Linkje aanklikken doet*quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk nummer, voor degenen die 'm willen horen (Jap jij moet verplicht luisteren).
Hoi, welkom. Ik neem aan dat de verhitte discussie in de KLB FB je aantrok?quote:
Want Bragi kan zelf niet tellen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Bragi het volgende:
WE SLUITEN NIEMAND UIT, JA! IEDEREEN TELT MEE!!! [ afbeelding ]
jullie zijn stomquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vrouw, alsjeblieft. Als je niet weet, dan snap je het ook niet.
[..]
Nee, ik weet niet wat dat is. Maar ik hoor er graag meer over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoi, welkom. Ik neem aan dat de verhitte discussie in de KLB FB je aantrok?
Ik heb net een Cornetto naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef Potloodvis het volgende:
Tijd om af te koelen, oftewel, tijd voor een Magnum.
Hoe lang ga je op vakantie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa leuk joh! Gezellig.
Boh ja sowieso aankomende weken. 12u per week werken en wat ik over heb moet ik echt keihard leren. Vooral strafrecht is best moeilijk. Ga je me missen?![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die post geldt al niet meer, hoor. Nu hang ik hier gewoon rond.
Ja ik wilde album versie voor je linken maar die kon ik niet vinden op youtube. Sorry babe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Japsnars het volgende:
twinkle, twinkle little star, how i wonder what you are
Even het album downloaden want live versies kan ik nooit zo goed tegen
Was het lekker? En voelde het goed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb net een Cornetto naar binnen gewerkt.![]()
![]()
![]()
hihihihi
Dat had ik ook een tijdje gelden, rond dat *huilie Trolfees maakt te veel TR's-drama*.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
swarmahoer PM'de me met z'n e-mailadres met de vraag of ik 'm wil toevoegen. Heb ik dat gedaan, komt 'ie online, zegt 'ie niks.
Omdat je altijd op offline staat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
swarmahoer PM'de me met z'n e-mailadres met de vraag of ik 'm wil toevoegen. Heb ik dat gedaan, komt 'ie online, zegt 'ie niks.
Ik wil wel weten hoe ie eruit ziet, heb wel een beeld. Pm z'n hyves =$quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
Swarma heb ik echt jaren terug al toegevoegd. Maar dat is op mijn FOK! msn waar ik al jaren niet meer op komquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
quote:
Ik dacht ik ben bijzonder want je zei babe, maar neeee hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik wilde album versie voor je linken maar die kon ik niet vinden op youtube. Sorry babe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |