreef Lakitu het volgende:
Maar ik vind het ook wel chill dat jungleweer. the nigra binnenin me =$
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aha ok. We mogen wel via FB of alleen woordvoerder?
Dat liedje herken ik, maar een andere versie denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Alleen gaat het te snel voor me.
Even ook eens gaan beluisteren.
Voor mij wel. Ik zweer dat ik geen een post reageer van mensen die me niet aanstaan. Als iedereen dat nou doet, komen er ook geen mongols en is alles rustig.quote:
Nee, iedereen mag de melding maken. Maar de woordvoerder zal een oplossing voorstellen aan de mods.quote:
Dat heb ik nooit en dat WAAA is meestal verbazing en/of ongeloofquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als er stoom uit je oren komt, is het niet langer enkel verhit meer.
Of als je door het huis rondloopt als de WAAA-smiley.
[..]
Mn levensverhaalquote:Wat schrijf je?
jaman beter nog 10 graadjes erbij, blote voeten buiten allesquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik ook man. Het is nog fucking koel vind ik.
http://docs.google.comquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik snap geen flikker van dat google. Hoe kom ik nu in mijn google documents dan? Want dat is de enige reden waarom ik zo'n account heb aangemaakt.
Zit jij in THE PACT, PV?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, iedereen mag de melding maken. Maar de woordvoerder zal een oplossing voorstellen aan de mods.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik op geen een post reageer van mensen die me niet aanstaan. Als iedereen dat nou doet, komen er ook geen mongols en is alles rustig.
nee, het zijn spartelende mietjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet alle negro's kunnen goed boksen, dat zie je maar weer.
Haha. Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik zweer dat ik geen een post reageer van mensen die me niet aanstaan. Als iedereen dat nou doet, komen er ook geen mongols en is alles rustig.
Ach man, dat is ook toen laatst die PUB'ers even kwamen kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha. Daar heb je een punt.
Maar zo'n geforceerd gezellige sc is ook niets.
Ja maar the pact is dat je niet reageert op mensen die niet weten. Ik hoef dit niet verder uit te leggen denkik =$quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Assistent-woordvoerder. Democratisch besloten, dit, dat, alles.
nee maar af en toe mag er tactisch wel een statement vanuit het hart genaakt worden hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha. Daar heb je een punt.
Maar zo'n geforceerd gezellige sc is ook niets.
Ja dat begrijp ik sowieso niet. Maar al die newbies snappen dan ook straks niet meer dat niemand ze interessant vindt, omdat niemand dat wil zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ach man, dat is ook toen laatst die PUB'ers even kwamen kijken.Je moet er gewoon niet op ingaan en met elkaar gewoon doorgaan, en dan zijn ze volgende dag al weg. Want hoe sad ben je als je door blijft posten in een SC waar niemand je wil?
![]()
Normaal gesproken kijk ik geen films, gewoon omdat ik er de rust niet voor heb en ik liever naar een tv programma zoals DWDD kijk. Maar een vriendin/huisgenoot kwam er mee aanzetten en vroeg of ik zin had om vanavond samen de film te gaan kijken. Dus ik trok mijn stoute schoenen aan en heb toegezegd om samen met haar die film te gaan kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien en vond 'm echt heel erg overgewaardeerd. Maar ik heb wel vaker rare meningen tov films heb ik het idee.
Oh zo, ik doe wel mee. Ik heb geen andere keuze denk ik. De volgende ban is tevens mijn laatste ban.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar the pact is dat je niet reageert op mensen die niet weten. Ik hoef dit niet verder uit te leggen denkik =$
Ah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit en dat WAAA is meestal verbazing en/of ongeloof![]()
[..]
Mn levensverhaal
Tis voor mezelf, vnl mn relatie met mn ex en de ontwikkeling daarvan en hoe het daarna ging enzo. Maar vind het lastig, want ik heb de chronologische volgorde niet goed in mn hoofd en ik ben nogal goed in dingen 'vergeten' waar ik moeite mee heb/had.
Lief doen is neit verplicht. Je moet alleen niet niet-lief doen. Daarom: negeren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik sowieso niet. Maar al die newbies snappen dan ook straks niet meer dat niemand ze interessant vindt, omdat niemand dat wil zeggen.
Omdat lief doen enzo.
Ja is ook gezellig hoor! Zal vast een lange zit zijn voor iemand die het geduld niet heeft om naar een film te kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Normaal gesproken kijk ik geen films, gewoon omdat ik er de rust niet voor heb en ik liever naar een tv programma zoals DWDD kijk. Maar een vriendin/huisgenoot kwam er mee aanzetten en vroeg of ik zin had om vanavond samen de film te gaan kijken. Dus ik trok mijn stoute schoenen aan en heb toegezegd om samen met haar die film te gaan kijken.
Beter negeren we jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lief doen is neit verplicht. Je moet alleen niet niet-lief doen. Daarom: negeren.
Oke i will.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lief doen is neit verplicht. Je moet alleen niet niet-lief doen. Daarom: negeren.
Well said.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Troll.quote:
Wel grappig dat ik totaal geen gedeelte zie waar jullie niet eens proberen om ze een kans te geven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik sowieso niet. Maar al die newbies snappen dan ook straks niet meer dat niemand ze interessant vindt, omdat niemand dat wil zeggen.
Omdat lief doen enzo.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
Onderling kunnen we inmiddels wel iets hebben denk ik zo.
Ik vroeg het dan ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah.Nou ja, des te meer reden om ermee door te gaan.
En hoe je verder moet, kan ik je dus niet vertellen.
!
Happen. TR.quote:
Loop je zo door het bos, slinger je je item finder aan, vind je zomaar een nugget die je voor 6k kan verkopen aan de MediaMarkt ofzo.quote:
Wowquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja volgens vriendin zo'n 11 euro per uur. Moet morgen even contract tekenen enzo. Wat verdiende jij dan?
Allebei geband, dus hele SC geband. DOEIquote:
jij houdt het ook nogal uit op fok dusquote:
Nee, zo'n soort 'ghost detector' die je in die ene toren ook nodig hebt. Weet je wel, als zo'n onbekend spook veranderd in Marrowak op de op één na hoogste verdieping.quote:
Ja omdat we aardig moeten zijn toch.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik totaal geen gedeelte zie waar jullie niet eens proberen om ze een kans te geven.
Ja of dan denk je zo van YES bazenitem, is het een PP-upquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop je zo door het bos, slinger je je item finder aan, vind je zomaar een nugget die je voor 6k kan verkopen aan de MediaMarkt ofzo.
Huh, wat? Dubbele ontkenning of zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik totaal geen gedeelte zie waar jullie niet eens proberen om ze een kans te geven.
Een KIPNUGGET?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop je zo door het bos, slinger je je item finder aan, vind je zomaar een nugget die je voor 6k kan verkopen aan de MediaMarkt ofzo.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat liedje herken ik, maar een andere versie denk ik.
Hoe dan ook:
Geen kans geven is aardig zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja omdat we aardig moeten zijn toch.
Ja, slecht Nederlands. Kenmerk van mij. Nice to meet you.quote:
Wordt vanzelf weer minder. Na elke (FB-)rel komen er weer een paar nieuwe kijken. En een paar daarvan zullen blijven hangen. That's life.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Maar serieus, de sc is nu wel een beetje een inloopkast ey.
Wat zeg je nuuuuquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
PIKNUGGET!
Van die eo jongerendag.. weetjewel.. ?
Dat is toch nog $4900. Beter dan Escape Ropes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja of dan denk je zo van YES bazenitem, is het een PP-up![]()
![]()
Pokemon IRL, Ik zie het echt al voor me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, zo'n soort 'ghost detector' die je in die ene toren ook nodig hebt. Weet je wel, als zo'n onbekend spook veranderd in Marrowak op de op één na hoogste verdieping.
Nou blijkbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Euh. Ik begreep je verkeerd denk ik.![]()
Echt niet. Als mensen zich gewoon aan dingetjes houdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
waarom is het toch zo moeilijk om gewoon iemand te negeren![]()
Babe wanneer krijg je je uitslag van examens dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Crack_ het volgende:
THERE'S NO GETTING OVEEEEEEEEEEEEER
YEAAAAAAHEHAAHEHAH
Oh, thank god ik schrok alquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wordt vanzelf weer minder. Na elke (FB-)rel komen er weer een paar nieuwe kijken. En een paar daarvan zullen blijven hangen. That's life.
Tof.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik ze zal sturen.![]()
Daar loop je even snel in als uit. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Net zoals bij de PVV, na elke rel komen er weer wat zetels bij, en na een paar dagen gaan die weer eraf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wordt vanzelf weer minder. Na elke (FB-)rel komen er weer een paar nieuwe kijken. En een paar daarvan zullen blijven hangen. That's life.
DEZE MAN PRAATquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar loop je even snel in als uit. Als je snapt wat ik bedoel.
17 juni, maar ik heb echt geen idee hoe laat ze je bellen. Ik weet alleen dat wanneer ze je niet bellen je je punten om 7 uur 's avonds moet ophalen. Maar dat bellen zal toch wel 's middags zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Babe wanneer krijg je je uitslag van examens dan?
Maar ik wil helemaal niemand negeren!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt niet. Als mensen zich gewoon aan dingetjes houden
[..]
Die PVV-zetels mogen wel wat sneller weg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net zoals bij de PVV, na elke rel komen er weer wat zetels bij, en na een paar dagen gaan die weer eraf.
Psyduck of Golduck?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Pokemon IRL, Ik zie het echt al voor me.
Ik fiets naar school, komt er ineens een EEND(namen in capslock juhweet) uit de bosjes, ineens veranderd vogelzang in spannende actie muziek, ik gooi een balletje op de grond en daar komt een GELE MUIS uit, EEND pikt met zijn snavel mijn muis, mijn muis doet ELECTRO SCHOCK, EEND is bijna dood, ik gooi een bal naar EEND en van hem.
Daarna fiets ik weer verder naar school.
Heb je al vakantie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef ynuhh het volgende:
Worden jullie ook een beetje emotioneel na zo'n laatste collegedag? Of heb ik dat alleen?
quote:Als gevolg van zijn buitenechtelijke relatie trad de Vries drie weken geleden af als staatssecretaris van Defensie. De oud CDA-spindoctor stond dinsdag nog wel op de lijst van het CDA. Jack besloot om op zichzelf te stemmen: “Ik stond in het stemhokje met mijn zoontje, die zei: 'papa, je staat er nog op.' Toen heb ik mijzelf rood gemaakt.”
quote:
Bij mij was het tussen half 2 en half 3 ofzooooo. 17 juni wat laat trouwens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
17 juni, maar ik heb echt geen idee hoe laat ze je bellen. Ik weet alleen dat wanneer ze je niet bellen je je punten om 7 uur 's avonds moet ophalen. Maar dat bellen zal toch wel 's middags zijn?![]()
Die normering is al om 8 uur 's ochtends binnen.
Nee, niet echt. Over twee weken heb ik nog drie tentamens. Maar toch houd ik een raar gevoel over aan zo'n laatste collegedag.quote:
Ik was aan het etenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
Japsnars help me eens.
Beter ga je niet haten op mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, in de inloopkast mag ook wel iets kleiner.
Zodat er net 1 "stoel" inpast?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mja ik vind het ook wel laat.. maar ach zo lang ik slaag vind ik het niet ergquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mij was het tussen half 2 en half 3 ofzooooo. 17 juni wat laat trouwens.
Ik bedacht me dat ik over een maand met mijn dikke ass op Ibiza zit.
Je houdt je echt niet aan je eigen regels he. HET IS ZO SIMPEL GEKquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh zo, ik doe wel mee. Ik heb geen andere keuze denk ik.
quote:Verdonk: media schuld van verlies
Verdonk zei in een radio-interview dat ze zeker vijf zetels zou hebben gehad, als de actualiteitenprogramma's haar evenveel aandacht had gegeven als Job Cohen van de PvdA.
Trots op Nederland zou de afgelopen maanden in geen enkele nieuwsshow zijn geweest. Haar "prachtige programma" kon ze dus niet uitleggen. Verdonk begrijpt niet waarom ze geen aandacht kreeg.
Wat is daar de evolutie van? Van welk type is hij of zij? Ik heb meer informatie nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dIe bestaan toch niet in het echt, ik denk een gewone EEND
[ afbeelding ]
Ik wist toch niet dat hij daar deel van uitmaakte. Die had ik hier al vaker gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je houdt je echt niet aan je eigen regels he. HET IS ZO SIMPEL GEK
[..]
zieluggquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Over twee weken heb ik nog drie tentamens. Maar toch houd ik een raar gevoel over aan zo'n laatste collegedag.
Of je kan op een normale manier zeggen dat je me niet begrijpt. Scheelt ook weer onzin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja wat Bragi al zei, je zin klopte van geen kant. En ik begrijp alleen ABN.
Dit is de gewone EEND, hij evolueert naar GANS en dan naar ZWAAN en het is een watertype, dat was toch wel duidelijk |quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is daar de evolutie van? Van welk type is hij of zij? Ik heb meer informatie nodig.
Nope, ken het nog niet. Is het goed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja! Zelfs zonder jou. Ken je Darwin Deez?
Jaaa leuk joh! Gezellig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja ik vind het ook wel laat.. maar ach zo lang ik slaag vind ik het niet erg. En dan vrijdag even vieren
.
Ik op Renesse![]()
![]()
.
Ey maar jij zult wel veel minder op fok zijn met je nieuwe baantje?
Het gaat om de reden:quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat hij daar deel van uitmaakte. Die had ik hier al vaker gezien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Trollface. het volgende:
Ik dacht, ik kom eens kijken of ik ongelijk had met mijn gedachte over kliekvorming.
Beetje simpel om de media de schuld te geven als je zelf faalt met je mislukte website, je mislukte campagnespotjes en de mislukte mensen om je heen. Vind je het gek dat je zo weinig aandacht krijgt.quote:
EDITTENquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is er een optie waarmee ik die post kan weghalen?
Dus dat andere meisje waar je het over hebt is Ida?quote:
Vrouw, alsjeblieft. Als je niet weet, dan snap je het ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is de gewone EEND, hij evolueert naar GANS en dan naar ZWAAN en het is een watertype, dat was toch wel duidelijk |
quote:
Die post geldt al niet meer, hoor. Nu hang ik hier gewoon rond.quote:
Linkje aanklikken doet*quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk nummer, voor degenen die 'm willen horen (Jap jij moet verplicht luisteren).
Hoi, welkom. Ik neem aan dat de verhitte discussie in de KLB FB je aantrok?quote:
Want Bragi kan zelf niet tellen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Bragi het volgende:
WE SLUITEN NIEMAND UIT, JA! IEDEREEN TELT MEE!!! [ afbeelding ]
jullie zijn stomquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vrouw, alsjeblieft. Als je niet weet, dan snap je het ook niet.
[..]
Nee, ik weet niet wat dat is. Maar ik hoor er graag meer over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoi, welkom. Ik neem aan dat de verhitte discussie in de KLB FB je aantrok?
Ik heb net een Cornetto naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef Potloodvis het volgende:
Tijd om af te koelen, oftewel, tijd voor een Magnum.
Hoe lang ga je op vakantie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa leuk joh! Gezellig.
Boh ja sowieso aankomende weken. 12u per week werken en wat ik over heb moet ik echt keihard leren. Vooral strafrecht is best moeilijk. Ga je me missen?![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die post geldt al niet meer, hoor. Nu hang ik hier gewoon rond.
Ja ik wilde album versie voor je linken maar die kon ik niet vinden op youtube. Sorry babe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Japsnars het volgende:
twinkle, twinkle little star, how i wonder what you are
Even het album downloaden want live versies kan ik nooit zo goed tegen
Was het lekker? En voelde het goed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb net een Cornetto naar binnen gewerkt.![]()
![]()
![]()
hihihihi
Dat had ik ook een tijdje gelden, rond dat *huilie Trolfees maakt te veel TR's-drama*.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
swarmahoer PM'de me met z'n e-mailadres met de vraag of ik 'm wil toevoegen. Heb ik dat gedaan, komt 'ie online, zegt 'ie niks.
Omdat je altijd op offline staat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
swarmahoer PM'de me met z'n e-mailadres met de vraag of ik 'm wil toevoegen. Heb ik dat gedaan, komt 'ie online, zegt 'ie niks.
Ik wil wel weten hoe ie eruit ziet, heb wel een beeld. Pm z'n hyves =$quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
Swarma heb ik echt jaren terug al toegevoegd. Maar dat is op mijn FOK! msn waar ik al jaren niet meer op komquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
quote:
Ik dacht ik ben bijzonder want je zei babe, maar neeee hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik wilde album versie voor je linken maar die kon ik niet vinden op youtube. Sorry babe.
Een weekje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe lang ga je op vakantie?
Ohh, ga je het wel allemaal halen denk je? Strafrecht lijkt me wel heel interessant.
Ja, life's hard.
Ik heb een verzameling. Ruilen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
FOK!kers met andere FOK!kers op MSN.
Ik vond dat ik het verdiend had, want ik heb me woensdag weer gewogen en het gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Was het lekker? En voelde het goed?
In mijn echte msn staat mijn naamquote:
Jij gaat echt nooit naar school hequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een weekje.Lang genoeg, anders krijgen we vast van die bitchfights haha.
Ja hoop het. Strafrecht is het moeilijkst en is meeste studiepunten waard, maar die moet ik wel halen vind ik. Ik ben nu bezig met volkenrecht. Is interessanter dan ik dacht. Ik ben maar naar 2 hoorcolleges geweest want die waren oersaai.![]()
Whehe die zag ik laatst op MTV. Dus zo SHAGGY ik zo yooooquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die moeite doen om Fokkers te schrijven zoals het hoortquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
Vreemde drama was dat trouwens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat had ik ook een tijdje gelden, rond dat *huilie Trolfees maakt te veel TR's-drama*.
Ik heb bijna alleen leuke fokkers op msn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
Strafrecht is echt leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een weekje.Lang genoeg, anders krijgen we vast van die bitchfights haha.
Ja hoop het. Strafrecht is het moeilijkst en is meeste studiepunten waard, maar die moet ik wel halen vind ik. Ik ben nu bezig met volkenrecht. Is interessanter dan ik dacht. Ik ben maar naar 2 hoorcolleges geweest want die waren oersaai.![]()
Jawellll mang hij doet al die tussenstukjes gekquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe die zag ik laatst op MTV. Dus zo SHAGGY ik zo yoooomaar je hoort 'm bijna nergens in dat nummer.
![]()
Mij niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen leuke fokkers op msn.
Mag ik een TR plaatsen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die moeite doen om Fokkers te schrijven zoals het hoort![]()
GET REAL
Haha valt wel mee, maar als ik moet kiezen tussen mijn bed en de collegebanken is de keuze best makkelijk, vooral op de vroege ochtend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij gaat echt nooit naar school he.
Goed je best doen, dan haal je het wel.
Ja, nogal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Volgens mijn paspoort wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geil ik heb je echte, of heet je geen Jasper![]()
![]()
.
Je moet het als een verplichting zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha valt wel mee, maar als ik moet kiezen tussen mijn bed en de collegebanken is de keuze best makkelijk, vooral op de vroege ochtend. [ afbeelding ]
Eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
Ja maar wel best moeilijk vind ik eigenlijk. Dus ik vraag me af of ik dat met een weekje leren ga redden. En dan niet eens een vol weekje, want moet ook werken dus enzo. En voetbal kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Strafrecht is echt leukDie had ik wel gehaald toen.
Onmogelijk, je hebt mij niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen leuke fokkers op msn.
Is best wel leuk album opzich, alleen denk dat je er best snel op uitgekeken bent.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef Japsnars het volgende:
Oké dit klinkt best chill
Bij die studioversie zit er trouwens wel echt een gigantisch slis in de nummers (wat ik bij die live versie niet terughoorde)
The riversslllslsl the cclccity
MART SMEETS UP IN THIS BITCHquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mag ik een TR plaatsen?
Ja, dat mag ik.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FOKKERS DIE IETS MET FOKKERS HEBBEN HAHAHAAHAH.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
GODVERDOMME, ik heb mijn 10000e post gemist.quote:aantal posts: 10022 (gemiddeld 25 per dag)
DAT WEET JE NOOIT!!!!!quote:
Waarom doet die benderconverter het wel bij jou?quote:
Tot dusver Consellations en The Bomb Song gehoord en ik vind ze beide wel chill. Maar ik denk dat ik het inderdaad wel snel gehad heb na een aantal keer luisteren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is best wel leuk album opzich, alleen denk dat je er best snel op uitgekeken bent.
Nee, hoor, daar was je gewoon bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
GODVERDOMME, ik heb mijn 10000e post gemist.
En wat vind je er van?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb je boyfriend wel. Ik camseks veel met 'm.
Martijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb je boyfriend wel. Ik camseks veel met 'm.
quote:
Mag ik niet zeggen van Bragi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom doet die benderconverter het wel bij jou?
Ik heb niet bewust meegemaakt dat het mijn 10000e post was, mijn hart is gebroken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, hoor, daar was je gewoon bij.Of iemand anders moet onder jouw account hebben gepost, terwijl jij weg was.
Maar BBCquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tot dusver Consellations en The Bomb Song gehoord en ik vind ze beide wel chill. Maar ik denk dat ik het inderdaad wel snel gehad heb na een aantal keer luisteren.
Maar bij BBC vond ik het op een gegeven moment ook niks meer toen ik het te vaak draaide maar als ik dat nu na een paar maanden weer luister, is het wel weer helemaal tof
Ik heb gister ook 2x gedaan. Werkt perfect.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom doet die benderconverter het wel bij jou?
APPLE?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Gefeli iig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
GODVERDOMME, ik heb mijn 10000e post gemist.
Pardon?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tof dat je ook kan hotlinken vanaf benderconverter.
oh snapquote:
Ik ga hem terugzoeken.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
APPLE?Personal Computer, een iMac is ook een Personal Computer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DISCRIMINATIEquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb gister ook 2x gedaan. Werkt perfect.
Martijn heeft mij nog steeds in zn msn lijst, zal ik 'm voor de gein weer even toevoegen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Martijn had Pleun <333333
in zn msn naam laatst.![]()
Wat ik zeg: het plaatje is afkomstig van die youtube-naar-gif-converter benderconverter. En daar kun je dus van hotlinken. Dat is tof. Scheelt je gifje ergens anders uploaden.quote:
Die kale? Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn heeft mij nog steeds in zn msn lijst, zal ik 'm voor de gein weer even toevoegen?
Wat een stumpert, hij weet toch wel dat je 7 hartjes moet plaatsen in plaats van 6quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Martijn had Pleun <333333
in zn msn naam laatst.![]()
Word je nog steeds gezocht?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik droomde trouwens afgelopen nacht dat Interpol 7 juli kwam, de dag dat ik op vakantie ga. Wat een nachtmerrie was dat, ik flipte 'm helemaal.
Censuur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DISCRIMINATIE
Hij doet het bij mij ook behalve bij voe filmpjes.![]()
Ik ZWEER het.
Ja doe. Hij is trouwens vrijwel nooit online. En uit betrouwbare bronnen weet ik dat ie mij niet heeft geblockt. Dus ik weet niet of je er veel aan hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn heeft mij nog steeds in zn msn lijst, zal ik 'm voor de gein weer even toevoegen?
Wat kwamen ze doen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik droomde trouwens afgelopen nacht dat Interpol 7 juli kwam, de dag dat ik op vakantie ga. Wat een nachtmerrie was dat, ik flipte 'm helemaal.
Oh gut o gut, wat een nare dromen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Wat jij zegt.quote:
Kijken of ik nog steeds zn leven verpest en of hij nog steeds heel erg van me houdtquote:
Oh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Trollface. het volgende:
Verdomme, ik ben te lui om hem te vinden.
En thanks, L.no
Doe het.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijken of ik nog steeds zn leven verpest en of hij nog steeds heel erg van me houdt![]()
.
Roep even tegen Swarma: Hé Diederik.quote:
Hij leeft nog?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijken of ik nog steeds zn leven verpest en of hij nog steeds heel erg van me houdt![]()
.
Hij heeft ook nog steeds mijn foto op zn hyves allesquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja doe. Hij is trouwens vrijwel nooit online. En uit betrouwbare bronnen weet ik dat ie mij niet heeft geblockt. Dus ik weet niet of je er veel aan hebt.
Nee, ik hoef 'm toch nergens voor te spreken op msn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Roep even tegen Swarma: Hé Diederik.
Nee hij is een tweaker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
DAT WEET JE NOOIT!!!!!
Misschien is je vriend wel een latente FOK!ker.![]()
![]()
Ja echt hoor. Interpol is toch wel mijn bijna allerfavo band he. Ik was wel echt over mijn toeren gewoon, heel zielig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh gut o gut, wat een nare dromen.
Sluit eens aan bij het onderwerp, dribbelaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
PVV.Oh we hebben binnen, nou dan laten we het breekpunt vallen .
Ik weet niet waar het over gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sluit eens aan bij het onderwerp, dribbelaar.
Hij houdt gewoon van je. >33333333333333quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog steeds mijn foto op zn hyves alles.
Hoe triest ben je dan zeg, tering ey![]()
.
En jij bent lekker?quote:
IMMA PARTY AND PARTY AND PARTY AND PA AND PA AND PAAARTYquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
WE'RE GONNA PARTY AS MUCH AS WE CAN. YEEHHAHHEEEA
Ja, echt, hè.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
PVV.Oh we hebben binnen, nou dan laten we het breekpunt vallen .
Ik dacht dat hij zichzelf had vermoord.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik had 'm bijna vermoord met mijn wrede opmerkingen.
Sterkte.quote:
Geil man, maar denk niet dat ik het ga doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon van je. >33333333333333
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |