jij houdt het ook nogal uit op fok dusquote:
Nee, zo'n soort 'ghost detector' die je in die ene toren ook nodig hebt. Weet je wel, als zo'n onbekend spook veranderd in Marrowak op de op één na hoogste verdieping.quote:
Ja omdat we aardig moeten zijn toch.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik totaal geen gedeelte zie waar jullie niet eens proberen om ze een kans te geven.
Ja of dan denk je zo van YES bazenitem, is het een PP-upquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop je zo door het bos, slinger je je item finder aan, vind je zomaar een nugget die je voor 6k kan verkopen aan de MediaMarkt ofzo.
Huh, wat? Dubbele ontkenning of zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik totaal geen gedeelte zie waar jullie niet eens proberen om ze een kans te geven.
Een KIPNUGGET?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop je zo door het bos, slinger je je item finder aan, vind je zomaar een nugget die je voor 6k kan verkopen aan de MediaMarkt ofzo.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat liedje herken ik, maar een andere versie denk ik.
Hoe dan ook:
Geen kans geven is aardig zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja omdat we aardig moeten zijn toch.
Ja, slecht Nederlands. Kenmerk van mij. Nice to meet you.quote:
Wordt vanzelf weer minder. Na elke (FB-)rel komen er weer een paar nieuwe kijken. En een paar daarvan zullen blijven hangen. That's life.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Maar serieus, de sc is nu wel een beetje een inloopkast ey.
Wat zeg je nuuuuquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
PIKNUGGET!
Van die eo jongerendag.. weetjewel.. ?
Dat is toch nog $4900. Beter dan Escape Ropes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja of dan denk je zo van YES bazenitem, is het een PP-up![]()
![]()
Pokemon IRL, Ik zie het echt al voor me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, zo'n soort 'ghost detector' die je in die ene toren ook nodig hebt. Weet je wel, als zo'n onbekend spook veranderd in Marrowak op de op één na hoogste verdieping.
Nou blijkbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Euh. Ik begreep je verkeerd denk ik.![]()
Echt niet. Als mensen zich gewoon aan dingetjes houdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Maar serieus, de sc is nu wel een beetje een inloopkast ey.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
waarom is het toch zo moeilijk om gewoon iemand te negeren![]()
Babe wanneer krijg je je uitslag van examens dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Crack_ het volgende:
THERE'S NO GETTING OVEEEEEEEEEEEEER
YEAAAAAAHEHAAHEHAH
Oh, thank god ik schrok alquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wordt vanzelf weer minder. Na elke (FB-)rel komen er weer een paar nieuwe kijken. En een paar daarvan zullen blijven hangen. That's life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |