jij houdt het ook nogal uit op fok dusquote:
Nee, zo'n soort 'ghost detector' die je in die ene toren ook nodig hebt. Weet je wel, als zo'n onbekend spook veranderd in Marrowak op de op één na hoogste verdieping.quote:
Ja omdat we aardig moeten zijn toch.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik totaal geen gedeelte zie waar jullie niet eens proberen om ze een kans te geven.
Ja of dan denk je zo van YES bazenitem, is het een PP-upquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop je zo door het bos, slinger je je item finder aan, vind je zomaar een nugget die je voor 6k kan verkopen aan de MediaMarkt ofzo.
Huh, wat? Dubbele ontkenning of zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik totaal geen gedeelte zie waar jullie niet eens proberen om ze een kans te geven.
Een KIPNUGGET?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop je zo door het bos, slinger je je item finder aan, vind je zomaar een nugget die je voor 6k kan verkopen aan de MediaMarkt ofzo.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat liedje herken ik, maar een andere versie denk ik.
Hoe dan ook:
Geen kans geven is aardig zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja omdat we aardig moeten zijn toch.
Ja, slecht Nederlands. Kenmerk van mij. Nice to meet you.quote:
Wordt vanzelf weer minder. Na elke (FB-)rel komen er weer een paar nieuwe kijken. En een paar daarvan zullen blijven hangen. That's life.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Maar serieus, de sc is nu wel een beetje een inloopkast ey.
Wat zeg je nuuuuquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
PIKNUGGET!
Van die eo jongerendag.. weetjewel.. ?
Dat is toch nog $4900. Beter dan Escape Ropes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja of dan denk je zo van YES bazenitem, is het een PP-up![]()
![]()
Pokemon IRL, Ik zie het echt al voor me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, zo'n soort 'ghost detector' die je in die ene toren ook nodig hebt. Weet je wel, als zo'n onbekend spook veranderd in Marrowak op de op één na hoogste verdieping.
Nou blijkbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Euh. Ik begreep je verkeerd denk ik.![]()
Echt niet. Als mensen zich gewoon aan dingetjes houdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
waarom is het toch zo moeilijk om gewoon iemand te negeren![]()
Babe wanneer krijg je je uitslag van examens dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Crack_ het volgende:
THERE'S NO GETTING OVEEEEEEEEEEEEER
YEAAAAAAHEHAAHEHAH
Oh, thank god ik schrok alquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wordt vanzelf weer minder. Na elke (FB-)rel komen er weer een paar nieuwe kijken. En een paar daarvan zullen blijven hangen. That's life.
Tof.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik ze zal sturen.![]()
Daar loop je even snel in als uit. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Net zoals bij de PVV, na elke rel komen er weer wat zetels bij, en na een paar dagen gaan die weer eraf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wordt vanzelf weer minder. Na elke (FB-)rel komen er weer een paar nieuwe kijken. En een paar daarvan zullen blijven hangen. That's life.
DEZE MAN PRAATquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar loop je even snel in als uit. Als je snapt wat ik bedoel.
17 juni, maar ik heb echt geen idee hoe laat ze je bellen. Ik weet alleen dat wanneer ze je niet bellen je je punten om 7 uur 's avonds moet ophalen. Maar dat bellen zal toch wel 's middags zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Babe wanneer krijg je je uitslag van examens dan?
Maar ik wil helemaal niemand negeren!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt niet. Als mensen zich gewoon aan dingetjes houden
[..]
Die PVV-zetels mogen wel wat sneller weg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net zoals bij de PVV, na elke rel komen er weer wat zetels bij, en na een paar dagen gaan die weer eraf.
Psyduck of Golduck?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Pokemon IRL, Ik zie het echt al voor me.
Ik fiets naar school, komt er ineens een EEND(namen in capslock juhweet) uit de bosjes, ineens veranderd vogelzang in spannende actie muziek, ik gooi een balletje op de grond en daar komt een GELE MUIS uit, EEND pikt met zijn snavel mijn muis, mijn muis doet ELECTRO SCHOCK, EEND is bijna dood, ik gooi een bal naar EEND en van hem.
Daarna fiets ik weer verder naar school.
Heb je al vakantie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef ynuhh het volgende:
Worden jullie ook een beetje emotioneel na zo'n laatste collegedag? Of heb ik dat alleen?
quote:Als gevolg van zijn buitenechtelijke relatie trad de Vries drie weken geleden af als staatssecretaris van Defensie. De oud CDA-spindoctor stond dinsdag nog wel op de lijst van het CDA. Jack besloot om op zichzelf te stemmen: “Ik stond in het stemhokje met mijn zoontje, die zei: 'papa, je staat er nog op.' Toen heb ik mijzelf rood gemaakt.”
quote:
Bij mij was het tussen half 2 en half 3 ofzooooo. 17 juni wat laat trouwens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
17 juni, maar ik heb echt geen idee hoe laat ze je bellen. Ik weet alleen dat wanneer ze je niet bellen je je punten om 7 uur 's avonds moet ophalen. Maar dat bellen zal toch wel 's middags zijn?![]()
Die normering is al om 8 uur 's ochtends binnen.
Nee, niet echt. Over twee weken heb ik nog drie tentamens. Maar toch houd ik een raar gevoel over aan zo'n laatste collegedag.quote:
Ik was aan het etenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
Japsnars help me eens.
Beter ga je niet haten op mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, in de inloopkast mag ook wel iets kleiner.
Zodat er net 1 "stoel" inpast?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mja ik vind het ook wel laat.. maar ach zo lang ik slaag vind ik het niet ergquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mij was het tussen half 2 en half 3 ofzooooo. 17 juni wat laat trouwens.
Ik bedacht me dat ik over een maand met mijn dikke ass op Ibiza zit.
Je houdt je echt niet aan je eigen regels he. HET IS ZO SIMPEL GEKquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh zo, ik doe wel mee. Ik heb geen andere keuze denk ik.
quote:Verdonk: media schuld van verlies
Verdonk zei in een radio-interview dat ze zeker vijf zetels zou hebben gehad, als de actualiteitenprogramma's haar evenveel aandacht had gegeven als Job Cohen van de PvdA.
Trots op Nederland zou de afgelopen maanden in geen enkele nieuwsshow zijn geweest. Haar "prachtige programma" kon ze dus niet uitleggen. Verdonk begrijpt niet waarom ze geen aandacht kreeg.
Wat is daar de evolutie van? Van welk type is hij of zij? Ik heb meer informatie nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dIe bestaan toch niet in het echt, ik denk een gewone EEND
[ afbeelding ]
Ik wist toch niet dat hij daar deel van uitmaakte. Die had ik hier al vaker gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je houdt je echt niet aan je eigen regels he. HET IS ZO SIMPEL GEK
[..]
zieluggquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Over twee weken heb ik nog drie tentamens. Maar toch houd ik een raar gevoel over aan zo'n laatste collegedag.
Of je kan op een normale manier zeggen dat je me niet begrijpt. Scheelt ook weer onzin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja wat Bragi al zei, je zin klopte van geen kant. En ik begrijp alleen ABN.
Dit is de gewone EEND, hij evolueert naar GANS en dan naar ZWAAN en het is een watertype, dat was toch wel duidelijk |quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is daar de evolutie van? Van welk type is hij of zij? Ik heb meer informatie nodig.
Nope, ken het nog niet. Is het goed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja! Zelfs zonder jou. Ken je Darwin Deez?
Jaaa leuk joh! Gezellig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja ik vind het ook wel laat.. maar ach zo lang ik slaag vind ik het niet erg. En dan vrijdag even vieren
.
Ik op Renesse![]()
![]()
.
Ey maar jij zult wel veel minder op fok zijn met je nieuwe baantje?
Het gaat om de reden:quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat hij daar deel van uitmaakte. Die had ik hier al vaker gezien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Trollface. het volgende:
Ik dacht, ik kom eens kijken of ik ongelijk had met mijn gedachte over kliekvorming.
Beetje simpel om de media de schuld te geven als je zelf faalt met je mislukte website, je mislukte campagnespotjes en de mislukte mensen om je heen. Vind je het gek dat je zo weinig aandacht krijgt.quote:
EDITTENquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is er een optie waarmee ik die post kan weghalen?
Dus dat andere meisje waar je het over hebt is Ida?quote:
Vrouw, alsjeblieft. Als je niet weet, dan snap je het ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is de gewone EEND, hij evolueert naar GANS en dan naar ZWAAN en het is een watertype, dat was toch wel duidelijk |
quote:
Die post geldt al niet meer, hoor. Nu hang ik hier gewoon rond.quote:
Linkje aanklikken doet*quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk nummer, voor degenen die 'm willen horen (Jap jij moet verplicht luisteren).
Hoi, welkom. Ik neem aan dat de verhitte discussie in de KLB FB je aantrok?quote:
Want Bragi kan zelf niet tellen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Bragi het volgende:
WE SLUITEN NIEMAND UIT, JA! IEDEREEN TELT MEE!!! [ afbeelding ]
jullie zijn stomquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vrouw, alsjeblieft. Als je niet weet, dan snap je het ook niet.
[..]
Nee, ik weet niet wat dat is. Maar ik hoor er graag meer over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoi, welkom. Ik neem aan dat de verhitte discussie in de KLB FB je aantrok?
Ik heb net een Cornetto naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef Potloodvis het volgende:
Tijd om af te koelen, oftewel, tijd voor een Magnum.
Hoe lang ga je op vakantie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa leuk joh! Gezellig.
Boh ja sowieso aankomende weken. 12u per week werken en wat ik over heb moet ik echt keihard leren. Vooral strafrecht is best moeilijk. Ga je me missen?![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die post geldt al niet meer, hoor. Nu hang ik hier gewoon rond.
Ja ik wilde album versie voor je linken maar die kon ik niet vinden op youtube. Sorry babe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Japsnars het volgende:
twinkle, twinkle little star, how i wonder what you are
Even het album downloaden want live versies kan ik nooit zo goed tegen
Was het lekker? En voelde het goed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb net een Cornetto naar binnen gewerkt.![]()
![]()
![]()
hihihihi
Dat had ik ook een tijdje gelden, rond dat *huilie Trolfees maakt te veel TR's-drama*.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
swarmahoer PM'de me met z'n e-mailadres met de vraag of ik 'm wil toevoegen. Heb ik dat gedaan, komt 'ie online, zegt 'ie niks.
Omdat je altijd op offline staat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
swarmahoer PM'de me met z'n e-mailadres met de vraag of ik 'm wil toevoegen. Heb ik dat gedaan, komt 'ie online, zegt 'ie niks.
Ik wil wel weten hoe ie eruit ziet, heb wel een beeld. Pm z'n hyves =$quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
Swarma heb ik echt jaren terug al toegevoegd. Maar dat is op mijn FOK! msn waar ik al jaren niet meer op komquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
quote:
Ik dacht ik ben bijzonder want je zei babe, maar neeee hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik wilde album versie voor je linken maar die kon ik niet vinden op youtube. Sorry babe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |