Een weekje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe lang ga je op vakantie?
Ohh, ga je het wel allemaal halen denk je? Strafrecht lijkt me wel heel interessant.
Ja, life's hard.
Ik heb een verzameling. Ruilen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
FOK!kers met andere FOK!kers op MSN.
Ik vond dat ik het verdiend had, want ik heb me woensdag weer gewogen en het gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Was het lekker? En voelde het goed?
In mijn echte msn staat mijn naamquote:
Jij gaat echt nooit naar school hequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een weekje.Lang genoeg, anders krijgen we vast van die bitchfights haha.
Ja hoop het. Strafrecht is het moeilijkst en is meeste studiepunten waard, maar die moet ik wel halen vind ik. Ik ben nu bezig met volkenrecht. Is interessanter dan ik dacht. Ik ben maar naar 2 hoorcolleges geweest want die waren oersaai.![]()
Whehe die zag ik laatst op MTV. Dus zo SHAGGY ik zo yooooquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die moeite doen om Fokkers te schrijven zoals het hoortquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
Vreemde drama was dat trouwens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat had ik ook een tijdje gelden, rond dat *huilie Trolfees maakt te veel TR's-drama*.
Ik heb bijna alleen leuke fokkers op msn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
Strafrecht is echt leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een weekje.Lang genoeg, anders krijgen we vast van die bitchfights haha.
Ja hoop het. Strafrecht is het moeilijkst en is meeste studiepunten waard, maar die moet ik wel halen vind ik. Ik ben nu bezig met volkenrecht. Is interessanter dan ik dacht. Ik ben maar naar 2 hoorcolleges geweest want die waren oersaai.![]()
Jawellll mang hij doet al die tussenstukjes gekquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe die zag ik laatst op MTV. Dus zo SHAGGY ik zo yoooomaar je hoort 'm bijna nergens in dat nummer.
![]()
Mij niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen leuke fokkers op msn.
Mag ik een TR plaatsen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die moeite doen om Fokkers te schrijven zoals het hoort![]()
GET REAL
Haha valt wel mee, maar als ik moet kiezen tussen mijn bed en de collegebanken is de keuze best makkelijk, vooral op de vroege ochtend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij gaat echt nooit naar school he.
Goed je best doen, dan haal je het wel.
Ja, nogal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Volgens mijn paspoort wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geil ik heb je echte, of heet je geen Jasper![]()
![]()
.
Je moet het als een verplichting zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha valt wel mee, maar als ik moet kiezen tussen mijn bed en de collegebanken is de keuze best makkelijk, vooral op de vroege ochtend. [ afbeelding ]
Eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |