Je houdt je echt niet aan je eigen regels he. HET IS ZO SIMPEL GEKquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, in de inloopkast mag ook wel iets kleiner.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh zo, ik doe wel mee. Ik heb geen andere keuze denk ik.
quote:Verdonk: media schuld van verlies
Verdonk zei in een radio-interview dat ze zeker vijf zetels zou hebben gehad, als de actualiteitenprogramma's haar evenveel aandacht had gegeven als Job Cohen van de PvdA.
Trots op Nederland zou de afgelopen maanden in geen enkele nieuwsshow zijn geweest. Haar "prachtige programma" kon ze dus niet uitleggen. Verdonk begrijpt niet waarom ze geen aandacht kreeg.
Wat is daar de evolutie van? Van welk type is hij of zij? Ik heb meer informatie nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dIe bestaan toch niet in het echt, ik denk een gewone EEND
[ afbeelding ]
Ik wist toch niet dat hij daar deel van uitmaakte. Die had ik hier al vaker gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je houdt je echt niet aan je eigen regels he. HET IS ZO SIMPEL GEK
[..]
zieluggquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Over twee weken heb ik nog drie tentamens. Maar toch houd ik een raar gevoel over aan zo'n laatste collegedag.
Of je kan op een normale manier zeggen dat je me niet begrijpt. Scheelt ook weer onzin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja wat Bragi al zei, je zin klopte van geen kant. En ik begrijp alleen ABN.
Dit is de gewone EEND, hij evolueert naar GANS en dan naar ZWAAN en het is een watertype, dat was toch wel duidelijk |quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is daar de evolutie van? Van welk type is hij of zij? Ik heb meer informatie nodig.
Nope, ken het nog niet. Is het goed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja! Zelfs zonder jou. Ken je Darwin Deez?
Jaaa leuk joh! Gezellig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja ik vind het ook wel laat.. maar ach zo lang ik slaag vind ik het niet erg. En dan vrijdag even vieren
.
Ik op Renesse![]()
![]()
.
Ey maar jij zult wel veel minder op fok zijn met je nieuwe baantje?
Het gaat om de reden:quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat hij daar deel van uitmaakte. Die had ik hier al vaker gezien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Trollface. het volgende:
Ik dacht, ik kom eens kijken of ik ongelijk had met mijn gedachte over kliekvorming.
Beetje simpel om de media de schuld te geven als je zelf faalt met je mislukte website, je mislukte campagnespotjes en de mislukte mensen om je heen. Vind je het gek dat je zo weinig aandacht krijgt.quote:
EDITTENquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is er een optie waarmee ik die post kan weghalen?
Dus dat andere meisje waar je het over hebt is Ida?quote:
Vrouw, alsjeblieft. Als je niet weet, dan snap je het ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is de gewone EEND, hij evolueert naar GANS en dan naar ZWAAN en het is een watertype, dat was toch wel duidelijk |
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |