Ja maar wel best moeilijk vind ik eigenlijk. Dus ik vraag me af of ik dat met een weekje leren ga redden. En dan niet eens een vol weekje, want moet ook werken dus enzo. En voetbal kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Strafrecht is echt leukDie had ik wel gehaald toen.
Onmogelijk, je hebt mij niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen leuke fokkers op msn.
Is best wel leuk album opzich, alleen denk dat je er best snel op uitgekeken bent.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef Japsnars het volgende:
Oké dit klinkt best chill
Bij die studioversie zit er trouwens wel echt een gigantisch slis in de nummers (wat ik bij die live versie niet terughoorde)
The riversslllslsl the cclccity
MART SMEETS UP IN THIS BITCHquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mag ik een TR plaatsen?
Ja, dat mag ik.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FOKKERS DIE IETS MET FOKKERS HEBBEN HAHAHAAHAH.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
FOK!kers met andere FOK!kers op MSN.
GODVERDOMME, ik heb mijn 10000e post gemist.quote:aantal posts: 10022 (gemiddeld 25 per dag)
DAT WEET JE NOOIT!!!!!quote:
Waarom doet die benderconverter het wel bij jou?quote:
Tot dusver Consellations en The Bomb Song gehoord en ik vind ze beide wel chill. Maar ik denk dat ik het inderdaad wel snel gehad heb na een aantal keer luisteren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is best wel leuk album opzich, alleen denk dat je er best snel op uitgekeken bent.
Nee, hoor, daar was je gewoon bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
GODVERDOMME, ik heb mijn 10000e post gemist.
En wat vind je er van?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb je boyfriend wel. Ik camseks veel met 'm.
Martijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb je boyfriend wel. Ik camseks veel met 'm.
quote:
Mag ik niet zeggen van Bragi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom doet die benderconverter het wel bij jou?
Ik heb niet bewust meegemaakt dat het mijn 10000e post was, mijn hart is gebroken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, hoor, daar was je gewoon bij.Of iemand anders moet onder jouw account hebben gepost, terwijl jij weg was.
Maar BBCquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tot dusver Consellations en The Bomb Song gehoord en ik vind ze beide wel chill. Maar ik denk dat ik het inderdaad wel snel gehad heb na een aantal keer luisteren.
Maar bij BBC vond ik het op een gegeven moment ook niks meer toen ik het te vaak draaide maar als ik dat nu na een paar maanden weer luister, is het wel weer helemaal tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |