Ik heb gister ook 2x gedaan. Werkt perfect.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom doet die benderconverter het wel bij jou?
APPLE?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Gefeli iig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
GODVERDOMME, ik heb mijn 10000e post gemist.
Pardon?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tof dat je ook kan hotlinken vanaf benderconverter.
oh snapquote:
Ik ga hem terugzoeken.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
APPLE?Personal Computer, een iMac is ook een Personal Computer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DISCRIMINATIEquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb gister ook 2x gedaan. Werkt perfect.
Martijn heeft mij nog steeds in zn msn lijst, zal ik 'm voor de gein weer even toevoegen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Martijn had Pleun <333333
in zn msn naam laatst.![]()
Wat ik zeg: het plaatje is afkomstig van die youtube-naar-gif-converter benderconverter. En daar kun je dus van hotlinken. Dat is tof. Scheelt je gifje ergens anders uploaden.quote:
Die kale? Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn heeft mij nog steeds in zn msn lijst, zal ik 'm voor de gein weer even toevoegen?
Wat een stumpert, hij weet toch wel dat je 7 hartjes moet plaatsen in plaats van 6quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Martijn had Pleun <333333
in zn msn naam laatst.![]()
Word je nog steeds gezocht?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik droomde trouwens afgelopen nacht dat Interpol 7 juli kwam, de dag dat ik op vakantie ga. Wat een nachtmerrie was dat, ik flipte 'm helemaal.
Censuur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DISCRIMINATIE
Hij doet het bij mij ook behalve bij voe filmpjes.![]()
Ik ZWEER het.
Ja doe. Hij is trouwens vrijwel nooit online. En uit betrouwbare bronnen weet ik dat ie mij niet heeft geblockt. Dus ik weet niet of je er veel aan hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn heeft mij nog steeds in zn msn lijst, zal ik 'm voor de gein weer even toevoegen?
Wat kwamen ze doen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik droomde trouwens afgelopen nacht dat Interpol 7 juli kwam, de dag dat ik op vakantie ga. Wat een nachtmerrie was dat, ik flipte 'm helemaal.
Oh gut o gut, wat een nare dromen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |